ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απεργία 15/10: «Χειρόφρενο» στα λεωφορεία την ερχόμενη Πέμπτη

Ακινητοποιημένα θα είναι την ερχόμενη Πέμπτη (15/10) τα λεωφορεία. Την απεργία προκήρυξε η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της δημόσιας συγκοινωνίας. Σε 24ωρη προειδοποιητική απεργία, από τις 05.00 το πρωί της Πέμπτης 15 Οκτωβρίου, προχωρούν όλες οι ειδικότητες εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και σε όλα τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ της χώρας,...
Απεργία 15/10: «Χειρόφρενο» στα λεωφορεία την ερχόμενη Πέμπτη

Ακινητοποιημένα θα είναι την ερχόμενη Πέμπτη (15/10) τα λεωφορεία. Την απεργία προκήρυξε η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της δημόσιας συγκοινωνίας.

Σε 24ωρη προειδοποιητική απεργία, από τις 05.00 το πρωί της Πέμπτης 15 Οκτωβρίου, προχωρούν όλες οι ειδικότητες εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και σε όλα τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ της χώρας, με απόφαση της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών, ζητώντας την άμεση απόσυρση των ιδιωτών των ΚΤΕΛ από τη δημόσια αστική συγκοινωνία της Αθήνας, την επαναφορά στο σύστημα συγκοινωνιών της ΟΣΥ και του ΟΑΣΑ όλων των δρομολογίων που έχουν ανατεθεί στα ΚΤΕΛ και την επαναφορά σε ισχύ του Γενικού Κανονισμού Προσωπικού ΚΤΕΛ (π.δ. 246/2006).

Η ΟΣΜΕ διαμαρτύρεται για την ιδιωτικοποίηση της δημόσιας συγκοινωνίας και για την απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων στα ΚΤΕΛ, σημειώνοντας ότι «η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, «τιμώντας» την ιστορία της και θέλοντας να ολοκληρώσει αυτό που δεν κατάφερε το ’93, με πρόσχημα την υγειονομική κρίση ξεπουλάει το δημόσιο αγαθό της συγκοινωνίας στους ιδιώτες».

Στο εξώδικο παράλληλα αναφέρουν ότι «ενώ τουλάχιστον 500 λεωφορεία ιδιοκτησίας της Ο.ΣΥ., που έχουν αγορασθεί με χρήματα του ελληνικού λαού, παραμένουν παροπλισμένα στα αμαξοστάσια και μπορούν να επισκευαστούν με αμελητέο κόστος, η Κυβέρνηση, με τη σύμπραξη της Διοίκησης της ΟΣΥ και του ΟΑΣΑ, σκέφθηκε ως «λύση» για να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια να αναθέσει, χωρίς κανόνες, χωρίς διαφάνεια και χωρίς έλεγχο, το έργο της αστικής συγκοινωνίας του Λεκανοπεδίου στους ιδιώτες των ΚΤΕΛ. Ιδιώτες που μόνο οφέλη μετρούν κατά τη διακυβέρνηση Μητσοτάκη, εις βάρος των δικαιωμάτων των εργαζομένων τους, οι οποίοι καλούνται να εξυπηρετήσουν το αστικό συγκοινωνιακό έργο της Αττικής, μακριά από τον τόπο κατοικίας τους και δουλεύοντας νύχτα – μέρα, χωρίς κανένα έλεγχο σε ό,τι αφορά τα ωράρια απασχόλησης».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Οι τελευταίες ειδήσεις

Όλες οι ειδήσεις σήμερα από το Sportime

Πηγή: dikaiologitika.gr

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Απεργία 15/10: «Χειρόφρενο» στα λεωφορεία την ερχόμενη Πέμπτη», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μάριος Σταμπουλής

Ο Μάριος Σταμπουλής γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 23/5/1996. Από μικρός είχε πάθος με τον αθλητισμό, όμως τελικά τον «κέρδισε» η αθλητική δημοσιογραφία. Είναι τελειόφοιτος σχολής δημοσιογραφίας και πριν το Sportime στο οποίο βρίσκεται από τον Φεβρουάριο του 2020 εργάστηκε στο sdna.