Audi S3 vs Golf GTI: 2 δημοφιλή μικρομεσαία στις πιο εκρηκτικές τους εκδόσεις!
Οδηγούμε τα δύο διάσημα hatchback και σου τα παρουσιάζουμε μέσα από το απόλυτο συγκριτικό!Οδηγούμε τα δύο διάσημα hatchback και σου τα παρουσιάζουμε μέσα από το απόλυτο συγκριτικό!
Στη ζωή υπάρχουν οι φίλοι, οι γονείς, τα αδέλφια, τα ξαδέλφια κτλ. Εάν έπρεπε να χαρακτηρίσουμε το Audi S3 και το Volkswagen Golf GTI, θα ήταν μάλλον ξαδέλφια. Και μάλιστα από τα μακρινά. Αφού περισσότερα έχουν να τα χωρίζουν παρά να τα ενώνουν.
Η Spotwheel οδήγησε το Audi S3 και το Golf GTI και καταλήξαμε στο πιο… εκρηκτικό συγκριτικό της μικρομεσαίας κατηγορίας. Συγκεκριμένα, αναφερόμαστε στις 5θυρες εκδόσεις τους, χρονολογίας 2014 και με χειροκίνητο κιβώτιο.
Τα δύο αυτοκίνητα θα τα βρεις στη Spotawheel μαζί με μία πληθώρα αυτοκινήτων ανεξαρτήτως κατηγορίας – όλα πλήρως πιστοποιημένα και ελεγμένα!
Γενικά Χαρακτηριστικά
VW Golf GTI (mk7) | Audi S3 (mk3) | |
Κυβικά: | 1984 (2.0 TSI) | 1.984 (2.0 TFSI) |
Ιπποδύναμη: | 220 hp | 300 hp |
Ροπή: | 350 Nm | 380 Nm |
Επιτάχυνση: (0-100χλμ/ώρα) | 6.5 sec | 5.5 sec |
Τελική Ταχύτητα: | 246 km/h | 249 km/h |
Κατανάλωση (λίτρα ανά 100 χλμ): | Εντός: 8.1 Εκτός: 5.3 Μέση: 6.4 |
Εντός: 8.8 Εκτός: 5.9 Μέση: 6.9 |
Κίνηση: | Εμπρός | 4×4 |
Βάρος: | 1351 κιλά | 1505 κιλά |
Τα δύο αυτοκίνητα εάν και ανήκουν στην ίδια οικογένεια της Volkswagen Group και μοιράζονται το ίδιο “πάτωμα” (πλατφόρμα MQB), διαθέτουν αρκετές διαφοροποιήσεις που είναι ήδη ορατές από τα γενικά τους χαρακτηριστικά.
Η κυριότερη αυτών είναι η διαφορά στην κίνηση, και συγκεκριμένα η τετρακίνηση του S3 – σε αντίθεση με το GTI και την κίνηση εμπρός.
Η τετρακίνηση είναι γνωστή για τα οφέλη της σε συνθήκες παντός καιρού αλλά και την προοδευτική επιτάχυνση που χαρίζει στα σπορ μοντέλα που εξοπλίζεται. Κατά πόσο αυτή, όμως, αφορά κάτι που θα χρησιμοποιήσεις και μπορεί να χρειάζεσαι σε καθημερινό επίπεδο;
Εσωτερικό
VW Golf | Audi S3 |
+Άνεση | +Premium αίσθηση |
+Εξατομίκευση | +Απουσία δαχτυλιών |
-Επαναλαμβανόμενο μοτίβο | -Ψηφιακό κοντέρ |
– Δαχτυλιές (αφή) | -Ευκολία χρήσης infotainment από συνεπιβάτες |
Τα δύο αυτοκίνητα διαφοροποιούνται έντονα στο εσωτερικό τους. Αρχικά, το GTI ακολουθεί τη γνωστή σχεδιαστική γραμμή των Golf και γενικότερα της Volkswagen στο εσωτερικό τους. Ακολουθώντας τις πολυεφαρμοσμένες τακτικές της, η VW επιλέγει για το εσωτερικό του Golf ένα καντράν που δίνει όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστεί ο οδηγός, το οποίο είναι πλήρως προσαρμόσιμο και πλήρως εξοπλισμένο.
