ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Eurovision 2022: Έλεος. Κάναμε την παθολογική σχέση, τραγούδι; To «Die Together» προβάλλει τον θάνατο ως μόνη «λύση»!

Οι στίχοι του «Die Together» που θα στείλει η Ελλάδα στη Eurovision, περιγράφουν μια νοσηρή σχέση που μπορεί να οδηγηθεί μέχρι και στο έγκλημα.
Eurovision 2022: Έλεος. Κάναμε την παθολογική σχέση, τραγούδι; To «Die Together» προβάλλει τον θάνατο ως μόνη «λύση»!

Eurovision 2022: Μιας και είναι τάση της εποχής τα διαφόρων ειδών #cancel, τι θα λέγαμε αν ξεκινούσαμε από τις πιο βασικές «κυρώσεις» που θα έπρεπε να μπουν σε κοινωνικά θέματα, δηλαδή να καταδικάσουμε τις νοοτροπίες που ξεκινούν από τη παραστρατημένη νέο – κουλτούρα μας, και συγκεκριμένα τη μουσική κουλτούρα;

Ενώ τα τελευταία χρόνια η κοινωνία μαστίζεται από ειδεχθή ερωτικά εγκλήματα, γυναικοκτονίες και φρικτές δολοφονίες «πάθους», το – εξαιρετικά ατυχές – τραγούδι «Die Together» που θα ερμηνεύσει η Αμάντα Γεωργιάδη και αποτελεί επιλογή της χώρας μας για τη φετινή Eurovision, καταφέρνει να συμπυκνώσει όλες τις στρεβλές και επικίνδυνες προσεγγίσεις ενός έρωτα, μέσα σε μερικούς στίχους.

Σε αυτό το τραγούδι, η τραγουδίστρια αναφέρεται σε έναν φαντασιακό εραστή ο οποίος «έχει τον πλήρη έλεγχο» μιας σχέσης «φόβου». Σύμφωνα πάντα με τους στίχους η εικόνα που δίνεται προς τα έξω είναι αυτή ενός ευτυχισμένου ζευγαριού, άλλα η πραγματική διάσταση είναι πως οι δύο άνθρωποι έχουν χάσει το γέλιο τους, έχουν διαχωρίσει τα συναισθηματικά ξεσπάσματα τους και βρίσκονται κοντά στο να τα παρατήσουν όλα.

Και κάπου εκεί καταφθάνει και η λύση (!) του θανάτου, αφού «αν πεθάνουμε μαζί τώρα, θα έχουμε για πάντα ο ένας τον άλλον και δεν θα σε χάσω για κανέναν» (!). Ενώ στο «απόγειο» αυτής της ψυχοπαθολογικής σχέσης οι στίχοι λένε: «Θα σε κρατώ για πάντα. Πάρε την καρδιά μου και σκίσε τη. Φέρε την στην άλλη πλευρά»!

Καταλαβαίνουμε τι ακριβώς περιγράφεται εδώ; Από τη μία θέλουμε να είμαστε ευαισθητοποιημένοι σαν κοινωνία στα θέματα των γυναικοκτονιών, και από την άλλη ετοιμαζόμαστε να συμμετάσχουμε στο πανηγυράκι της Eurovision με στίχους ενός τραγουδιού που μοιάζουν σα να βγήκε από ημερολόγιο δολοφονημένης γυναίκας; Είμαστε σοβαροί;

Κρύβουμε όλες αυτές τις κοινωνικές παθογένειες κάτω από ένα καλλιτεχνικό καμουφλάζ και το σερβίρουμε σα να μη τρέχει τίποτα; Η τέχνη μπορεί να μην έχει όρια, άλλα ούτε η ανοησία έχει! Δεν μπορείς να περνάς στην κουλτούρα του τραγουδιού τέτοιες νοσηρές συμπεριφορές ζευγαριών, και να το πασάρεις για «ψυχαγωγική» κατανάλωση σε χιλιάδες νέους.

