ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Fuel Pass: Επιδότηση έως 70 ευρώ – Πλαφόν στη βενζίνη στα 2 ευρώ – Το προκλητικά αστείο σχέδιο της κυβέρνησης

Και πάλι στις πλατφόρμες οι Έλληνες καταναλωτές προκειμένου να ανακουφιστούν, μέσω του Fuel Pass από την ακρίβεια στη βενζίνη. Είναι όμως έτσι;
Fuel Pass: Επιδότηση έως 70 ευρώ – Πλαφόν στη βενζίνη στα 2 ευρώ – Το προκλητικά αστείο σχέδιο της κυβέρνησης

Οπως και πριν λίγες εβδομάδες, έτσι και πάλι οι Έλληνες καταναλωτές θα «στηθούν» στην πλατφόρμα gov.gr προκειμένου να πάρουν το επίδομα του Fuel Pass και να «γλυκαθούν» με «ψίχουλα» από την τρομακτική άνοδο στην τιμή της βενζίνης.

Μια μέση τιμή στη χώρα που έχει φτάσει τα 2,4 ευρώ το λίτρο και έχει αναγκάσει χιλιάδες νοικοκυριά να «τραβήξουν χειρόφρενο» και να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους στις απολύτως απαραίτητες ή τις απολύτως αναγκαστικές.

Το Fuel Pass ναι μεν θα έρθει με κάποιους βελτιωμένους όρους σε σχέση με την πρώτη φορά, όμως και πάλι αποτελεί «σταγόνα στον ωκεανό» της ακρίβειας στα καύσιμα και γενικότερα. Διαβάσατε άλλωστε στο Sportime ότι είναι προκλητικά αστεία τα χρήματα που θα δοθούν για αμόλυβδη και diesel.

Θυμίζουμε ότι την πρώτη φορά το ποσό που λάμβαναν οι περισσότεροι από το Fuel Pass κυμαινόταν στα 40-50 ευρώ και έπιανε εισοδήματα ως 30.000 ευρώ.

Τώρα όπως γράφει το Protothema, εντός της εβδομάδας θα ανακοινωθεί από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη το ανανεωμένο πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει:

  • Το νέο Fuel Pass θα εφαρμοστεί από την 1η Ιουλίου με αύξηση στα 60-65 ευρώ
  • Θα πιάνει και εισοδήματα έως 45.000 ευρώ.
  • Επιδότηση στην ακτοπλοΐα, κυρίως στις άγονες γραµµές για να φρενάρουν οι τιµές στα εισιτήρια των πλοίων.
  • «Παρέµβαση» που θα οδηγεί στην υποχώρηση του κόστους της βενζίνης κοντά στα 2 ευρώ ανά λίτρο, από 2,4 ευρώ που κυμαίνεται κατά μέσο όρο αυτή την περίοδο.

Παράλληλα το βράδυ της Παρασκευής κατατέθηκε στη Βουλή η ρύθμιση για το πλαφόν στις τιµές χονδρικής του ηλεκτρικού ρεύματος που θα ισχύσει από την 1η Ιουλίου.

Αναλυτικότερα  η πρόταση η οποία, σύμφωνα µε ασφαλείς πληροφορίες, είναι στο τραπέζι του πρωθυπουργού και αναμένεται να πάρει το πράσινο φως για να ισχύσει το επόμενο τρίμηνο (Ιούλιος, Αύγουστος και Σεπτέμβριος) προβλέπει αύξηση της επιδότησης ανά κάτοχο Ι.Χ. αυτοκινήτου στα 60 µε 70 ευρώ, από 40 έως 50 που ίσχυσε το προηγούμενο τρίμηνο. Σας είχαμε ενημερώσει άλλωστε πως η νέα επιδότηση για τα καύσιμα θα είναι 20 ευρώ το μήνα.

Πιο σημαντική, όμως, είναι η διεύρυνση των εισοδηματικών κριτηρίων για τη χορήγηση της επιδότησης µέσω του Fuel Pass, καθώς οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι, αντί για 30.000 ετήσιο εισόδημα, στη νέα εφαρμογή του µμέτρου θα ανέλθει στα 45.000 ευρώ και θα καλύψει έτσι περίπου 4 εκατοµµύρια κατόχους αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.

Το κυβερνητικό επιτελείο προσανατολίζεται σε αυτά τα κριτήρια µε το σκεπτικό ότι µια οικογένεια για τις καλοκαιρινές της ανάγκες και ειδικά για τις µμετακινήσεις µε το αυτοκίνητο σε τόπους διακοπών καταναλώνει κατά µέσο όρο 180 λίτρα καυσίμου, το οποίο κοστίζει µμεταξύ 2,3 και 2,4 ευρώ ανά λίτρο. Με την επιδότηση, λοιπόν, που θα πάρει µέσω της πλατφόρμας Fuel Pass το πραγματικό κόστος ανά λίτρο θα προσγειωθεί στα 2 ευρώ.

Τέλος μπορείτε να δείτε εδώ ποιοι δικαιούνται το Fuel Pass που δεν το πήραν πριν και μέχρι πότε.




Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Fuel Pass: Επιδότηση έως 70 ευρώ – Πλαφόν στη βενζίνη στα 2 ευρώ – Το προκλητικά αστείο σχέδιο της κυβέρνησης», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Αλέξανδρος Κωτάκης

Είμαι ο Αλέξανδρος Κωτάκης και γεννήθηκα στην Αθήνα. Σπούδασα αθλητική δημοσιογραφία και πλέον η σχέση μου μαζί της ξεπερνά την 20ετία. Όλα αυτά τα χρόνια «κύλησαν» στο διαδίκτυο μέσα από συνεργασίες με αθλητικές ιστοσελίδες. To Sportnet.gr αποτέλεσε την αρχή για εμένα, ενώ ακολούθησαν το Sportline.gr, το easybetnet.com και βεβαίως το Goal News (Sentragoal.gr) στο οποίο παρέμεινα το συντριπτικά μεγαλύτερο διάστημα της ως τώρα πορείας μου (11.5 έτη). Τα τελευταία χρόνια βρίσκομαι στην «οικογένεια» του Sportime, με το οποίο συνεχίζω να καλύπτω το αθλητικό ρεπορτάζ, αλλά και την ειδησεογραφία της επικαιρότητας από όλους του χώρους. Επίσης αρθρογραφώ για την ομάδα του Άρη.