Χυδαία ψεύδη από τον Κώστα Καραμανλή στον ΣΚΑΙ: Για κάθε δημόσια εμφάνιση του, επιβάλλεται και ένα χάπι για την αναγούλα
Κώστας Αχ. Καραμανλής: Απύθμενη υποκρισία, ατελείωτα ψέματα, προκλητικές δηλώσεις και επιχειρήματα που δεν πείθουν ούτε λοβοτομημένουςΟ Κώστας Αχ. Καραμανλής μπορεί ως υπουργός να άφησε μόνο συντρίμμια και πτώματα πίσω του, αλλά υπάρχει κάτι στο οποίο είναι εξαιρετικά ικανός: το να προξενεί αναγούλα στον κόσμο όποτε μιλάει. Θα μπορούσε να το πει κάποιος και φυσικό ταλέντο. Είναι ένας πολιτικός που τον βλέπεις να αγορεύει και αμέσως το στομάχι διαμαρτύρεται, η πίεση χτυπάει κόκκινο. Και αν ο μέσος τηλεθεατής νοιώθει έτσι, φανταστείτε τι νοιώθουν οι οικογένειες των νεκρών.
Γιατί ο Καραμανλής πλέον αναγνωρίζεται ως ένας από τους πιο προκλητικούς ψεύτες που γνώρισε η μεταπολίτευση. Και όσα «πλυντήρια» και αν του παρέχει το Μαξίμου, τα χέρια του δεν καθαρίζουν με τίποτα από το αίμα. Δεν έφτανε η ντροπιαστική ομιλία του στη Βουλή που εξόργισε το πανελλήνιο, βγήκε και στον ΣΚΑΪ να πει τις ίδιες και χειρότερες αθλιότητες, με το γνωστό θρασύδειλο ύφος που τον διακρίνει.
Ενώ η χώρα έχει «βουίξει» για τη μονταζιέρα που επιστρατεύτηκε (πριν καν τα ηχητικά ντοκουμέντα φτάσουν στα χέρια των Αρχών) για να στηριχθεί η θεωρία του «ανθρώπινου λάθους», ο πρώην υπουργός Μεταφορών έκανε λόγο για… θεωρία συνομωσίας και έκανε τον ανήξερο για την κοπτοραπτική των διαλόγων που προωθήθηκαν σε μεγάλα φιλοκυβερνητικά μέσα.
«Η θεωρία συνομωσίας πρέπει να τελειώσει. Όσο ήμουν υπουργός δεν είχαν περιέλθει στην αντίληψή μου ότι συνέβαιναν σε αυτούς τους οργανισμούς», είπε χαρακτηριστικά ο Κώστας Καραμανλής και στη συνέχεια είπε κάτι ακόμα πιο αδιανόητο:
«Το βράδυ εκείνο δεν μπορεί κανείς να πει με βεβαιότητα ποιος πήρε τα ηχητικά ντοκουμέντα. Όλα βρίσκονται στις ανακριτικές αρχές».
Κατά τα λεγόμενα του Καραμανλή δηλαδή, ζούμε σε μια χώρα που ώρες μετά από τη χειρότερη σιδηροδρομική τραγωδία της ιστορίας μας, ο οποιοσδήποτε μπορούσε να… αλωνίζει στα ενδότερα του ΟΣΕ και να κλέβει αποδεικτικά στοιχεία με συνομιλίες. Και ο πρώην υπουργός Μεταφορών απλά να λέει ότι… όλο και κάποιος θα τις πήρε, αλλά δεν έγινε και τίποτα, αφού μερικές μέρες μετά τους πράκτορες, πήρε στα χέρια της τις συνομιλίες και η δικαιοσύνη. Ούτε στην Κολομβία δεν θα διατυπώνονταν δημόσια τέτοια πράγματα.
Σε ότι αφορά την τριτοκοσμική κατάσταση του σιδηροδρόμου που συντηρούσε σκόπιμα ο Κώστας Καραμανλής, δεν δίστασε να αναπαράγει τα ίδια χυδαία ψέματα που παπαγάλιζε και στην Εξεταστική Επιτροπή. Ότι δηλαδή κανένας δεν τον είχε προειδοποιήσει για τα σημαντικά προβλήματα ασφαλείας του δικτύου.
«Οι προειδοποιήσεις δεν ήταν για ατυχήματα αλλά για το γεγονός ότι είχαμε ένα προβληματικό δίκτυο. Κανένας δεν λέει ότι υπήρχαν ζητήματα ασφαλείας. Δεν υπάρχει τέτοιο χαρτί. Δεν υπάρχει τέτοιο έγγραφο» ενώ πρόσθεσε «όταν αναλάβαμε τον ΟΣΕ προσλάβαμε 400 ανθρώπους λόγω των τεράστιων ελλείψεων, αυξήσαμε τις βάρδιες και εκείνο το μοιραίο βράδυ κάποιος έφυγε πιο νωρίς», είπε χωρίς τσίπα ο υπουργός που έβλεπε τα τραίνα – καρμανιόλες να περνούν και συγκάλυπτε τα πάντα.
