Ανοιχτά καταστήματα και σούπερ μάρκετ την Κυριακή, ωράριο λειτουργίας
Ανοιχτά αναμένεται να είναι τα καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ, την ερχόμενη Κυριακή 19 Ιουλίου 2020, ενόψει θερινών εκπτώσεων. Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα άρχισαν οι εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι τη Δευτέρα 31 Αυγούστου, προκειμένου να επωφεληθούν τα καταστήματα και οι καταναλωτές. Προαιρετικά, τα καταστήματα μπορούν να ανοίξουν την Κυριακή 19 Ιουλίου 2020, με προτεινόμενο...Ανοιχτά αναμένεται να είναι τα καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ, την ερχόμενη Κυριακή 19 Ιουλίου 2020, ενόψει θερινών εκπτώσεων.
Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα άρχισαν οι εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι τη Δευτέρα 31 Αυγούστου, προκειμένου να επωφεληθούν τα καταστήματα και οι καταναλωτές.
Προαιρετικά, τα καταστήματα μπορούν να ανοίξουν την Κυριακή 19 Ιουλίου 2020, με προτεινόμενο από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών ωράριο λειτουργίας 11:00 – 18:00.
«Η Αθήνα και οι περιφερειακές αγορές είναι έτοιμες να υποδεχτούν τους καταναλωτές τηρώντας όλους τους υγειονομικούς κανόνες, προσφέροντας όλων των ειδών τα προϊόντα σε πολύ ελκυστικές τιμές» όπως αναφέρει σε πρόσφατη ανακοίνωσή του ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τρίκαλα: Σάλος με τα όσα έγιναν με την ειδικευόμενη γιατρό και τον νοσηλευτή
Οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:
*Είναι υποχρεωτική η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση.
*Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
*Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
*Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).
*Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
*Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.