Σαν σήμερα: Το ημερολόγιο έγραφε 5 Οκτωβρίου του 1975, όταν ο θρύλος της Formula 1, Νίκι Λάουντα κατακτούσε με την Ferrari στη πίστα της Μόντσα το πρώτο του πρωτάθλημα. Μια ημέρα που απλά για τον Αυστριακό πιλότο, ήταν μόνο η αρχή για μια μετέπειτα σπουδαία καριέρα.
Σε μια σεζόν που δεν είχε αρχίσει με τους καλύτερους οιωνούς για την Ιταλική εταιρεία. ο Νίκι Λάουντα βρήκε τον τρόπο να βάλει την σφραγίδα του και να της δώσει άλλη πνοή.
Το νέο πρωτάθλημα, εκείνης της περιόδου έβρισκε την Ferrari με ένα νέο όπλο στα χέρια της, ένα νέο μονοθέσιο, τύπου 312B3-74, που ήταν κάτι το πρωτοπόρο για εκείνη τη στιγμή. Μια κίνηση που θα άλλαζε μια για πάντα τις ισορροπίες στην Formula 1 και θα έκανε τους Ιταλούς παντοδύναμους.
Με αυτόν τον τρόπο θα εκμεταλλευόντουσαν πλήρως τον χρυσό που είχαν στα χέρια τους και άκουγε στο όνομα Νίκι Λάουντα, έστω και αν η σεζόν δεν άρχισε ιδανικά.
Μετά τους πρώτους δύο αγώνες σε Νότια Αφρική και Ισπανία, το νέο μονοθέσιο, το οποίο ήταν τεχνικά ανώτερο από αυτά των άλλων ομάδων, άρχισε να δείχνει τα… δόντια του, καθώς ο Νίκι Λάουντα πανηγύρισε τέσσερις νίκες στους επόμενους πέντε αγώνες (Μονακό, Βέλγιο, Σουηδία και Γαλλία). Στην συνέχεια ο Αυστριακός πιλότος βαθμολογήθηκε και σε δύο από τα επόμενα τρία γκραν πρι και, φτάνοντας στον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην Ιταλία, χρειαζόταν μόλις μισό βαθμό για να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής για το 1975.
Οι φίλαθλοι της Ferrari είδαν με χαρά τα κόκκινα μονοθέσια να «κλειδώνουν» την πρώτη σειρά της εκκίνησης στη Μόντσα, με τον Λάουντα να παίρνει την pole position και τον Ρεγκατσόνι να κατατάσσεται δεύτερος. Η καρό σημαία βρήκε τους «κόκκινους» να πανηγυρίζουν τη νίκη του Ρεγκατσόνι, ενώ οι τέσσερις βαθμοί της τρίτης θέσης που κατέκτησε ο Λάουντα ήταν αρκετοί, προκειμένου ο Αυστριακός να κατακτήσει και μαθηματικά τον πρώτο τίτλο (από τους τρεις συνολικά) της καριέρας του στη Formula 1. Ανέβηκε ξανά στην κορυφή με τη «σκουντερία» το 1977 και μάλιστα επιστρέφοντας από τον σοβαρό τραυματισμό που είχε το 1976 στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, ενώ στέφθηκε για τρίτη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής το 1984 με τη McLaren.
Ο τελευταίος αγώνας της σεζόν διεξήχθη μια ημέρα σαν σήμερα, στις 5 Οκτωβρίου 1975, και ο Νίκι Λάουντα έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο τη δεύτερη χρονιά του στη Ferrari, καθώς είδε πρώτος την καρό σημαία στο γκραν πρι που έλαβε χώρα στο Ουάτκινς Γκλεν της Νέας Υόρκης. Αυτή ήταν η πέμπτη νίκη του Αυστριακού μέσα στη σεζόν, με αποτέλεσμα να τελειώσει τη χρονιά με 64,5 βαθμούς, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Βραζιλιάνο -παγκόσμιο πρωταθλητή του 1974- Έμερσον Φιτιπάλντι (McLaren) με 45 βαθμούς.