Ο οδηγός, μπορεί να επιλέξει μία σειρά από βασικά στοιχεία να εμφανίζονται μπροστά του στην οθόνη του καντράν, τα οποία περιλαμβάνουν την κατανάλωση, τα χιλιόμετρα/ώρα σε ψηφιακή μορφή, bluetooth, αλλά και μια σειρά από πληροφορίες όπως αυτονομία, συνθήκες εξωτερικού περιβάλλοντος και άλλα.
Ακριβώς δίπλα συναντάται η βασική multimedia οθόνη, η οποία είναι οθόνη αφής και εξαιρετικά εύκολη στη χρήση.
Η κεντρική οθόνη του Golf περιλαμβάνει μία σειρά από λειτουργίες, ενώ είναι εύκολα προσβάσιμη και εκμεταλλεύσιμη τόσο από τον οδηγό όσο και από τον συνοδηγό. Προεγκατεστημένες θα βρεις λειτουργίες multimedia, έλεγχος οχήματος, bluetooth σύνδεση με κινητό, έλεγχος κλιματισμού αλλά και GPS.
Χαρακτηριστικό του Golf και βασικό πλεονέκτημα έναντι του S3 είναι η ευκολία στον χειρισμό των infotainment συστημάτων. Μάλιστα, η οθόνη αφής είναι τόσο εξελιγμένη που μπορεί να συγκριθεί με τις αντίστοιχες οθόνες των τελευταίων γενιών smartphone.
Στο εσωτερικό του, αν και ακολουθείται η πεπατημένη, δε λείπουν οι χαρακτηριστικές πινελιές GTI. Ο λεβιές ταχυτήτων διαθέτει το γνώριμο σχήμα από «μπαλάκι του γκολφ», ενώ τα καθίσματά του έχουν τη γνωστή καρό επένδυση.
Γεγονός που μας έκανε να μη μας λείψουν τα δερμάτινα (παρά το budget που απευθύνεται), αφού το καρό στοιχείο δένει πολύ όμορφα με τις υπόλοιπες πινελιές του GTI, ενώ είναι και εξαιρετικά βολικά στο κράτημα. Στην έκδοση που δοκιμάσαμε, τα καθίσματα ήταν θερμαινόμενα και το σύστημα θέρμανσης εξαιρετικά αποδοτικό.
Όσο για το S3, στο εσωτερικό του γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι πρόκειται για μία πιο premium επιλογή. Ο σχεδιασμός του είναι αρκετά πιο κομψός και ακολουθεί διαχρονικά μοτίβα. Τα δερμάτινα καθίσματα σε συνδυασμό με την αλκαντάρα επένδυση δίνουν στον οδηγό και τους επιβάτες μία αίσθηση που ακροβατεί μεταξύ σπορ και πολυτέλειας.
Όπως ακριβώς και το S3. Αγαπημένη λεπτομέρεια, είναι το γεγονός ότι τα πίσω καθίσματα είναι κατασκευασμένα και διαμορφωμένα ακριβώς όπως και τα εμπρός, παρέχοντας εξαιρετική στήριξη στους πίσω επιβάτες.
Η οθόνη είναι αποσπώμενη, και με το πάτημα ενός κουμπιού μπορεί να «κρυφτεί». Η θέση της, παρότι φαίνεται πιο ξεκάρφωτη σε σχέση με τη built-in τοποθέτηση στο Golf, είναι εξαιρετικά χρήσιμη στην οδήγηση, αφού οι ματιές σου αποσπώνται αισθητά λιγότερο, έχοντας τα μάτια σου καρφωμένα στον δρόμο και μπροστά. Χωρίς να χρειάζεται να σκύβεις ή να γυρνάς το κεφάλι σου.
Εξίσου εύκολος είναι και ο χειρισμός της οθόνης. Με μία διαφορά. Η Audi επιλέγει οθόνες που δεν είναι touch, και ως εκ τούτου ο χειρισμός τους γίνεται από μία κεντρική ροδέλα που βρίσκεται στο τούνελ πίσω από τον λεβιέ ταχυτήτων. Εάν εξοικειωθείς μαζί της θα τη βρεις εξαιρετικά χρήσιμη κι εύκολη στη χρήση, κάτι που με διευκόλυνε αρκετά σε σημείο να την προτιμώ από μία touch επιλογή. Στα θετικά της προστίθεται και η απουσία δαχτυλιών που επιφέρει η χρήση μιας οθόνης αφής.