Μόνο από τον Νοέμβριο του 2022 έως τη μέρα της τραγωδίας, είχαν καταγραφεί 70 περιστατικά με βλάβες που οφείλονταν στην έλλειψη συντήρησης, σιδηροδρομικό δίκτυο με επικίνδυνες ελλείψεις, αστοχίες, χωρίς επαρκή συντήρηση και προστασία από φυσικές καταστροφές, ηλεκτροδότηση χωρίς φύλαξη, κυκλοφορία ζώων και εκδήλωση πυρκαγιών μέσα στις γραμμές. Και ο Καραμανλής είχε την εντύπωση ότι όλα δουλεύουν ρολόι; Ποιον κοροϊδεύει;
Οι εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχαν στείλει εξώδικο στο υπουργείο Μεταφορών στο οποίο σαφέστατα γινόταν λόγος για «τεχνικά και λειτουργικά προβλήματα», «συνθήκες που εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των επιβατών», «έλλειψη τεχνικού προσωπικού».
Ενώ σε ανακοίνωση των εργαζομένων 20 μέρες πριν το έγκλημα στα Τέμπη, έγραφαν ξεκάθαρα ότι «δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις», καταγγέλλοντας τεράστια κενά ασφαλείας.
Όλα αυτά, για να έρχεται σήμερα ο Κώστας Καραμανλής και να λέει ότι «κανένας δεν έλεγε ότι υπήρχαν προβλήματα ασφαλείας». Και ότι άλλο είναι το προβληματικό δίκτυο και άλλο… το ανασφαλές. Και αυτή τη ξεδιάντροπη κοροϊδία να μην αισχύνεται να την καταθέτει ενώπιον λαού και των χαροκαμένων οικογενειών.
Η σύμβαση 717
Όσον αφορά την αμαρτωλή σύμβαση 717, ο Καραμανλής έκανε για μια ακόμη φορά τον «αθώο» και μάλιστα αναπαρήγαγε το ίδιο χυδαίο επιχείρημα που είχε εκστομίσει στην Εξεταστική. Ότι δεν είμαστε σίγουροι ότι τα προβλεπόμενα συστήματα ασφαλείας (που δεν λειτουργούσαν με ευθύνη του ίδιου) θα είχαν σώσει τους 57 ανθρώπους. Μάλιστα έφερε και παράδειγμα κάποιο ατύχημα της… Ισπανίας που συνέβη, παρά το ότι λειτουργούσαν τέτοια συστήματα. Και με αυτή τη χυδαία δικαιολογία, ο Καραμανλής νομίζει ότι «ξέπλυνε» τον εαυτό του για το ότι άφηνε να λειτουργεί ο σιδηρόδρομος σε συνθήκες μισού αιώνα πίσω.
Οι συγγενείς των νεκρών λένε ότι αν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας, κατά 99.9% οι άνθρωποί τους θα ήταν ζωντανοί σήμερα(και έχουν απόλυτο δίκιο). Ο Καραμανλής «κρέμεται» από ένα εξευτελιστικό αφήγημα, ισχυριζόμενος ότι αν λειτουργούσαν τα συστήματα, κατά 0,1% θα πέθαιναν και πάλι. Ο ορισμός της ξετσιπωσιάς.
«Η τηλεδιοίκηση είναι ένα σύστημα που πρέπει να είναι έτοιμο το 2030. Αυτή είναι η ευρωπαϊκή οδηγία. Η σύμβαση παρελήφθη διαλυμένη και αυτή με χίλια ζόρια καταφέραμε να την τελειώσουμε, δυστυχώς τρεις μήνες μετά το δυστύχημα. Κανείς με βεβαιότητα δεν μπορεί να πει αν θα είχε αποφευχθεί το δυστύχημα», πρόσθεσε και συνέχισε: «η Ευρωπαία εισαγγελέας λέει ότι έπρεπε να την καταγγείλουμε. Εγώ έπρεπε ή να την τρέξω ή να τη διαλύσω. Έρχονται μετά τα κόμματα της αντιπολίτευσης και μου λένε ότι εμείς ευθυνόμαστε που δεν τελείωσε η σύμβαση», είπε ο Κώστας Καραμανλής ζητώντας και τα ρέστα, και εμφανίζοντας τον εαυτό του σαν… σωτήρα του σιδηροδρόμου.
Ο Καραμανλής εκθείασε τον εαυτό του και για την παραίτηση – παρωδία που υπέβαλε, η οποία εν τοις πράγμασι δεν σήμαινε απολύτως τίποτα. Ήταν μια θεατρική παράσταση για τα μάτια του κόσμου, μέχρι να ανασυγκροτήσει το απύθμενο θράσος του και να ξαναβάλει υποψηφιότητα στις Σέρρες, βασιζόμενος στον κομματικό στρατό που έχει εξασφαλίσει εκεί.
Τόσο πολύ τον έχει πάρει ο… πόνος για τους 57 νεκρούς που άφησε πίσω του, που μάλιστα ξέχασε και την ημερομηνία που σφαγιάστηκαν στα συντρίμμια του Intercity. Είπε ότι: «Υποχρέωση ενός πολιτικού όταν έχουν συμβεί αυτά τα τραγικά γεγονότα που συνέβησαν στις 28 Σεπτεμβρίου του 2023 (σ.σ. η τραγωδία έγινε στις 28/2/23) είναι να μην βγαίνει και να κάνει αντιπαραθέσεις με όλο το σεβασμό στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης αλλά να περιμένει να απολογηθεί αν θέλετε, να δώσει τη μαρτυρία του στα θεσμικά όργανα μιας συντεταγμένης πολιτείας».
Ξεχειλίζει ο σεβασμός του πρώην υπουργού Μεταφορών προς τους νεκρούς και τις οικογένειές τους. Τόσο που πρέπει να πάρουμε φάρμακο για τη ναυτία…