Η νέα διαφήμιση Jumbo έγινε viral αφού μετά τον Πέτρο Γαϊτάνο, το μαλλί του οποίου παίρνει φωτιά από τη λαμπάδα του Πάσχα, τον Παναγιώτη Ψωμιάδη ντυμένο ως Ζορό και την Άντζελα Δημητρίου με το αυγό στο χέρι η γνωστή εταιρία άλλαξε σκεπτικό στην προώθηση των προϊόντων της.
Η Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση είναι αφιερωμένη στη Μεγάλη Ελλάδα της θάλασσας και την ψυχή των ανθρώπων της. Μια ψυχή που ανθίζει μέσα από την εμβληματική μουσική του Σταύρου Ξαρχάκου, από την ταινία «Κόκκινα Φανάρια».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η Τούνη το δοκίμασε: Η τρομερή αλλαγή πάνω της (pic)
Πρωταγωνιστής της νέας διαφήμισης των Jumbo είναι ένας ναυτικός που τις άγιες ημέρες των Χριστουγέννων βρίσκεται κάπου στον Ατλαντικό Ωκεανό και συνομιλεί μέσω ασυρμάτου με τη γυναίκα του και τον γιο του.
Αφού ο μικρός τού λέει πως ο Άγιος Βασίλης του πήρε δώρο μία πραγματική πυροσβεστική, τον ρωτά τι του πήρε ο ίδιος, με τον ναυτικό να παγώνει προς στιγμή. Και τότε, βλέποντας μια τσάντα των Jumbo αρχίζει να του λέει το δώρο που του πήρε από το κάθε λιμάνι που επισκέφθηκε στο ταξίδι του.
Το βίντεο κλείνει με τον πατέρα, φανερά συγκινημένο και με δάκρυα στα μάτια, να είναι στην κουκέτα του και να αναπολεί τις στιγμές που χάνει με την οικογένειά του.
Διχασμός στα social media
Οι αντιδράσεις στα social media ήταν ποικίλες αφού υπήρχαν τόσο αυτοί, που συγκινήθηκαν όσο και εκείνοι, που την κατέκριναν.
Δείτε ενδεικτικά ορισμένα tweet:
Βλέπεις διαφήμιση του jumbo (που δε γουστάρεις κιόλας) για ένα ναυτικό που περνά γιορτές μακριά από την οικογένεια και σου έρχονται όλα. Η φορά που πήγες να τον δεις αροδο στο Λαύριο και μπήκες στο μικρό δωμάτιο του με το προσκεφάλι γεμάτο φωτογραφίες. Ένα κρεβάτι, ένα μικρό >
— LilaPause (@_Lila_Pause_) December 2, 2019
Ωραια η διαφημιση των Jumbo δεν λεω! Αλλα θα μπορουσαν πολυ απλα να παρουσιασουν την ζωη ενος εργαζομενου τους με 12ωρα κι 6ημερα που δεν
προλαβαινει να δει τα παιδια του!!— 🌞 *Ακης FIREMAN* 🚒 99% (@akisFireman) December 4, 2019
Νομίζω η καλύτερη διαφήμιση του #jumbo είναι η φετινή με τους ναυτικούς!
— Katerina S (@KaterinaU2) December 3, 2019
Εκποίηση συναισθημάτων με σκοπό την συγκίνηση του αγοραστικού κοινού. Για ακόμη μία φορά.
Good job Jumbo.
Σας συχαίνομαι όλο και περισσότερο.— Απλά Κονδή (@JustShort20) December 2, 2019
Κάντε follow στο Sportime
Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook
Ακολουθήστε το Sportime στο Instagram