Ωστόσο, ένας συνοδηγός ή επιβάτης θα βρει τον σχεδιασμό του Golf πιο εύκολο και θα μπορέσει να προσαρμοστεί αρκετά πιο εύκολα σε σχέση με το Audi. Όπως και το Golf, το Audi διαθέτει μία μικρότερη οθόνη στο καντράν της, η οποία ενώ μοιάζει με το VW είναι αρκετά διαφορετική. Ο χειρισμός της γίνεται με τις ροδέλες που υπάρχουν στο τιμόνι, σε αντίθεση με το Golf που γίνεται μέσω κουμπιών. Μία ακόμα λεπτομέρεια που συμβάλλει στη γενικότερη premium αίσθηση του Audi.
Η οθόνη στο καντράν είναι περισσότερο εύχρηστη και πιο άμεση στο Audi από ό,τι στο Golf. Αυτό που μας έλειψε στο Audi ήταν η δυνατότητα ψηφιακής απεικόνισης της ταχύτητας, κάτι που το GTI δεν υστερούσε.
Οδήγηση
Το Golf GTI και το Audi S3 απευθύνεται στον οδηγό που ακροβατεί μεταξύ καθημερινής μετακίνησης και οδηγικής ευχαρίστησης. Στον οδηγό που ψάχνει ένα αυτοκίνητο που να είναι εύχρηστο και πρακτικό, αλλά και που θα καταφέρει να τον εντυπωσιάσει οδηγικά και να φτάσει γρήγορα στον προορισμό του όταν αυτός το επιθυμήσει. Και φυσικά, να τα κάνει όλα αυτά ατσαλάκωτος και χωρίς να ταλαιπωρηθεί.
Και τα δύο αυτοκίνητα καταφέρνουν τον σκοπό τους εξαιρετικά. Είναι γρήγορα, κάτι που το καταλαβαίνεις σε όλες τις φάσεις της επιτάχυνσής τους. Είτε από 0-100, είτε από 100+. Οδηγώντας τα, νιώθεις ότι οδηγείς ένα αυτοκίνητο που έχει άπλετη δύναμη την οποία μπορείς να αξιοποιήσεις ανά πάσα στιγμή. Και όλα αυτά χωρίς να χάνουν τον καθημερινό και πρακτικό τους χαρακτήρα.
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του Audi, είναι η δυνατότητα επιλογής driving mode. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται τα Auto, Dynamic, Efficiency, Individual και Comfort. Οι 5 αυτές επιλογές ανταποκρίνονται εξαιρετικά στον σκοπό της καθεμίας, με την καλύτερη να είναι το Auto.
Αφού το Audi είναι εξοπλισμένο με τελευταίας γενιάς συστήματα, τα οποία αντιλαμβάνονται ακριβώς τι θες να κάνεις, ενώ εάν το επιλέγεις συνέχεια manual ενδέχεται να ξεχαστείς σε λάθος mode.
Για παράδειγμα, η επιλογή Dynamic ενδείκνυται για σπορ και γρήγορη οδήγηση, αλλά μειώνει κατά πολύ την κατανάλωση καυσίμου. Στην επιλογή auto, όταν οδηγείς γρήγορα μπαίνει αυτόματα σε Dynamic mode, ενώ όταν είσαι σε κίνηση δίνει στον κινητήρα την επιλογή Efficiency.
Τα δύο αυτοκίνητα το δοκιμάσαμε στις χειροκίνητες εκδόσεις τους και μας άφησαν εξαιρετικά ικανοποιημένους από την οδηγική αίσθηση που παρέχει το manual κιβώτιο. Αν και η τάση οδεύει προς τα αυτόματα κιβώτιο και το DSG (ή S-Tronic) που εξοπλίζονται -τα GTI και S3 αντίστοιχα- τα καθιστούν ακόμα πιο γρήγορα, η χειροκίνητη έκδοσή τους συμβάλει στον γενικότερο χαρακτήρα τους. Αφού τους δίνει σπορ αίσθηση εκεί που πρέπει, ενώ κάνουν την κατανάλωση περισσότερο ελεγχόμενη.
