Βουλή – Δόμνα Μιχαηλίδου: Ο Πρόεδρος της Νίκης, Δημήτρης Νατσιός, έχοντας μια μακροχρόνια εμπειρία στα σχολεία ως δάσκαλος, έφερε μια επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή με θέμα: «Τα ακατάλληλα βιβλία Γλώσσας Δημοτικού σχολείου και Γυμνασίου».
Με έναν «βομβαρδισμό» παράθεσης παραδειγμάτων μέσα από βιβλία Γλώσσας διαφόρων τάξεων, ο κ. Νατσιός παρουσίασε τα διάφορα αίσχη που διδάσκονται στα παιδιά μας, σε μια παιδεία που εν πολλοίς σήμερα έχει καταντήσει ανθελληνική, ανιστόρητη και αμοραλιστική.
Τα σημεία που υπέδειξε ο κ. Νατσιός πραγματικά σοκάρουν και προκαλούν θλίψη για την οικτρή κατάσταση της σχολικής εκπαίδευσης. Αναφέρουμε μερικά ενδεικτικά:
Σε κάποιο βιβλίο Γλώσσας το «αφιέρωμα» για την 28η Οκτωβρίου δεν είναι παραπάνω από 3 γραμμές. Αλλού ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης αναφέρεται ως «κάποιος Κολοκοτρώνης». Σε άλλο βιβλίο γράφει για την επίθεση των Ιταλών το 1940 το οικτρό ψέμα ότι οι Έλληνες… «κρύφτηκαν στα υπόγεια». Αλλού παρουσιάζονται 27 ολόκληρες σελίδες για… συνταγές μαγειρικής, οι οποίες καταλαμβάνουν έναν τεράστιο χώρο ύλης όπου θα μπορούσαν να εισαχθούν ουσιαστικές γνώσεις για τα παιδιά, και όχι μυστικά της… κατσαρόλας.
Σε κεφάλαιο άλλου βιβλίου, παρουσιάζονται σε διπλανές εικόνες ο Μέγας Αλέξανδρος, η κοκκινοσκουφίτσα και ο Καραγκιόζης (!) και τα παιδιά καλούνται να φτιάξουν μια ιστορία που να περιλαμβάνει και τους τρεις! Σε άλλο βιβλίο γράφει… αστρολογικές προβλέψεις ο αστρολόγος Κώστας Λεφάκης. Αλλού έχουν βάλει εικόνα μοναστηριού στο οποίο έχει αφαιρεθεί ο σταυρός. Ακόμα χειρότερα, ένα κείμενο στη Γλώσσα Γ’ Γυμνασίου υπογράφεται από άνθρωπο ο οποίος έχει καταδικαστεί για παιδεραστία!
Όσο ο πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ αγόρευε και παρουσίαζε τα προβληματικά σημεία των βιβλίων Γλώσσας, η κυρία Μιχαηλίδου είχε ζωγραφισμένο στο πρόσωπό της ένα ειρωνικό υφάκι και χαμογελούσε σαν να ήταν σχολιαρόπαιδο του δεκαπενταμελούς που του λένε ανέκδοτα μέσα στην τάξη. Τέτοια «σοβαρότητα» πολιτικού! Τέτοια «υπευθυνότητα»!
Ο κ. Νατσιός παρέθετε τμήματα της διδακτικής ύλης που διαστρέφουν την αγωγή και την καλλιέργεια των παιδιών μας και η Δόμνα Μιχαηλίδου το μόνο που είχε στο μυαλό της ήταν να «σουργελοποιήσει» ένα τόσο σοβαρό θέμα, γιατί αυτό ορίζει το χαμηλότατο επίπεδό της. Φυσικά όποιος άκουσε τις τοποθετήσεις του κ. Νατσιού και ήθελε να καταλάβει – κατάλαβε, και όποιος ήθελε να παραμείνει «σούργελο» – παρέμεινε. Αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι στο Twitter εκθειάζεται ο Δημήτρης Νατσιός και λοιδορείται η Δόμνα Μιχαηλίδου, γιατί οι πολίτες καταλαβαίνουν ποιος ασκεί σοβαρή πολιτική και ποιος καταλαμβάνει διακοσμητικό χώρο στα έδρανα και συμπεριφέρεται λες και βρίσκεται σε πενταήμερη.
Η απαράδεκτη απάντηση της Δόμνας Μιχαηλίδου
Αφού ο χρόνος του κ. Νατσιού τελείωσε και η ερώτησή του ολοκληρώθηκε, ήρθε η σειρά της Δόμνας Μιχαηλίδου να απαντήσει. Και τι είπε στο ξεκίνημα της τοποθέτησής της; Ό,τι πιο ανάγωγο, ό,τι πιο χυδαίο και ό,τι πιο «δεύτερο» θα μπορούσε να πει μια νεοφώτιστη πολιτικός που μόλις έσκασε από το καπιταλιστικό «αυγό» της, για να προσβάλλει έναν άνθρωπο που επί 35 συναπτά έτη αγωνίζεται στις σχολικές αίθουσες για το καλό των παιδιών.
«Νομίζω καλύτερα που σας έχουμε στο κοινοβούλιο, από 35 χρόνια στην τάξη», είπε η ανεκδιήγητη Δόμνα στον κ. Νατσιό που έχει φάει τη μισή ζωή του στην υπηρεσία της εκπαίδευσης, που έχει ετοιμάσει για την κοινωνία χιλιάδες καταξιωμένους ανθρώπους, και που τα τελευταία 25 χρόνια έχει κατακλύσει την Ελλάδα με την αρθρογραφία του και τις ομιλίες του, για τα προβλήματα που αφορούν τα σχολικά βιβλία.
