ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δεκάδες νέα διόδια στην Εγνατία Οδό

Εγνατία Οδός: Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων Εγνατία Οδού κ. Σταύρο Σάκκο που μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» υλοποιούνται νέοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων και πλευρικοί σταθμοί διοδίων. Εγνατία Οδός: Η χρέωση ανά χλμ που σήμερα είναι η χαμηλότερη στην Ελλάδα και βρίσκεται στα 3 λεπτά ανά χλμ, αναμένεται να αυξηθεί πριν τον...

Εγνατία οδός
Συντάκτης: Sportime Team Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Εγνατία Οδός: Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων Εγνατία Οδού κ. Σταύρο Σάκκο που μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» υλοποιούνται νέοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων και πλευρικοί σταθμοί διοδίων.

Εγνατία Οδός: Η χρέωση ανά χλμ που σήμερα είναι η χαμηλότερη στην Ελλάδα και βρίσκεται στα 3 λεπτά ανά χλμ, αναμένεται να αυξηθεί πριν τον διαγωνισμό της παραχώρησης το φθινόπωρο στο επίπεδο των υπόλοιπων αυτοκινητόδρομων της χώρας δηλαδή στα 6,5 λεπτά ανά χλμ.

Σύμφωνα πάντα με τον κ. Σάκκο, οι εργαζόμενοι καταγγέλουν ότι δεν υπάρχει ανάγκη για νέες αυξήσεις, καθώς και με τις σημερινές εισπράξεις μπορεί άνετα να συντηρηθεί ο δρόμος και να υπάρχει και πλεόνασμα εσόδων.

Σε ανακοίνωσή τους οι εγραζόμοι αναφέρουν χαρακτηριστικά:

«Αντί της δημοσιοποίησης της ‘απόρρητης’ μελέτης του ΤΑΙΠΕΔ για τη χωροθέτηση και την τιμολόγηση των διοδίων για τα οποία δεσμευτήκατε στη Βουλή, τελικώς υπαναχωρείτε στις πιέσεις του ΤΑΙΠΕΔ και νομοθετείτε στις 25.5.2020 (ΦΕΚ Β’ 2018/2020) τη νέα τιμολογιακή πολιτική των διοδίων της Εγνατίας Οδού ώστε να αυξηθούν οι χρεώσεις το αμέσως προσεχές διάστημα από τα 3 στα 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο και περαιτέρω αποδέχεστε τον υπερδιπλασιασμό της χρέωσης στα 6,5 λεπτά ανά χιλιόμετρο στο πλαίσιο της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού.

Με το παραπάνω ΦΕΚ, που εκδόθηκε στο παρά πέντε των δεσμευτικών προσφορών του διαγωνισμού παραχώρησης, επιβάλλονται κατ’ απαίτηση του ΤΑΙΠΕΔ και νέοι σταθμοί διοδίων και διορθώνονται προηγούμενα ‘λάθη’, με πλέον εξόφθαλμο τα διόδια Μαλγάρων, τα οποία παράτυπα εισέπρατταν και θα συνέχιζαν να εισπράττουν σε βάθος τριακονταπενταετίας επιπλέον 1 δισ. ευρώ από τους διερχόμενους χρήστες της οδού».

Ο Σύλλογος Εργαζομένων επισημαίνει ακόμη ότι οι σταθμοί διοδίων που θα παραδοθούν στον παραχωρησιούχο κατασκευάζονται σήμερα με δημόσια κονδύλια και για κάποιους σταθμούς είναι αμφίβολο αν θα αποσβέσουν ακόμη και το κόστος λειτουργίας τους, πόσο μάλλον το κόστος κατασκευής τους (π.χ. ο πλευρικός σταθμός διοδίων Μαλακασίου Τρικάλων στον ανισόπεδο κόμβο Παναγιάς).

Πηγή: epirusgate.blogspot.com

Exit mobile version