Επιπλέον, το κιβώτιο ταχυτήτων έχει εξαιρετική αίσθηση στην οδήγηση και σε συνδυασμό με το flat bottom τιμόνι τους δίνουν έξτρα σπορ πινελιές. Το S3 στην καινούργια γενιά του διατίθεται, πλέον, αποκλειστικά ως αυτόματο, με το Audi S3 που οδηγήσαμε να είναι η τελευταία γενιά που προσφέρει τη χειροκίνητη επιλογή.
Στον δρόμο
VW Golf | Audi S3 |
+Γρήγορες/ωμές επιταχύνσεις | +Ποιότητα κύλισης |
+Κατανάλωση | +Τετρακίνηση |
+Χώροι | +Κιβώτιο ταχυτήτων |
-Πρόσφυση (βρεγμένο έδαφος) | -Κατανάλωση |
Το Golf GTI παρότι υστερεί σε άλογα και απόλυτους αριθμούς, είναι αρκετά πιο ωμό και άγριο από το S3. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγο της βασικής του διαφοράς με το S3: απουσία τετρακίνησης. Το GTI όντας δικίνητο είναι ελαφρύτερο. Οι επιταχύνσεις του είναι εξωφρενικά γρήγορες και προϊδεάζουν για αυτοκίνητο με περισσότερα άλογα. Σε αυτό συμβάλλει και η ροπή των 350 Nm, νούμερο εντυπωσιακό για τα 1.984 κυβικά.
Αυτός ο χαρακτήρας του σε συνδυασμό με την κίνηση εμπρός το καθιστούν μία επιλογή που αμφιταλαντεύεται μεταξύ της καθημερινότητας και της σπορ οδήγησης με τρόπο μοναδικό. Οι επιδόσεις του δεν υστερούν σε κάτι, ενώ στις δικές μας μετρήσεις η επιτάχυνση για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα ήταν λιγότερα από τα 6.5 δευτερόλεπτα που δίνει η Volkswagen (περίπου 6.2).
Το Audi S3 απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν το πιο ολοκληρωμένο πακέτο που υπάρχει εκεί έξω. Η ποιότητα κύλισής του είναι εξαιρετικά άνετη και φανερώνει από την πρώτη στιγμή ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ανήκει στην πολυτελή κατηγορία.
Έτσι, παρότι η τετρακίνηση στο 90% της καθημερινότητας μπορεί να είναι αχρείαστη, είναι ένα ακόμη χαρακτηριστικό του S3 που όχι μόνο δε λείπει αλλά είναι εκεί και λειτουργεί με τρόπο εξαιρετικό. Άλλωστε, αυτό είναι κάτι που γνωρίζει καλύτερα η ίδια η Audi και εξοπλίζει το S3 με το τελευταίο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο παρέχει κίνηση και στους 4 τροχούς μόνο όταν αυτό χρειάζεται.
Σε αυτό συμβάλλει το σύστημα τετρακίνησης Quattro, το οποίο στην έκδοση του S3 εξοπλίζεται με έναν τύπο Haldex 5ης γενιάς. Είναι πιο άμεσο από ποτέ και δεν έχει σχέση με παλαιότερα συστήματα των S3, αφού η ισχύς που στέλνεται στους υπόλοιπους τροχούς γίνεται με τρόπο αστραπιαίο, με τον οδηγό να μην το αντιλαμβάνεται καν τις περισσότερες φορές.
Το S3 είναι ιδανικό για οδήγηση παντός καιρού, ενώ είναι σχεδόν αδύνατο να χάσει πρόσφυση. Τα αυτοματοποιημένα συστήματα της τετρακίνησης λειτουργούν όταν και όποτε χρειάζεται, χωρίς να επιβαρύνουν τον οδηγό με αυξημένη κατανάλωση καυσίμου.
Γι’ αυτό και καθοριστικό ρόλο στην αγορά ενός μεταχειρισμένου S3 παίζει η κατάσταση στην οποία βρίσκεται, αφού αναλόγως της χρήσης και της συντήρησης του τα αυτοματοποιημένα συστήματα που εξοπλίζεται μπορούν να αποβούν ιδιαίτερα κοστοβόρα.
