Πολλοί ταξιδιώτες έχασαν τα χρήματα τους λόγω των ακυρώσεων πτήσεων εξαιτίας του κορονοϊού και η Aegean απάντησε στον συνήγορο του καταναλωτή σχετικά με καταγγελίες που έγιναν.
Σε συνέχεια του, από 20 Μαρτίου 2020, εγγράφου της Ανεξάρτητης Αρχής “Συνήγορος του Καταναλωτή”, σε σχέση με οφειλές σε καταναλωτές από ακυρώσεις πτήσεων, η εταιρεία AEGEAN απάντησε σχετικά δίνοντας διευκρινίσεις.
Συγκεκριμένα με επιστολή της διευκρινίζει πως οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν εκτός από την αλλαγή της κράτησής τους σε άλλη ημερομηνία και την έκδοση ειδικού ταξιδιωτικού πιστωτικού κουπονιού, ίσης αξίας με αυτήν του εισιτηρίου τους που ακυρώθηκε.
Το κουπόνι αυτό μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για οποιαδήποτε πτήση της Aegean και της Olympic Air, σε οποιαδήποτε ημερομηνία μέσα σε διάστημα 18 μηνών από την ημερομηνία έκδοσης του κουπονιού.
Αν παρέλθουν οι 18 μήνες και το ειδικό ταξιδιωτικό κουπόνι δεν χρησιμοποιηθεί, τότε θα είναι δυνατή η επιστολή του πλήρους αντιτίμου του εισιτηρίου προς τον πελάτη.