Ποιος ειρωνεύτηκε αυτόν τον άνθρωπο;
Η Δόμνα που δεν ξέρει ούτε τι χρώμα έχει το… θρανίο.
Η Δόμνα που ανέβαζε «φόρα – παρτίδα» στα social media τα πρόσωπα των παιδιών από δομές φιλοξενίας παραβιάζοντας την ιδιωτικότητα τους, μόνο και μόνο για να φτιάξει μια «φιλανθρωπική» καρτ ποστάλ για την προεκλογική καμπάνια της.
Η Δόμνα που δεν είχε πρόβλημα να βγάλει στη φόρα το πού μένει και πού πάει σχολείο η κακοποιημένη 12χρονη από τον Κολωνό, μόνο και μόνο για να υπερασπιστεί το επικοινωνιακό προφίλ της αφεντιάς της.
Η Δόμνα που ως υφυπουργός Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης έκανε «πάρτι» απευθείας αναθέσεων και «αποστράγγιζε» τα αποθεματικά ιδρυμάτων που θα έπρεπε να διατίθενται σε αναξιοπαθούντες, μόνο και μόνο για να διαθέτει παχυλούς μισθούς στην «στρατιά» από συμβούλους που την πλαισίωναν.
Η Δόμνα της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος, που άνοιξε πόλεμο στα κοινωφελή ιδρύματα κατηγορώντας τα για… κακοδιαχείριση, μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσει τη σκιώδη ατζέντα της κυβέρνησης.
Αυτή η πολιτικός λοιπόν που έχει αφήσει μόνο δυστυχία και καμένη γη στο πέρασμά της είχε το θράσος να πει στον κ. Νατσιό ότι δεν ήταν… κατάλληλος για δάσκαλος! Εντωμεταξύ την εμπειρία που έχει ο κ. Νατσιός σε παιδαγωγικά θέματα, η κυρία Μιχαηλίδου δεν την έχει δει ούτε στο πιο νεοφιλελεύθερο όνειρό της. Βλέπετε δεν υπάρχει… «απευθείας ανάθεση» εμπειρίας σε έναν εγκέφαλο. Πρέπει να δουλέψεις σκληρά για χρόνια για να την λάβεις.
Δεύτερο σημείο της θρασύτατης συμπεριφοράς της κυρίας Μιχαηλίδου, ήταν ότι υποτιμητικά αποκαλούσε τον Δημήτρη Νατσιό ως «κύριο βουλευτή» (!), ενώ είναι πολιτικός αρχηγός και πρόεδρος ενός συνταγματικά εκλεγμένου κόμματος!
Η κυρία Μιχαηλίδου ήταν τόσο αλαζονική, τόσο ειρωνική, τόσο ανεύθυνη και τόσο αδιάφορη που δεν μπήκε καν στον κόπο να απαντήσει ούτε σε ένα επιχείρημα από τα δεκάδες που παρέθεσε ο πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ! Το μόνο που είχε να πει ήταν ότι ο κ. Νατσιός εξέφρασε… προσωπικές του ερμηνείες! Δηλαδή ας πούμε το να ταυτίζεται ο Μέγας Αλέξανδρος με τον… καραγκιόζη, το να περιέχονται ιστορικά ψεύδη στη διδακτέα ύλη και να έχουμε κείμενα παιδεραστών στα ελληνικά βιβλία, είναι θέματα που επιδέχονται… ερμηνείας, κατά την κυρία Δόμνα!
Με μια μύτη υπερυψωμένη με κλίση… 42%, η υφυπουργός παιδείας απλά διάβασε ένα «φιξ» κείμενο γεμάτο από αερολογίες και γενικόλογες μπαρούφες που ούτε καν ταίριαζαν στο περιεχόμενο της συζήτησης! Αυτό το κείμενο ήταν τόσο γραφειοκρατικό, τόσο άψυχο και τόσο άσχετο με το διά ταύτα, που κατά το μεγαλύτερο μέρος του φαινόταν ότι είχε συνταχθεί πριν καν εκφωνήσει την ερώτησή του ο κ. Νατσιός!
Ακόμα και αυτό το κείμενο της κακιάς ώρας, η κυρία Μιχαηλίδου το διάβαζε σαν να βιαζόταν να βγάλει μια βαρετή υποχρέωση. Και το κλείσιμο της απάντησής της ήταν το αποκορύφωμα. Δήλωσε ότι ως… συντηρητικό κόμμα που είναι η ΝΔ (άλλο πολιτικό ανέκδοτο αυτό) ακολουθεί απαρέγκλιτα το άρθρο 16 του Συντάγματος, το οποίο ορίζει ότι «η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες».
Εντωμεταξύ, μόλις λίγα λεπτά πριν εκστομίσει αυτή την κονσερβαρισμένη αρλούμπα η κυρία Δόμνα, ο κ. Νατσιός είχε παραθέσει παραπάνω από 20 ατράνταχτα επιχειρήματα που απέδειξαν ότι τα σχολικά βιβλία γλώσσας δεν αναπτύσσουν, άλλα διαστρέφουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση!
Το μεγάλο ζήτημα εδώ, δεν είναι το ότι η Δόμνα Μιχαηλίδου πρόσβαλλε τον κ. Νατσιό, αν και αυτό δείχνει το πόσο απολίτιστη είναι η υφυπουργός. Άλλα τέλος πάντων, Δόμνα είναι, κάπου την περιμένεις και αυτήν τη συμπεριφορά. Το μεγάλο ζήτημα είναι ότι στα παιδιά μας δίνονται εκπαιδευτικά «σκουπίδια» και κανένας από τους ιθύνοντες δεν είναι πρόθυμος να παραδεχθεί ότι η παιδεία μεταβάλλεται σε μια «χωματερή» αξιών και ιδανικών.