Ένα μεταχειρισμένο S3 θα πρέπει να συνοδεύεται από μηχανικές πιστοποιήσεις, να είναι ατρακάριστο και να μπορεί να ελεγχθεί, κάτι που παρέχει η Spotawheel σε όλα τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που διαθέτει, μαζί με εγγύηση έως 5 χρόνια.
Εμφάνιση
Το Golf GTI είναι περισσότερο σπορ και άγριο στην όψη. Σε αυτό καθοριστικό ρόλο παίζουν οι χρωματικοί του συνδυασμοί, οι διπλές πίσω απολήξεις, αλλά και οι κόκκινες λεπτομέρειες πάνω στο σκούρο χρώμα. Στον δρόμο είναι πιο δύσκολο να το μπερδέψεις με ένα απλό Golf, σε αντίθεση με το S3.
Η Audi με την S-Line έκδοση να διατίθεται σε όλες τις Α3 εκδόσεις της θέλησε να χαρίσει στο S3 έναν ακόμα πιο incognito χαρακτήρα. Κάτι που πετυχαίνει με τρόπο μοναδικό, αφού το S3 καταφέρνει να περνάει ταυτόχρονα και απαρατήρητο αλλά και να «γυρνάει κεφάλια».
Τα φωτιστικά σώματα και των δύο αυτοκινήτων εξοπλίζονται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Στο πίσω μέρος τους είναι εξ’ ολοκλήρου led, με τον σχεδιασμό του GTI να κλέβει την παράσταση.
Στο εμπρός μέρος, το S3 διαθέτει φανάρια ημέρας led αλλά και bixenon πορείας και προβολείς. Ο φωτισμός είναι παραπάνω από επαρκής και λειτουργεί «έξυπνα», τόσο στρίβοντας ταυτόχρονα με το αυτοκίνητο, όσο και μειώνοντας των φωτισμό όταν ο οδηγός ανάβει κάποιο φλας.
Τα φώτα του GTI είναι από τα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει σε σχέση με ένα απλό Golf. αφού τα πίσω led φώτα τα συναντάει κανείς μόνο στη γρήγορη έκδοση της Volkswagen, με τον σχεδιασμό τους να τονίζουν τον άγριο χαρακτήρα του γερμανικού hatchback.
Μπροστά, το GTI διαθέτει παραδοσιακά φώτα ημέρας αλογόνου. Το τοπίο αλλάζει εντελώς όταν πέφτει η νύχτα και φανερώνονται τα led/bixenon φωτιστικά σώματα του GTI. Στα φώτα πορείας ο φωτισμός είναι εξαιρετικός και παρέχουν την απαραίτητη πληροφόρηση στον οδηγό. Το GTI, ανάλογα την έκδοσή του μπορεί να το συναντήσεις και με παραδοσιακά-απλά φώτα, ωστόσο η έκδοση του Golf GTI που δοκιμάσαμε εμείς ήταν πλήρως εξοπλισμένη.
Χώροι
Οι χώροι των δύο αυτοκινήτων στο εσωτερικό τους είναι σχεδόν παρόμοιοι. Κάτι απολύτως λογικό αφού βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα του Volkswagen Group. Ωστόσο, η ύπαρξη της τετρακίνησης στο S3 αφαιρεί χώρο από το πορτμπαγκάζ του, καθώς χρειάζεται χώρο για να τοποθετηθεί το πίσω διαφορικό του. Έτσι, το πορτμπαγκάζ του είναι χωρητικότητας 340 λίτρων.
Αντίθετα με το GTI, το οποίο φανερώνει για ακόμα μία φορά τον πρακτικό και καθημερινό του χαρακτήρα και είναι ικανό να χωρέσει στο πορτμπαγκάζ του ό,τι χρειάζεσαι στην καθημερινότητά σου αλλά και στο ταξίδι. Έτσι, τα 379 λίτρα αποθηκευτικού χώρου θα σου λύσουν τα χέρια και θα κάνουν τις βόλτες στο σούπερ μάρκετ απολαυστικές.
