ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αεροπορικά Τέμπη: Τα 14 αεροδρόμια που οι ελεγκτές είναι στα κάγκελα με τις ελλείψεις!

Είναι τεράστιο θέμα το πρόβλημα στα αεροδρόμια και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας έχουν κρούσε τον κώδωνα του κινδύνου σε 14 αερολιμένες
Αεροπορικά Τέμπη: Τα 14 αεροδρόμια που οι ελεγκτές είναι στα κάγκελα με τις ελλείψεις!

Ζήσαμε μια φρικτή τραγωδία με τρένο, ουδείς θέλει να ζήσει τα λεγόμενα Αεροπορικά Τέμπη. Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας καταγγέλλουν ελλείψεις υλικοτεχνικού εξοπλισμού και προσωπικού σε τουλάχιστον 14 αεροδρόμια της Ελλάδας. Το πρόβλημα είναι ήδη εδώ και η Κυβέρνηση πρέπει να λάβει μέτρα!

Αρχίζει και γίνεται εύπεπτος ο όρος Αεροπορικά Τέμπη. Σαν να είναι κάτι φυσιολογικό. Δεν πρέπει αν είναι έτσι. Σαν Sportime θέλουμε να πάρουμε τις αποστάσεις μας από την κινδυνολογία και το απευκταίο σενάριο ενός ακόμα δυστυχήματος στη χώρα μας. Το λιγότερο όμως που μπορούμε να κάνουμε από τη δική μας μεριά είναι να αναδείξουμε το πρόβλημα. Λέγε λέγε, μπορεί να υπάρχει η ελπίδα, κάποιος να ακούσει.

Οι καταγγελίες, οι επιστολές, οι προειδοποιήσεις από τους εργαζόμενους στα αεροδρόμια είναι πολλές. Δεν μιλούν για αυξήσεις μισθών, δεν κρύβουν από πίσω κάποια κακόβουλη συνδικαλιστική σκέψη. Απλώς ανησυχούν. Ανησυχούν με στοιχεία και δεδομένα. Διότι, το 2023 είχαμε περίπου 50.000 πτήσεις περισσότερες από το 2022 σε 14 αεροδρόμια της χώρας μας. Την ίδια ώρα στο ίδιο χρονικό διάστημα, από το 2022 μέχρι και σήμερα για την ακρίβεια, έχουμε 3.000 εργαζόμενους λιγότερους στη μείωση κόστους.

Το ποσοστό αύξησης στον αριθμό πτήσεων ξεπερνά το 10%. Στοιχεία για το τι ποσοστό είναι το 3.000 εργαζόμενοι λιγότεροι σε 14 αεροδρόμια δεν έχουμε. Ωστόσο, μιλάμε για κάτι παραπάνω από 200 υπαλλήλους λιγότερους χοντρικά σε κάθε ένα από αυτά τα αεροδρόμια. Οι αριθμοί δεν βγαίνουν.

Ευτυχώς, το θέμα δεν περνά στα ψιλά από όλους. Διότι, ερωτήσεις κάνουν ορισμένα κόμματα στη Βουλή. Πρέπει να γίνει μαζικά όμως.

Μεγάλος ο φόβος…

Μόλις πριν από λίγες εβδομάδες ένας εργαζόμενος στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας πέθανε εν ώρα εργασίας. Οι συνάδελφοί του καταγγέλλουν τις άθλιες συνθήκες εργασίας και τις ελλείψεις σε όλα τα πόστα. Μάλιστα ήθελαν να απεργήσουν, αλλά η απεργία κρίθηκε παράνομη.

Κι εδώ αρχίζουν οι τραγικές ομοιότητες και με τα Τέμπη, εξ’ ου και ο φόβος για τα… Αεροπορικά Τέμπη. Διότι, θα θυμάστε πως το αφήγημα που ακούστηκε μετά το έγκλημα στα Τέμπη προς τους εργαζόμενους της Hellenic Train ήταν «γιατί δεν τα λέγατε;», ή ακόμα χειρότερα «γιατί δεν κάνατε μια απεργία»….

Ενδεχομένως ο όρος Αεροπορικά Τέμπη, με την έννοια της ανάγκης για άμεση λήψη μέτρων, να ταιριάζει. Το καλοκαίρι είναι μπροστά, η ασφάλεια των πτήσεων -είτε μέσω των ελέγχων στους επιβάτες, είτε με επαρκές προσωπικό στους πύργους ελέγχου και στις πίστες των αεροδρομίων- είναι «εκ των ον ουκ άνευ»!

Και μιλάμε για 14 αεροδρόμια! Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Κεφαλλονιά, Άκτιο, Ζάκυνθος, Καβάλα, Χανιά, Ρόδος, Σάμος, Σκιάθος, Μυτιλήνη, Μύκονος, Σαντορίνη και Κω!

Αεροπορικά Τέμπη – Οι εργαζόμενοι προειδοποιούν

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Αεροπορικά Τέμπη: Τα 14 αεροδρόμια που οι ελεγκτές είναι στα κάγκελα με τις ελλείψεις!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γεράσιμος Μανωλίδης

Η λέξη Sport έμελλε να είναι συνδετική, όχι απλώς επαγγελματικά, αλλά σε κάθε βήμα της πορεία του. Από κολύμβηση, μπάσκετ μέχρι ποδόσφαιρο. Εκεί κάπου «έδεσε» στα γούστα του. Ανάλογη και η επαγγελματική πορεία που έχει ο Γεράσιμος Μανωλίδης. Από sport, σε sport! Από το site του Sport-Fm το 2008, γρήγορη μετάβαση την ίδια χρονιά στη SportDay που ασχολήθηκε με το διεθνές ποδόσφαιρο και το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού. Εκεί έμεινε ως το 2017, χρονιά κατά την οποία κυκλοφόρησε το Sportime ξανά στα περίπτερα για να γίνει το πρώτο ηλεκτρονικό free press αθλητικό online έντυπο στη χώρα μας. Γενικός διευθυντής στο Sportime.gr πλέον, γράφει για ότι απασχολεί. Αθλητικό και μη…