Έπιασε «στασίδι» ο γραφικός Βασιλακόπουλος: «Τι γράμματα θα μάθει στο παιδί μου ο ανεμβολίαστος εκπαιδευτικός;»
O Θ.Βασιλακόπουλος θεωρεί μη νοήμονες, αμόρφωτους και ακατάλληλους για τα σχολεία, όσους εκπαιδευτικούς δεν έχουν εμβολιαστεί!Με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς, και ο Θεόδωρος Βασιλακόπουλος πήρε τη θέση του στο «στασίδι» των τηλεοπτικών παραθύρων για να συνεχίσει το εμβολιαστικό παραλήρημα από εκεί που το άφησε πριν το καλοκαίρι.
Τα νέα «μαθήματα» του «δρα τρόμου» προς το τηλεοπτικό κοινό περιλάμβαναν τις γνωστές επιθέσεις κοινωνικού ρατσισμού προς τους ανεμβολίαστους, ένα αντικείμενο πάνω στο οποίο έχει κάνει… «διατριβή» ο κ.Βασιλακόπουλος.
Ειδικότερα, ο καθηγητής πνευμονολογίας μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ προχώρησε σε μια ευθεία επίθεση προς τους ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς, λέγοντας πως είναι ακατάλληλοι για να εξασκούν το επάγγελμά τους, λόγω της επιλογής τους να μην εμβολιαστούν!
«Τι γράμματα θα μάθει στο παιδί μου ένας ανεμβολίαστος δάσκαλος», σημείωσε χαρακτηριστικά λέγοντας πως οι εν λόγω εκπαιδευτικοί δεν… είναι νοήμονες, ενώ αμφισβήτησε και τη μόρφωση τους!
«Με προβληματίζει που θα κάνει μάθημα στο παιδί μου ανεμβολίαστος εκπαιδευτικός, τι γράμματα θα μάθει στο παιδί μου;» ανέφερε χαρακτηριστικά, για να προσθέσει πως «δεν υπάρχει ούτε ένας λογικός λόγος ένας νοήμων, μορφωμένος άνθρωπος να μην κάνει το εμβόλιο».
«Το να κάνει ένα rapid τεστ για να προστατεύει το υπόλοιπο περιβάλλον στοιχειωδώς, είναι το μίνιμουμ κόστος διατήρησης της ξεροκεφαλιάς του», είπε ο κ. Βασιλακόπουλος για τους ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς, που η κυβέρνηση τους εκδικείται με υποχρεωτικά εβδομαδιαία test, που τα έξοδα τους φτάνουν έως και 40 ευρώ τον μήνα. Ενώ την ίδια στιγμή οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να κάνουν διασπορά της νόσου με κάθε άνεση, αφού το κράτος χωρίς ίχνος λογικής, τους θεωρεί υγειονομικά «κατοχυρωμένους» και ασφαλείς!
Να λοιπόν που μπορεί να φτάσει η διαστροφή που επιβάλλει η υγειονομική φρενίτιδα και οι σύγχρονοι «προφήτες» της. Ένας εκπαιδευτικός δεν αξιολογείται σύμφωνα με το ήθος του, τη μόρφωση του, την αγάπη του προς τα παιδιά και τη δοτικότητα του, άλλα σύμφωνα με το αν έχει λάβει ένα πειραματικό σκεύασμα γενετικής μηχανικής! Δηλαδή – για παράδειγμα – ένας καθηγητής μαθηματικών θα μεταδώσει… καλύτερα τα μαθηματικά αν έχει κάνει το εμβόλιο από έναν που δεν το έχει κάνει! Και αυτά τα ισχυρίζεται ένας «επιστήμονας»!
Στον δυστοπικό κόσμο που φαντασιώνεται ο κ.Βασιλακόπουλος, ο εκπαιδευτικός δεν έχει καμία σημασία αν εμπνέει τους μαθητές με αξίες και υψηλά ιδανικά, αν μεταδίδει σωστά τις γνώσεις, αν τους βοηθάει να πετύχουν στόχους και να εκπληρώσουν όνειρα. Το μόνο που μετράει είναι αν θα έχουν χτυπήσει «κάρτα» στις φαρμακευτικές!
Είναι ακριβώς η ίδια «λογική» που παρουσιάζει και ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης για τους υγειονομικούς, ο οποίος επανειλημμένως έχει εκφράσει την άποψη πως ακόμα και αν ο κορονοϊός γίνει ένα απλό συνάχι μιας μέρας, οι ανεμβολίαστοι υγειονομικοί δεν πρέπει να γυρίσουν στις δουλειές τους, γιατί η αρνητική στάση τους προς τον εκβιαστικό εμβολιασμό, τους κάνει… «ακατάλληλους» για το ΕΣΥ!
Ακόμα και τώρα που είναι γνωστό τοις πάσι πως και οι εμβολιασμένοι είναι κινητές αιτίες μετάδοσης του κορονοϊού, η εμμονική μανία κατά των ανεμβολίαστων συνεχίζεται αμείωτη και ακολουθεί τα γνωστά διχαστικά μονοπάτια που οδηγούν τη δημοκρατία μας στην ολική καταστροφή.