Στα πίσω καθίσματα, οι χώροι είναι παρόμοιοι και παρά την κατηγορία τους είναι εξαιρετικά ευρύχωρα. Συγκεκριμένα, υπό κανονικές συνθήκες, μπορούν να χωρέσουν με άνεση έως 5 επιβάτες, ανεξαρτήτως ύψους. Η απόσταση από τα εμπρός καθίσματα είναι μεγάλη και δείχνει ότι η VW έχει κάνει βήματα στην μικρομεσαία κατηγορία, όπου τα 2 αυτοκίνητα μπορούν να λειτουργήσουν άνετα ως οικογενειακά.
Αγαπημένη λεπτομέρεια και των δύο μοντέλων, είναι το σύστημα κλιματισμού που παρέχεται στους πίσω επιβάτες μέσα από το κεντρικό τούνελ. Παράλληλα, στις 5θυρες εκδόσεις που δοκιμάσαμε, η πρόσβαση των πίσω επιβατών γίνεται πολύ εύκολα και η πρακτικότητα που σου παρέχουν σε κάνουν να ξεχνάς γρήγορα τον hatchback χαρακτήρα τους.
Συμπέρασμα
Το Golf GTI και το Audi S3 παρότι μοιάζουν εμφανισιακά και μηχανικά απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά και καλούνται να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες. Το Golf αν και υστερεί σε απόλυτες επιδόσεις είναι περισσότερο επιθετικό και αισθάνεσαι τις επιταχύνσεις του αρκετά πιο ρεαλιστικά. Παράλληλα, είναι και περισσότερο καθημερινό, αφού εκτός από την αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση που προσφέρει, διαθέτει πορτμπαγκάζ μεγαλύτερου αποθηκευτικού χώρου.
Το S3 από την άλλη καταλαβαίνεις από την πρώτη στιγμή ότι αποτελεί μία premium επιλογή. Το εσωτερικό του είναι οδηγοκεντρικό, ενώ μόλις το συνηθίσεις δεν θέλεις να το αποχωριστείς. Είτε αυτό έχει να κάνει σε ένα ταξίδι, είτε σε μια στριφτερή διαδρομή, είτε αφορά την καθημερινή μετακίνηση. Καλύπτει όλες τις ανάγκες και τις μορφές μετακίνησης με τρόπο εξαιρετικό που μπορεί κάλλιστα να λειτουργήσει ως μοναδικό αυτοκίνητο.
Χαρακτηριστικό είναι ο τρόπος που «μαζεύει χιλιόμετρα» αλλά και η όλη ασφάλεια που σου προσφέρει καθ’ όλη τη διαδικασία. Το S3 σε χαμηλές ταχύτητες διαθέτει μία εξαιρετική ποιότητα κύλισης και παρά το γεγονός ότι το S3 που δοκιμάσαμε εξοπλιζόταν με ζάντες 19” ήταν υπερβολικά άνετο.
Τα δύο αυτοκίνητα κάνουν εξαιρετικά αυτό το οποίο προορίζονται να κάνουν. Ακροβατούν με τρόπο μοναδικό ανάμεσα στην σπορ οδήγηση, την καθημερινότητα και την άνεση. Αυτός ο διττός τους χαρακτήρας τα καθιστά μία ιδανική επιλογή τόσο για κάποιον που αποζητάει την πιο ολοκληρωμένη επιλογή στην hatchback κατηγορία όσο και για ανήσυχους οικογενειάρχες.
Αφού και τα 2 μπορούν να λειτουργήσουν εξαιρετικά ως μοναδικό αυτοκίνητο και να καλύψουν όλες τις ανάγκες, από καθημερινή μετακίνηση, ταξίδι, σπορ οδήγηση, άνεση αλλά και – το κυριότερο – να μεταφέρουν με ασφάλεια κάθε επιβάτη.
Τα δύο αυτά πιστοποιημένα αυτοκίνητα θα τα βρεις στη Spotawheel μαζί με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ελεγμένα και αξιόπιστα, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Παράλληλα, μπορείς να ανακαλύψεις μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με δόσεις, βάσει της προκαταβολής και της δόσης που ο ίδιος θα επιλέξεις να ορίσεις, με τον υπολογιστή δόσης αυτοκινήτου. Όλα τους συνοδευόμενα από έλεγχο 200+ σημείων, με δυνατότητα επιστροφής και με εγγύηση έως 5 χρόνια. Ανακάλυψε αυτοκίνητα.