Πριγκίπισσα Νταϊάνα: Σαν Σήμερα κόβεται το νήμα της ζωής της αγαπημένης Πριγκίπισσας
Σαν σήμερα, στις 31 Αυγούστου του 1997, η «πριγκίπισσα του λαού» θα αφήσει την τελευταία της πνοή σε νοσοκομείο του Παρισιού έπειτα από το τρακάρισμα της λιμουζίνας της μέσα σε τούνελ.Πέρασαν 24 χρόνια από την ημέρα που έγινε το τραγικό αυτοκινητιστικό δυστύχημα στο οποίο έχασε τη ζωή της η αγαπημένη Πριγκίπισσα Νταϊάνα.
Ένα δυστύχημα το οποίο ακόμη και σήμερα δεν έχει διαλευκανθεί, με τις φήμες για τα ακριβή αίτιά του να οργιάζουν. Το ανελέητο κυνηγητό από τους παπαράτσι ανάγκασε την πολυτελή λιμουζίνα του τότε συντρόφου της Ντόντι Αλ Φαγιέντ (σκοτώθηκε επίσης όπως και ο οδηγός του οχήματος) να αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και να συνθλιβεί μέσα σε ένα τούνελ στο Παρίσι. Οι θεωρίες συνομωσίας γύρω από τον θάνατο της Λαίδης Νταϊάνα και τα πραγματικά αίτια κάτω από τα οποία έχασε τον έλεγχο της λιμουζίνας ο οδηγός είναι ατελείωτες.
Σε κάθε περίπτωση, η Πριγκίπισσα Νταϊάνα, στα 16 χρόνια που βρισκόταν στο προσκήνιο λόγω της βασιλικής της ιδιότητας, κέρδισε την αγάπη και την εκτίμηση ολόκληρης της υφηλίου. Κι αυτό καθότι υπήρξε απλή, σε αντίθεση με τους εως τότε κανόνες της Βρετανικής Βασιλικής Οικογένειας, ειλικρινής και πάνω από όλα φιλάνθρωπη, έχοντας αφιερώσει μεγάλος μέρος της δραστηριότητάς της ανάμεσα στον απλό κόσμο και σε όσους το είχαν ανάγκη.
Η μαρτυρία από τον τόπο του δυστυχήματος
Ένας από τους πρώτους που βρέθηκαν στο σημείο του δυστυχήματος ήταν -επιβεβαιωμένα- ο πυροσβέστης Χαβιέρ Γκουρμελόν. Ο μάρτυρας δηλώνει ότι η Νταϊάνα όντως αναρωτήθηκε το τι συνέβει αλλά πέρα από αυτό και μερικά πνιχτά «ω θεέ μου..» δεν ισχυρίστηκε τίποτα άλλο.
«Μπορούσα να δω ότι είχε έναν ελαφρύ κόψιμο στον δεξιό ώμο της, αλλά εκτός από αυτό δεν υπήρχε κανένας άλλος σοβαρός τραυματισμός. Προσπάθησα να την ηρεμήσω … κινούσε το αριστερό της χέρι που ήταν ελεύθερο, αλλά το δεξί της χέρι ήταν παγιδευμένο», αναφέρει ο Χαβιέρ.
Αργότερα, ανακοινώθηκε ότι η ταχύτητα του αυτοκινήτου κατά τη σύγκρουση ήταν 95-110 χλμ/ώρα, περίπου διπλάσια από το όριο ταχύτητας των 50 χλμ/ώρα. Το 1999, μια γαλλική έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Mercedes είχε έρθει σε επαφή με ένα άλλο όχημα (ένα λευκό Fiat Uno) στη σήραγγα. Ο οδηγός του Fiat δεν εντοπίστηκε ποτέ οριστικά, αν και πολλοί πίστευαν ότι ο οδηγός ήταν ο Le Van Thanh, ένας 22χρονου οδηγού ταξί που οδηγούσε το συγκεκριμένο μοντέλο και είναι μπλεγμένος σε μία από τις πολλές θεωρίες συνομωσίας για το δυστύχημα. Εκείνο το βράδυ, φέρεται να έφυγε νωρίτερα από την βραδινή βάρδια του (κάτι που δεν ανέφερε στους αστυνομικούς) και στη συνέχεια να έβαψε το άσπρο αυτοκίνητο του κόκκινο τα ξημερώματα.
Τι γνωρίζουμε σίγουρα για τον θάνατο της Νταϊάνα
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Νταϊάνα είχε τις αισθήσεις της για λίγο μετά το τρακάρισμα. Η εξωτερική εικόνα της πράγματι δεν ήταν ανάλογη της ζημιάς που είχε πάθει εσωτερικά στα όργανα της. Όταν κατάφεραν να την σύρουν μακριά από τα συντρίμμια, χρειάστηκε να επανεκκινήσουν την καρδιά της. Μετά από αυτό, η πριγκίπισσα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Εκεί, οι προσπάθειες να την κρατήσουν στην ζωή αποδείχτηκαν μάταιες καθώς τα τραύματα της ήταν εκτενή. Η καρδιά της, είχε μετακινηθεί στο δεξί μέρος του θώρακα λόγω της σύγκρουσης και υπήρχε ρήξη σε κεντρική αρτηρία.
Η Πριγκίπισσα Νταϊάνα θα αφήσει την τελευταία της πνοή περίπου στις 4 τα ξημερώματα της 31 Αυγούστου του 1997. Μπορεί το φως που εξέπεμπε η παρουσία της να έχει σβήσει για πάντα, όμως η ίδια, και όσα αντιπροσώπευε θα ζει για πάντα στις καρδιές του αγαπημένου της απλού λαού.
Διαβάστε Επίσης:
Σαν Σήμερα 30 Αυγούστου: Ο Μάικ Πάουελ σημειώνει το παγκόσμιο ρεκόρ στο μήκος
30 Αυγούστου: Σήμερα γιορτάζεται η Διεθνής Ημέρα Εξαφανισμένων Ατόμων