Τι είδους «σχέση» προωθεί το «Die Together»;

Δεν μας θυμίζουν κάτι αυτές οι – πραγματικά – ανατριχιαστικές περιγραφές; Δεν μας φέρνουν στο νου εγκλήματα που οδήγησαν σε γυναικοκτονίες ή άλλες οικογενειακές συμφορές; Δεν μας παραπέμπουν σε αρρωστημένες σχέσεις που ενώ έπρεπε να κοπούν «μαχαίρι» διαιωνίζονταν, και τελικά οδήγησαν σε αδιανόητα φονικά;

Ποια υγιής σχέση μπορεί να καθορίζεται από καθεστώς φόβου; Ποιος ισορροπημένος δεσμός δίνει τον «πλήρη έλεγχο» σε ένα από τα δύο πρόσωπα του ζευγαριού; Ποια ευτυχισμένη συμβίωση δίνει εικόνα «αγάπης» στους έξω, ενώ μέσα στους τέσσερεις τοίχους επικρατεί χάος και αρρώστια ψυχική;

Η διεστραμμένη νοοτροπία του «ή δική/δικός μου ή κανενός» σε πόσες δολοφονίες έχει οδηγήσει; Και σε ποια «απόλυτη αγάπη» η απάντηση είναι ο θάνατος; Μπορεί για κάποιους που εξετάζουν το θέμα επιφανειακά να ακούγονται… ρομαντικά όλα αυτά, άλλα τίποτε το ρομαντικό δεν έχει ο θάνατος ως «λύση» για μια προβληματική σχέση. Στην πραγματικότητα, οπουδήποτε υπερισχύει η κτητικότητα, δεν υπάρχει ΚΑΝ αγάπη, άλλα μια νοσηρή επιθυμία , μια ακόρεστη δίψα για επιβεβαίωση, που ενίοτε οδηγεί στο έγκλημα ή στην αυτοκτονία.

Αν θέλουμε λοιπόν να είμαστε τίμιοι με τους εαυτούς μας, ας δίνουμε περισσότερη σημασία στα νοήματα των τραγουδιών που απασχολούν την επικαιρότητα. Κανένας ύμνος της απόλυτης αγάπης, δεν βρίσκεται στο «Die Together». Καμία γνήσια μορφή αγάπης δεν επιθυμεί τον τερματισμό της ζωής, και μάλιστα ως «λύτρωση»!

Ας ξυπνήσουν επιτέλους στην ΕΡΤ και να καταλάβουν τι ακριβώς προωθούν στα νέα παιδιά.

#Tags

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Ελευθέριος Ανδρώνης: Βλασφημία στην Εθνική Πινακοθήκη: Περί τέχνης, ορίων και άλλων «δαιμονίων»

Βλασφημία στην Εθνική Πινακοθήκη: Περί τέχνης, ορίων και άλλων «δαιμονίων»

Απαντήσεις για τις πιο χιλιοειπωμένες ανοησίες που ακούστηκαν προς υπεράσπιση των βλάσφημων έργων στην Εθνική Πινακοθήκη

Ελευθέριος Ανδρώνης
Κοινωνία: Νικόλαος Παπαδόπουλος: Αν το έκανε ο καλλιτέχνης για το σπίτι του ή μία γκαλερί Κολοπετινίτσης θα συμφωνούσαμε για την ελευθερία της τέχνης

Νικόλαος Παπαδόπουλος: Αν το έκανε ο καλλιτέχνης για το σπίτι του ή μία γκαλερί Κολοπετινίτσης θα συμφωνούσαμε για την ελευθερία της τέχνης

«Σίγουρα ήταν μία εν θερμώ αντίδραση αλλά δεν είμαι ο Κόναν ο Βάρβαρος, έτσι που με παρουσιάζουν, ότι μπήκα και τα έκανα λίμπα».

Κοινωνία
Κοινωνία: Αισχρή απόφαση Βουλής: Μείωσαν τον μισθό του πολύτεκνου Ν.Παπαδόπουλου που υπερασπίστηκε την πίστη, και τον Καραμανλή τον χειροκροτούν 2 χρόνια

Αισχρή απόφαση Βουλής: Μείωσαν τον μισθό του πολύτεκνου Ν.Παπαδόπουλου που υπερασπίστηκε την πίστη, και τον Καραμανλή τον χειροκροτούν 2 χρόνια

Υπολογίζουν περισσότερο τα... τζάμια από τα τερατουργήματα της Εθνικής Πινακοθήκης, απ' ότι τους 57 νεκρούς των Τεμπών που προσβάλλουν συνεχώς με τη συμπεριφορά τους

Κοινωνία
Κοινωνία: Ο Παντελής Περιβολάρης παρουσιάζει το νέο του βιβλίο «Η αδελφότητα της ασημένιας σκόνης»

Ο Παντελής Περιβολάρης παρουσιάζει το νέο του βιβλίο «Η αδελφότητα της ασημένιας σκόνης»

Η παρουσίαση του νέου βιβλίου «Η αδελφότητα της ασημένιας σκόνης» του Παντελή Περιβολάρη!

