Άρση μέτρων: Τότε ανοίγουν τα διόδια – Τι είπε ο Χαρδαλιάς για τις μετακινήσεις στα νησιά
Η φάση της για τη σταδιακή άρση των μέτρων έχει ξεκινήσει από τη Δευτέρα 4 Μαΐου και ο Νίκος Χαρδαλιάς κατά τη σημερινή του ενημέρωση μίλησε για τις μετακινήσεις στα νησιά, αλλά και για τα διόδια. Ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας υπενθύμισε ότι η μετακίνηση εκτός νομού είναι εφικτή μόνο σε 3 περιπτώσεις: · Για λόγους...Η φάση της για τη σταδιακή άρση των μέτρων έχει ξεκινήσει από τη Δευτέρα 4 Μαΐου και ο Νίκος Χαρδαλιάς κατά τη σημερινή του ενημέρωση μίλησε για τις μετακινήσεις στα νησιά, αλλά και για τα διόδια.
Ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας υπενθύμισε ότι η μετακίνηση εκτός νομού είναι εφικτή μόνο σε 3 περιπτώσεις:
· Για λόγους τροφοδοσίας
· Για λόγους υγείας (με επίδειξη εγγράφων)
· Για λόγους επαγγελματικής ενασχόλησης (εφόσον πιστοποιείται με έγγραφα).
«Στην υπόλοιπη χώρα οι μετακινήσεις (εκτός νομού) θα εκκινήσουν από τις 18 Μαΐου» τόνισε ο κ. Χαρδαλιάς, διευκρινίζοντας ότι «για τα νησιά θα ληφθούν αποφάσεις το επόμενο διάστημα».
«Έχουμε φτιάξει μια γραμμή άμυνας απέναντι στην πανδημία» υπογράμμισε ο Υφυπουργός, σημειώνοντας πως το ότι τα «έχουμε καταφέρει, το οφείλουμε στην υπευθυνότητα. Χάρη σε αυτά τα στοιχεία αποφύγαμε την έκρηξη κρουσμάτων» τόνισε ο ίδιος και κάλεσε όλους να επιδείξουν την «ίδια αποφασιστικότητα και πειθαρχία». «Επιβάλλεται να επιδείξουμε πειθαρχία και στην νέα φάση, για να προστατέψουμε την υγεία» κατέληξε ο κ. Χαρδαλιάς.
Παράλληλα ο Υφυπουργός ανακοίνωσε ακόμη ότι εκδόθηκε η υπουργική απόφαση επαναλειτουργίας των σχολείων, για την επιστροφή στην εκπαιδευτική διαδικασίας από τις 11 Μάϊου, στην οποία προβλέπονται μεταξύ άλλων ότι:
Περιορίζεται ο συνωστισμός στην προσέλευση και στην αποχώρηση από τη σχολική μονάδα,
Απαγορεύεται η συγκέντρωση των μαθητών πριν την έναρξη των προγραμμάτων,
Στις σχολικές αίθουσες, προβλέπεται η αναλογία ενός μαθητή ανά θρανίο και μέγιστος αριθμός μαθητών σε αίθουσα τα 15 παιδιά,
Προβλέπονται υποτμήματα ίσης δυναμικής,
Εφόσον σε κάποια σχολική μονάδα πλεονάζουν οι αίθουσες διδασκαλίας, αυτές χωρίζονται σε υποτμήματα,
Προβλέπεται απόσταση μαθητών ανά 1,5 μέτρο,
Καθίσταται υποχρεωτικός ο διαχωρισμός των μαθητών και στα διαλείμματα σταδιακά, ενώ η έξοδος στο προαύλιο γίνεται με σειρά,
Είναι υποχρεωτικός ο αερισμός των αιθουσών στο διάλειμμα,
Απαγορεύεται η ενασχόληση με παιχνίδια στο διάλειμμα,
Συστήνεται η αποσυμφόρηση του γραφείου καθηγητών.