Αυτή είναι η ψηφιακή «επανάσταση»; Κατέρρευσε η Τράπεζα Θεμάτων για τις εξετάσεις – Μεγάλη αναστάτωση στα Λύκεια
Επιτελικό μπάχαλο στα Λύκεια με ευθύνη Κεραμέως - Κατέρρευσε η πολυδιαφημισμένη Τράπεζα Θεμάτων - Οργή από μαθητές και εκπαιδευτικούςΕξετάσεις – Λύκεια: Ένα απίστευτο κομφούζιο δημιουργήθηκε με την κατάρρευση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Τράπεζας Θεμάτων το πρωί της Δευτέρας, που είχε ως αποτέλεσμα την πολύωρη ταλαιπωρία μαθητών και καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι διευθυντές των Σχολείων αδυνατούσαν να μπουν στην Τράπεζα Θεμάτων για να κληρώσουν, όπως ορίζει η νομοθεσία, τα θέματα των ενδοσχολικών εξετάσεων.
«Υπομονή» συστήνει ο υπηρεσιακός υπουργός Παιδείας Χρήστος Κίττας, που έτυχε να «σκάσει» στα χέρια του η ανοργανωσιά που του παρέδωσε η προκάτοχός του Νίκη Κεραμέως. Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε ύστερα από ώρες, με αποτέλεσμα η μετάδοση των θεμάτων να γίνει με μεγάλη καθυστέρηση. Έτσι, σε κάποια σχολεία θα καθυστερήσει και η δεύτερη βάρδια εξετάσεων.
Το «ψηφιακό» φιάσκο που προκάλεσε την οργή της ΟΛΜΕ και των μαθητών, αποτυπώνει την πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί στο τοπίο της Παιδείας, μετά από μια τετραετία με τη Νίκη Κεραμέως υπουργό.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη κόμπαζε για την ψηφιακή… πρόοδο που έφερε ο Κυριάκος Πιερρακάκης, και τελικά βλέπουμε πως δεν μπορούν να λειτουργήσουν ηλεκτρονικά ούτε οι απλές ενδοσχολικές εξετάσεις των Λυκείων. Και αν γίνονται τέτοια ηλεκτρονικά μπλοκαρίσματα στα Λύκεια, αναρωτιέται κανείς τι μπορεί να συμβεί στις Πανελλήνιες εξετάσεις που ξεκινούν σε λίγες μέρες!
Η Νίκη Κεραμέως από τη μία φρόντισε να εξασφαλίσει την άρτια λειτουργία ψηφιακών πλατφορμών που παρέχουν προπαγανδιστικές ταινίες όπως το… «Αγόρια στο ντους» σε εκπαιδευτικούς, για να τις δείχνουν σε παιδιά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, και από την άλλη δεν αξιώθηκε να παραδώσει ένα λειτουργικό σύστημα που να μπορεί να «σηκώσει» το βάρος των εξετάσεων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Όλα είναι θέμα… προτεραιοτήτων απ’ ότι φαίνεται γι’ ακόμη μια φορά.
Και αντί το υπουργείο να δώσει μια απλή οδηγία για να γίνουν οι εξετάσεις με θέματα που θα διαλέξουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί (όπως γινόταν ανέκαθεν) και να απαλλάξει δεκάδες χιλιάδες μαθητές από την ψηφιακή… ταλαιπωρία, εμμένουν στο να προβάλλουν το εκσυγχρονιστικό «θαύμα» της κ. Κεραμέως (την περίφημη Τράπεζα Θεμάτων), ακόμα και όταν αυτό αποτυγχάνει οικτρά.
Ουσιαστικά δηλαδή δεν τους ενδιαφέρει να εξυπηρετείται η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων με τον πιο πρακτικό τρόπο, άλλα να πουλάνε ψηφιακά… «φύκια για μεταξωτές κορδέλες».