ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ακρίβεια: Η μεγάλη κοροϊδία συνεχίζεται – Κατά 72% έχουν ακριβύνει προϊόντα από την έναρξη του market pass!

Ακρίβεια: Την ώρα που το market pass δίνει τα ίδια «ψίχουλα» όπως και πρώτα, οι ανατιμήσεις των προϊόντων έχουν εκτιναχθεί στα ύψη
Ακρίβεια: Η μεγάλη κοροϊδία συνεχίζεται – Κατά 72% έχουν ακριβύνει προϊόντα από την έναρξη του market pass!

Ακρίβεια: Xωρίς σταματημό συνεχίζεται η οικονομική αφαίμαξη των ελληνικών νοικοκυριών από την βιομηχανία καταναλωτικών ειδών και τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ με τις τιμές να παραμένουν αδικαιολόγητα υψηλές παρά την υποχώρηση του πληθωρισμού και το σταθερό «φρενάρισμα» των τιμών στα καύσιμα.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιμένει να επενδύει και στη νέα τετραετία στην κοροϊδία των «pass», και ο Άδωνις Γεωργιάδης έφτασε στο σημείο να εμπαίζει απροκάλυπτα τον ταλαιπωρημένο λαό λέγοντας ότι «όλες οι αυξήσεις στα σούπερ μάρκετ έγιναν τον μήνα που… λείπαμε». Μερικές δηλώσεις είναι τόσο ανεκδιήγητες που δεν χρειάζονται σχόλια.

Για να δούμε όμως στην πράξη και όχι στη φαντασμένη θεωρία του Άδωνι Γεωργιάδη, πόσο επιτυχημένο έχει σταθεί το περιβόητο market pass. Ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, Απόστολος Ραυτόπουλος ουσιαστικά αποδόμησε εντελώς τα όσα ανακοίνωσε χτες ο υπουργός Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης για τα μέτρα αντιμετώπισης της ακρίβειας, που ουσιαστικά είναι «ξαναζεσταμένο φαγητό» από την προηγούμενη τετραετία.

Μιλώντας στο Kontra, ο κ. Ραυτόπουλος περιέγραψε το market pass ως «πλήρη αποτυχία» και «κοροϊδία», καταθέτοντας ένα πολύ συγκεκριμένο επιχείρημα που απορρέει από έρευνα που έκανε η ίδια η Ένωση Εργαζόμενων Καταναλωτών.

Όπως αποκάλυψε ο κ.Ραυτόπουλος, «είχαμε πάρει 60 προϊόντα στην αρχή που δημιουργήθηκε το καλάθι του νοικοκυριού και το κόστος αυτών των 60 προϊόντων ήταν 250 ευρώ. Πήραμε και σήμερα, τα ίδια προϊόντα από την ίδια αλυσίδα σούπερ μάρκετ και μας στοίχισαν πάνω από 430 ευρώ»!

Δηλαδή μιλάμε για μια τρομακτική ανατίμηση των προϊόντων, της τάξεως του 72%!

«Μη μας λένε λοιπόν για 10% (σ.σ. η ενίσχυση επί του μηνιαίου ύψους αγορών) του market pass, όταν αποδεδειγμένα, για να καλύπτει το 10% πρέπει να είναι τουλάχιστον 43 ευρώ. Είναι 5% το market pass που θα δοθεί και πήρε παράταση για τρεις μήνες. Αν δεν είναι αυτό κοροϊδία, τι είναι;» είπε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας.

Αυτή λοιπόν είναι η ωμή αλήθεια για το Market Pass. Όχι απλά δεν έχει σταθεί εμπόδιο στις ανατιμήσεις, άλλα η ακρίβεια έχει «πολτοποιήσει» αυτό το μέτρο και το έχει καταστήσει εντελώς διακοσμητικό. Η «βοήθεια» που παρέχει είναι μόνο για το επικοινωνιακό προφίλ της κυβέρνησης Μητσοτάκη, που θέλει να δείχνει ότι κάτι κάνει, χωρίς να κάνει τίποτα.

Και φυσικά η μείωση του ΦΠΑ έστω σε βασικά προϊόντα εξακολουθεί να παραμένει στη σφαίρα της φαντασίας, καθώς τα κυβερνητικά στελέχη χρησιμοποιούν συνεχώς το πλαστό αφήγημα πως αν μειωθεί η φορολογία θα απειληθεί άμεσα η… δημοσιονομική σταθερότητα.

Οι Έλληνες παθαίνουν οικονομική ασφυξία, εγκλωβισμένοι σε μια αγορά ασύδοτης ακρίβειας, λαμβάνοντας από τους χαμηλότερους μισθούς στην ΕΕ των 27 και την ίδια στιγμή η κυβέρνηση δεν έχει να επιδείξει ούτε ένα μέτρο στήριξης που να ξαλαφρώνει πραγματικά τα νοικοκυριά και να μην λειτουργεί προς όφελος των ιδιωτικών επιχειρήσεων.

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ακρίβεια: Η μεγάλη κοροϊδία συνεχίζεται – Κατά 72% έχουν ακριβύνει προϊόντα από την έναρξη του market pass!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Πέτρος Δημόπουλος

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.