Κοινωνία
Κοινωνία: Μάτι: Αυτή η οργή δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη – «Καιγόμαστε» φωνάζουν οι οικογένειες και ο λαός, 7 χρόνια μετά

Μάτι: Αυτή η οργή δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη – «Καιγόμαστε» φωνάζουν οι οικογένειες και ο λαός, 7 χρόνια μετά

Οι οικογένειες των θυμάτων από το Μάτι, ζητούν κι εκείνες «οξυγόνο» δικαίωσης - Κοινή η εγκληματική πολιτική σε Μάτι και Τέμπη

Κοινωνία
Κοινωνία: Ταξχος (ε.α.) Παναγιώτης Σπυρόπουλος: Η Μάχη στο Ύψωμα 731- Οι Θερμοπύλες της Ηπείρου [9 – 24 Μαρτίου 1941]

Ταξχος (ε.α.) Παναγιώτης Σπυρόπουλος: Η Μάχη στο Ύψωμα 731- Οι Θερμοπύλες της Ηπείρου [9 – 24 Μαρτίου 1941]

Η ιστορία του Ταξχου (ε.α.) Παναγιώτη Σπυρόπουλου!

Κοινωνία
Κοινωνία: Κόβουν το 1/4 του μισθού του Παπαδόπουλου επειδή κατέβασε τις βέβηλες εικόνες;

Κόβουν το 1/4 του μισθού του Παπαδόπουλου επειδή κατέβασε τις βέβηλες εικόνες;

Ο Νικόλαος Παπαδόπουλος θα δεχθεί μομφή.

Κοινωνία
Κοινωνία: Η Ιερά Σύνοδος αναλαμβάνει δράση για τις βέβηλες εικόνες στην Εθνική Πινακοθήκη – Αποφάσισε να ενεργήσει τα δέοντα προς την Ελληνική Κυβέρνηση

Η Ιερά Σύνοδος αναλαμβάνει δράση για τις βέβηλες εικόνες στην Εθνική Πινακοθήκη – Αποφάσισε να ενεργήσει τα δέοντα προς την Ελληνική Κυβέρνηση

Η ΔΙΣ εξέφρασε την λύπη της για το περιεχόμενο συγκεκριμένων έργων της εν λόγω εκθέσεως.

Κοινωνία
Κοινωνία: ΣΚΑΪ: Αηδίασε το πανελλήνιο με τα ρατσιστικά σχόλια Οικονόμου – Παυλόπουλου για τους ΑμΕΑ – Έρχονται καταγγελίες στο ΕΣΡ

ΣΚΑΪ: Αηδίασε το πανελλήνιο με τα ρατσιστικά σχόλια Οικονόμου – Παυλόπουλου για τους ΑμΕΑ – Έρχονται καταγγελίες στο ΕΣΡ

Σφοδρές αντιδράσεις για τους απαράδεκτους δημοσιογράφους του ΣΚΑΪ που είπαν σε ζωντανή μετάδοση ότι ο θάνατος είναι προτιμότερος από την αναπηρία!

Κοινωνία
Κοινωνία: Νικόλαος Παπαδόπουλος: Απασφάλισε για τους υπόλοιπους βουλευτές της ΝΙΚΗΣ που δεν υπερασπίστηκαν τα Ιερα Πρόσωπα της Πίστης μας

Νικόλαος Παπαδόπουλος: Απασφάλισε για τους υπόλοιπους βουλευτές της ΝΙΚΗΣ που δεν υπερασπίστηκαν τα Ιερα Πρόσωπα της Πίστης μας

«Στέκομαι ιδιαίτερα προβληματισμένος απέναντι σε τέτοιες "διπλωματικές" συμπεριφορές».

Κοινωνία
Κοινωνία: Χυδαίο σχόλιο για Παπαδόπουλο: «Τα δαιμόνια έφυγαν μετά τον βουλευτή»; – Μιλάει για βία ο Πρετεντέρης, που πέταγε μπουκάλια στο ΟΑΚΑ!

Χυδαίο σχόλιο για Παπαδόπουλο: «Τα δαιμόνια έφυγαν μετά τον βουλευτή»; – Μιλάει για βία ο Πρετεντέρης, που πέταγε μπουκάλια στο ΟΑΚΑ!

Άθλιο χριστιανοφοβικό σχόλιο από τον Γ.Πρετεντέρη, που κάποτε πετούσε μπουκάλια σε διαιτητές επειδή δεν του άρεσαν τα σφυρίγματά τους!

