ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εστίαση στην Ελλάδα: Πολύ δυσοίωνο το μέλλον

Καταστηματάρχες κάνουν πυρετώδεις προετοιμασίες για το άνοιγμα των επιχειρήσεών τους

Εστίαση
Συντάκτης: Sportime Team Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Οι φόβοι των ιδιοκτητών καταστημάτων εστίασης και διασκέδασης είναι καθημερινοί. Ακόμη κι όταν γίνει άρση των μέτρων κατά του κορονοϊού και οι επιχειρήσεις ανοίξουν ξανά, όλα θα είναι διαφορετικά.

Θα χρειαστεί αρκετός καιρός ώστε να μπορέσει η αγορά και οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην εστίαση να επιστρέψουν στην κανονικότητα τους.

Περιμένουν πώς και πότε θα έρθει το «αύριο» και η ένταξη στη νέα πραγματικότητα, στην οποία καλούνται να προσαρμοστούν και να λειτουργήσουν (;) οι επιχειρήσεις.

Το φορολογικό και οι πάρα πολλές οικονομικές υποχρεώσεις αποτελούν τα βασικότερα προβλήματα, τα οποία οφείλουν να ξεπεράσουν ώστε να σταθούν και πάλι στα πόδια τους και να καταστήσουν εαυτούς βιώσιμους.

Διάγγελμα Μητσοτάκη: Την 1η Ιουνίου ανοίγουν τα εστιατόρια

Ενοίκια, δημοτικά τέλη, εργαζόμενοι, ασφαλιστικά κ.ο.κ. είναι κάποια από τα θέματα που απασχολούν τους καταστηματάρχες.

Ο κλάδος … αιμορραγεί λόγω της απώλειας εσόδων. Η ζημιά είναι τεράστια.

Θα την πληρώσουν και οι επιχειρηματίες και οι εργαζόμενοι. Όλα είναι μία αλυσίδα. Εάν δεν μπορέσουν να δουλέψουν τα καταστήματα εστίασης, δεν θα μπορέσουν να δουλέψουν κι άλλοι (πχ έμποροι, προμηθευτές).

Ο επισιτιστικός κλάδος είναι ο βασικός πυλώνας της οικονομίας μας, μετά τον τουριστικό/ξενοδοχειακό κλάδο.

Είναι πασιφανές πως αν δεν στηριχθούν όλες οι επιχειρήσεις, δεν υπάρχει περίπτωση να μείνουν στις θέσεις τους οι εργαζόμενοι. Θα έχουμε απολύσεις και λουκέτα.

Παπαθανάσης για εστιατόρια: «Όλοι καθιστοί – Μάξιμουμ 4 άτομα σε τραπέζι ή σταντ»

Εστίαση στην Ελλάδα: Υπάρχει και ο ψυχολογικός αντίκτυπος

Ο ψυχολογικός (πλην του οικονομικού) αντίκτυπος είναι δεδομένος.

Με τη νέα κατάσταση, οι απαραίτητες αποστάσεις μεταξύ των τραπεζιών θα πρέπει να κρατηθούν.

Ωστόσο το κοινό θα παραμένει επιφυλακτικό.

Η τήρηση των μέτρων προστασίας είναι δύσκολη υπόθεση.

Θα συνοδεύεται από ανασφάλεια και καχυποψία από όλες τις πλευρές.

Είναι άσχημο να βλέπουμε το προσωπικό, που υπό άλλες συνθήκες ερχόταν σε άμεση επαφή με τον πελάτη, να φορά γάντια και μάσκες.

Ο κόσμος δεν θα μπορεί να συνεχίσει να βλέπει μία εικόνα που θα παραπέμπει σε νοσοκομείο.

 

Exit mobile version