ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζηγεωργίου: «Τα δημοτικά μπορούν και πρέπει να ανοίξουν»

O λοιμωξιολόγος και διευθυντής Υγειονομικού Πολεμικής Αεροπορίας, Υποπτέραρχος Δημήτρης Χατζηγεωργίου, ερωτηθείς σχετικά με το άνοιγμα των δημοτικών σχολείων τόνισε ότι πρέπει να ανοίξουν.  Όπως είπε αναλυτικά ο κ. Χατζηγεωργίου: «Το θέμα των σχολείων έχει απασχολήσει και τη δική μας επιτροπή και τις αντίστοιχες επιτροπές και ειδικούς σε όλο τον κόσμο. Όπως η απόφαση να κλείσουν...

Δημήτρης Χατζηγεωργίου
Συντάκτης: Sportime Team Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

O λοιμωξιολόγος και διευθυντής Υγειονομικού Πολεμικής Αεροπορίας, Υποπτέραρχος Δημήτρης Χατζηγεωργίου, ερωτηθείς σχετικά με το άνοιγμα των δημοτικών σχολείων τόνισε ότι πρέπει να ανοίξουν. 

Όπως είπε αναλυτικά ο κ. Χατζηγεωργίου: «Το θέμα των σχολείων έχει απασχολήσει και τη δική μας επιτροπή και τις αντίστοιχες επιτροπές και ειδικούς σε όλο τον κόσμο.

Όπως η απόφαση να κλείσουν τα σχολεία βασιζόταν σε κάποια ελάχιστα, στερεά και απόλυτα στοιχεία, αλλά παρόλα αυτά πάρθηκε η απόφαση από τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες έτσι και τώρα για το άνοιγμα, τα δεδομένα που έχουμε δεν είναι πάρα πολύ ισχυρά.

Όμως υπάρχουν πολλά, έστω και ήπιας ισχύος, επιχειρήματα τα οποία μας λένε ότι πρέπει να ανοίξουν. Η επιτροπή συνεδριάζει αυτήν τη στιγμή, γι’ αυτό το θέμα, για να καλύψει κάποιες λεπτομέρειες, αλλά οι περισσότεροι συνηγορούν ότι τα σχολεία μπορούν και πρέπει να ανοίξουν.

Το θέμα δεν είναι μόνο επιδημιολογικό, είμαστε πολύ καλά σε επιδημιολογικά στοιχεία, γνωρίζουμε ότι ο ιός θα είναι για πολύ καιρό μαζί μας οπότε ούτε τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο θα λέμε ότι είναι πλήρως ασφαλές να αφήσουμε τα παιδιά να πηγαίνουν στο σχολείο.

Τα παιδιά έχουν χαμηλή πιθανότητα να νοσήσουν. Διεθνώς καταγράφηκε ελάχιστος αριθμός παιδιών που νόσησε. Οι επιπτώσεις της νόσου είναι πολύ μικρές στα παιδιά.

Ο ρόλος των παιδιών στη μετάδοση του ιού είναι χαμηλός. Λαμβάνοντας τα τρία αυτά στοιχεία περισσότερο η ζυγαριά τείνει στο άνοιγμα των σχολείων γιατί μ αυτόν τον τρόπο προσπαθούμε να άρουμε τις δυσκολίες που υπάρχουν στα παιδιά και στην οικογένεια όταν τα παιδιά δεν ακολουθούν τον δρόμο της μάθησης»

Exit mobile version