Κοινωνία
Κοινωνία: Ακλόνητος στην ομολογία του ο Νίκος Παπαδόπουλος: «Να πληρώσουν για τον θρησκευτικό βιασμό – Ξεκρέμασα τις βέβηλες εικόνες για να μη τις βλέπουν παιδιά»

Ακλόνητος στην ομολογία του ο Νίκος Παπαδόπουλος: «Να πληρώσουν για τον θρησκευτικό βιασμό – Ξεκρέμασα τις βέβηλες εικόνες για να μη τις βλέπουν παιδιά»

«Βεβηλώνουν το πρόσωπο του Χριστού, της Παναγίας, δεν άφησαν τίποτα - Θα πληρώσω τις ζημιές από τα τζάμια»

Κοινωνία
Κοινωνία: ΝΙΚΗ και Νατσιός : Θεσμικά ημίχρονο για τη βλασφημία, Παπαδόπουλος τελικό…

ΝΙΚΗ και Νατσιός : Θεσμικά ημίχρονο για τη βλασφημία, Παπαδόπουλος τελικό…

Δημήτρης Νατσιός και ΝΙΚΗ άλλα έλεγαν στην αρχική τους ανακοίνωση και άλλα στη συνέχεια για τον βουλευτή Νίκο Παπαδόπουλο.

Κοινωνία
Κοινωνία: Τι είναι η ενσυναίσθηση που τόσο πολύ επικαλούμαστε στον εργασιακό χώρο…

Τι είναι η ενσυναίσθηση που τόσο πολύ επικαλούμαστε στον εργασιακό χώρο…

Όλο και πιο συχνά ακούμε την λέξη «ενσυναίσθηση» ειδικά στον εργασιακό χώρο και σε επίπεδο συναδελφικότητας και συνεργασίας.

Κοινωνία
Κοινωνία: Νικόλαος Παπαδόπουλος: Τι είπε σε δύο κυρίες που έβλεπαν την έκθεση με τις βλάσφημες εικόνες στην Πινακοθήκη

Νικόλαος Παπαδόπουλος: Τι είπε σε δύο κυρίες που έβλεπαν την έκθεση με τις βλάσφημες εικόνες στην Πινακοθήκη

Τι αποκάλυψε ο Νικόλαος Παπαδόπουλος σε τηλεφωνική του συνέντευξη στον Alpha.

Κοινωνία
Ελευθέριος Ανδρώνης: Σφαγή χριστιανών στη Συρία: Την προδοτική σιωπή των κυβερνώντων, να την καλύψουμε με τη δική μας κραυγή

Σφαγή χριστιανών στη Συρία: Την προδοτική σιωπή των κυβερνώντων, να την καλύψουμε με τη δική μας κραυγή

Αποτροπιασμός με την ξέφρενη κατάσταση στη Συρία - Ελλάδα και Ευρωπαϊκή ένωση νίπτουν τας χείρας τους στο πηχτό αίμα των χριστιανών μαρτύρων

Ελευθέριος Ανδρώνης
Κοινωνία: Νικόλαος Παπαδόπουλος: Νιώθω συγκινημένος που η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας ενστερνίζεται την προάσπιση των Ιερών και Οσίων της Πατρίδας

Νικόλαος Παπαδόπουλος: Νιώθω συγκινημένος που η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας ενστερνίζεται την προάσπιση των Ιερών και Οσίων της Πατρίδας

Μάλιστα, ο κ. Παπαδόπουλος αποκάλυψε πως θα προβεί σε όλες τις νόμιμες ενέργειες κατά εκείνων που τον κράτησαν για έξι ώρες στην Πινακοθήκη.

Κοινωνία
Κοινωνία: Ξέφυγε στον Φίλιππο Τσιτσόπουλο στις δηλώσεις του μετά την οργίλη παρέμβαση του Νικόλαου Παπαδόπουλου αυτό που πραγματικά εξοργίζει τους Έλληνες

Ξέφυγε στον Φίλιππο Τσιτσόπουλο στις δηλώσεις του μετά την οργίλη παρέμβαση του Νικόλαου Παπαδόπουλου αυτό που πραγματικά εξοργίζει τους Έλληνες

Είναι ένας από τους καλλιτέχνες, έργα των οποίων φιλοξενούνται στην έκθεση της Εθνικής Πινακοθήκης, η οποία προκάλεσε τη μήνη του βουλευτή Β' Θεσσαλονίκης, Νικόλαου Παπαδόπουλου.

Κοινωνία