Η αγορά προετοιμάζεται πυρετωδώς για την Black Friday του 2021 και οι καταναλωτές περιμένουν με τη σειρά τους πως και πως την «Μαύρη Παρασκευή» των εκπτώσεων.
Μόλις 11 μέρες έμειναν για την έναρξη της Black Friday η οποία θα είναι ένα μήνα πριν τα Χριστούγεννα. Έτσι, πολλοί είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν τα ψώνια Χριστουγέννων στις 26 Νοεμβρίου, όπως σας γράψαμε ήδη για τα είδη αγορών που σκοπεύουν να κάνουν οι καταναλωτές.
Με τη ημέρα ωστόσο να πλησιάζει σκορπώντας τον ενθουσιασμό στους καταναλωτές και τον… «πανικό» σε καταστηματάρχες και εταιρίες μεταφορικής, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) έδωσε τις δικές της συστάσεις στους παραπάνω.
Τι να προσέξετε για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας
Οι συστάσεις της ΕΕΤΤ προς τους καταναλωτές αφορούν κυρίως την διαδικασία παραλαβής των παραγγελιών τους. Σύμφωνα με την επιτροπή οι καταναλωτές πρέπει:
- Να προσέξουν για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος που αγοράζουν, τη μεταφορική με την οποία συνεργάζεται η εταιρία ενώ ακόμη συνιστάται να χρησιμοποιούν τη φόρμα σχολίων ώστε να δίνουν περισσότερες πληροφορίες στην εταιρία μεταφοράς ώστε να διευκολυνθεί η αποστολή.
- Παρακολουθούν την πορεία και την εξέλιξη της παραγγελίας τους μέσω του tracking number.
- Να δίνουν προσοχή και να χρησιμοποιούν τη παραλαβή με επιφύλαξη και το δικαίωμα αποζημίωσής τους. Η παραλαβή με επιφύλαξη μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός μίας μέρας αν το προϊόν έφτασε στον καταναλωτή με φθορά. Από την άλλη, οι καταναλωτές πρέπει να θυμούνται ότι έχουν το δικαίωμα να πάρουν αποζημίωση μέσα σε 6 μήνες από την αποστολή για την κακή εξυπηρέτησή τους.
Τι πρέπει να προσέξουν οι εταιρίες μεταφορών ενόψει Black Friday
Τον περασμένο χρόνο η πραγματοποίηση της Black Friday εν μέσω του lockdown λόγω της πανδημίας είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξουν πολλά προβλήματα στις μεταφορικές εταιρίες και πολλά παράπονα από τους καταναλωτές.
Για να αποφευχθεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο για δεύτερη συνεχή χρονιά, η ΕΕΤΤ συνιστά την κατάλληλη προετοιμασία των υπηρεσιών ενόψει της περιόδου μεγάλης ζήτησης.
Οι μεταφορικές εταιρίες πρέπει να επανεξετάσουν τους προσδοκώμενους χρόνους παράδοσης και να προσφέρουν αξιόπιστες πληροφορίες για την πορεία των παραγγελιών. Ακόμη, συνιστάται να μην λαμβάνουν νέες παραγγελίες αν υπάρχει ήδη μεγάλος όγκος ο οποίος έχει προκαλέσει καθυστερήσεις.
Επίσης, συνιστάται η εύρεση εναλλακτικών τρόπων παράδοσης όπως η συνεργασία με τοπικές εταιρίες μεταφορών και θυρίδες.
Τέλος καλό θα ήταν να ύπαρξη αύξηση του προσωπικού ιδιαίτερα στα τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρετήσεων αλλά και να γίνονται επαναπροωθήσεις των προϊόντων σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη.