ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απίστευτο: Χαμός για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου στην Ελλάδα

Θετικά είναι τα μηνύματα που έρχονται από τις εκθέσεις καινούργιων αυτοκινήτων στη μετά κορονοϊού εποχή… Σε επίπεδα Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου επέστρεψε πολύ σύντομα η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα δεδομένα που καταγράφονται τις τελευταίες δέκα ημέρες. Όπως αναφέρει το newsauto.gr, o κόσμος δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, εκμεταλλευόμενος και τις...

Ελλάδα
Ελλάδα
Συντάκτης: Μαρία Καλτσίδη Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Θετικά είναι τα μηνύματα που έρχονται από τις εκθέσεις καινούργιων αυτοκινήτων στη μετά κορονοϊού εποχή…

Σε επίπεδα Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου επέστρεψε πολύ σύντομα η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα δεδομένα που καταγράφονται τις τελευταίες δέκα ημέρες.

Όπως αναφέρει το newsauto.gr, o κόσμος δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, εκμεταλλευόμενος και τις μετά lockdown, ιδιαίτερα δελεαστικές προσφορές που τρέχουν αυτή την περίοδο. Είναι χαρακτηριστικό πως τις απογευματινές ώρες, σε κάποιες εκθέσεις της Αττικής παρατηρείται ακόμα και ουρά αναμονής…

Μόλις την Παρασκευή 29/5 πάνω από 500 αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν, με τις πωλήσεις να τρέχουν στα ικανοποιητικά επίπεδα του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου. Αυτή η τάση φυσικά, θα καταγραφεί σε ποσοστά και αριθμούς, από τον Ιούνιο και μετά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έγκλημα στη Βούλα: Βίντεο από τις έρευνες της αστυνομίας αμέσως μετά την εκτέλεση

Ελλάδα: Γρήγορη επαναφορά στην προ lockdown εποχή

Τα παραπάνω ισχύουν κυρίως σε ό,τι αφορά στο καινούργιο αυτοκίνητο, γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο με τα παλιά μεταχειρισμένα (EURO 4, 5) τα οποία για πρώτη φορά την τελευταία 7ετία έχουν ραγδαία πτώση, κάτι που φαίνεται και στις εισαγωγές παλαιότερων οχημάτων που καταγράφονται στα τελωνεία, οι οποίες σήμερα είναι σχεδόν μηδενικές. Εισάγονται όμως σε κανονικούς ρυθμούς, νέας τεχνολογίας μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, EURO6.

Η γρήγορη επαναφορά της αγοράς αυτοκινήτου στην προ lockdown περίοδο στην Ελλάδα χαροποιεί ιδιαίτερα και το Υπουργείο Οικονομικών, αφού με τις πωλήσεις καινούργιων (σε αντίθεση με των μεταχειρισμένων) αυτοκινήτων μπαίνει ζεστό χρήμα στα δημόσια ταμεία σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο. Θυμίζουμε ότι όταν πωλείται ένα καινούργιο αυτοκίνητο -για παράδειγμα- των 20.000€, η εισαγωγική εταιρεία θα πρέπει να αποδώσει σχεδόν τα 4.000€ από αυτά στο κράτος.

Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς αυτοκινήτου, η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στις μεγάλες προσφορές που τρέχουν αυτή την περίοδο, αλλά και στις ευκολίες χρηματοδότησης, αφού σε πολλές περιπτώσεις η πρώτη δόση μπορεί να καταβληθεί μετά από 6 μήνες ή ακόμα και σε ένα χρόνο. Έτσι επισπεύδεται η απόφαση αλλαγής του παλιού με ένα καινούργιο αυτοκίνητο, εκμεταλλευόμενος ο αγοραστής όλα τα παραπάνω.

Από την άλλη, η COVID εποχή, έχει ωθήσει πολλούς στην χρήση ΙΧ αυτοκινήτου από τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ η τεχνική -ακόμα και η «υγειονομική»- ανασφάλεια ενός αυτοκινήτου δευτέρου ή τρίτου «χεριού», στρέφει πολλούς αγοραστές μεταχειρισμένων να αυξήσουν λίγο το ποσόν και να προτιμήσουν την αγορά ενός καινούργιου ΙΧ. Άλλωστε πλέον ξέρουν, ότι αυτό το παραπάνω ποσόν που θα δώσουν σήμερα για καινούργιο αυτοκίνητο -σε σχέση με το μεταχειρισμένο- θα το πάρουν πίσω αύριο, όταν έρθει η ώρα να πουλήσουν το αυτοκίνητο που πήραν …

Exit mobile version