Canadair: Αδιανόητο! Στο ίδιο σημείο στην Κάρυστο είχε πέσει ξανά καναντέρ (vid)
Θυμηθείτε ποιοι ήταν οι δύο αδικοχαμένοι χειριστές του Canadair που είχε συντριβεί το 2007 στην ίδια περιοχή στην ΕύβοιαΤο Πανελλήνιο παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα την επιχείρηση έρευνας για τον εντοπισμό των δύο χειριστών του Canadair CL-215 που συνετρίβη στην περιοχή του Πλατανιστού (Κάρυστος – Νότια Εύβοια).
Οι κάτοικοι της περιοχής (και όχι μόνο) θυμούνται με οδύνη τι είχε συμβεί τέτοιες μέρες το 2007.
Στις 23 Ιουλίου εκείνης της χρονιάς, ο σμηναγός (κυβερνήτης) Δημήτριος Στοϊλίδης και ο υποσμηναγός (συγκυβερνήτης) Ιωάννης Χατζούδης σκοτώθηκαν, όταν το Canadair τους συνετρίβη στην επαρχιακή οδό Στείρων-Παλαιοποτάμου.
Σε κοντινό δηλαδή σημείο με το σημερινό περιστατικό, δύο νέοι άνθρωποι είχαν πέσει στο καθήκον και, μάλιστα, την Κυριακή (30/7) θα τελεστεί το ετήσιο μνημόσυνο.
Ποια ήταν τα θύματα του Canadair το 2007:
Καταρχήν ήταν αεροσκάφος CL-415 υπ’ αριθμ 2055, με ημερομηνία κατασκευής το 2001, στο οποίο ο Δημήτριος Στοϊλίδης επέβαινε ως κυβερνήτης κατά τη διάρκεια διατεταγμένης πτήσεως.
Είχε 1.415 ώρες πτήσης, εκ των οποίων οι 970 ώρες στα αεροσκάφη CL-415
Ήταν ένα από τα τέσσερα αεροσκάφη της 383 Μοίρας Αεροπυρόσβεσης που από την 113 Πτέρυγα Μάχης στη Θεσσαλονίκη, είχαν μετασταθμεύσει τις μέρες εκείνες στην 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα.
Κατά πληροφορίες, το Canadair πραγματοποίησε χαμηλή πτήση, έκανε τη ρίψη νερού και στη συνέχεια ο πιλότος προσπάθησε να του δώσει ύψος, όμως το αεροσκάφος έπεσε πάνω σε ορεινό όγκο, με αποτέλεσμα να συντριβεί.
Ο 34χρονος σμηναγός ήταν συνάδελφος με τη σύζυγό του, αξιωματικό της Πολεμικής Αεροπορίας με ειδικότητα ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, πατέρας δύο αγοριών.
Ο Ιωάννης Χατζούδης είχε γεννηθεί το 1979 και καταγόταν από τη Γαλάτιστα Χαλκιδικής.
Εισήλθε στη 72η Σειρά της Σχολή Ικάρων στις 8 Σεπτεμβρίου του 1997 και αποφοίτησε το 2001, όταν και αναδείχθηκε στους τέσσερις πρώτους.
Έπειτα από την αποφοίτησή του πήγε στην Τανάγρα, όπου υπηρέτησε σε μοίρα πολεμικών αεροσκαφών Mirage 2000.
Τον Σεπτέμβριου του 2005 τοποθετήθηκε σε μοίρα αεροσκαφών Canadair CL-415, με αποστολή αεροπυρόσβεσης.
Είχε 784 ώρες πτήσεως, εκ των οποίων οι 146 σε CL-415.
Τραγική ειρωνεία αποτέλεσε το γεγονός πως ο υποσμηναγός είχε σωθεί από πτώση Mirage-2000 τον Νοέμβριο του 2003 (είχε καταπέσει λόγω βλάβης σε θαλάσσια περιοχή, δυτικά της Χίου).
Μαζί με συνάδελφό του έμειναν για μία ώρα στη θάλασσα μέχρι να τους εντοπίσει ελικόπτερο και να σωθούν.
Δυστυχώς για τον Χατζούδη, όπως και για τον Στοϊλίδη, η μοίρα έπαιξε άσχημο παιχνίδι. Οφείλουμε να τους θυμόμαστε για πάντα. Όπως όλους όσοι έπεσαν στο καθήκον.