ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καταγγελία ΣΟΚ: Ο νεκρός σε τροχαίο διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ, υπέγραφε έγγραφα 6 μήνες μετά τον θάνατό του!

Σκοτώθηκε σε «περίεργο» τροχαίο στην Αθηνών - Σουνίου, ένα μήνα μετά την τραγωδία στα Τέμπη και λίγες μέρες πριν καταθέσει

Σκοτώθηκε σε «περίεργο» τροχαίο στην Αθηνών - Σουνίου, ένα μήνα μετά την τραγωδία στα Τέμπη και λίγες μέρες πριν καταθέσει.
Συντάκτης: Πέτρος Δημόπουλος Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Λέει μια ιστορική φράση του λαού, ότι στα διεφθαρμένα κράτη «ψηφίζουν και τα δέντρα». Στο διαπλεκόμενο βαθύ κράτος του 2024 στην Ελλάδα, φαίνεται ότι συμβαίνουν ακόμα πιο απίστευτα «θαύματα»: υπογράφουν ακόμα και οι… νεκροί!

Μια απίστευτη καταγγελία έρχεται να προστεθεί στα «σημεία και τέρατα» που γίνονται εδώ και 14 μήνες για να επιβληθεί ένα πέπλο συγκάλυψης στο έγκλημα των Τεμπών. Έχει να κάνει με τον – μακαρίτη πλέον – Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, Κωνσταντίνο Χρυσάγη, ο οποίος φέρει το όνομά του σε έγγραφα, μήνες μετά τον θάνατό του!

Πριν όμως αναφερθούμε στις «μεταθανάτιες» υπογραφές, να θυμίσουμε την υπόθεση Χρυσάγη, γιατί έχει σημασία. Μόλις ένα μήνα μετά το έγκλημα στα Τέμπη, ο – άνθρωπος κλειδί για το δυστύχημα – Κωνσταντίνος Χρυσάγης, σκοτώνεται με τη μοτοσυκλέτα του σε τροχαίο στο 39χιλιόμετρο της λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά «περίεργο» δυστύχημα. Ο 67χρονος Χρυσάγης ήταν εμπειρότατος μοτοσυκλετιστής (όπως λέγεται από το οικείο περιβάλλον του) και σύμφωνα με τις μαρτυρίες προσπάθησε να αποφύγει ένα λευκό βαν, και βρέθηκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να συγκρουστεί μετωπικά με διερχόμενο ΙΧ και να βρει ακαριαίο θάνατο. Να σημειωθεί ότι το σημείο που συνέβη το δυστύχημα, είναι ευθεία.

Σε τρεις μέρες επρόκειτο να καταθέσει για τις επίμαχες ομιλίες των σιδηροδρομικών υπαλλήλων, που σήμερα αποδείχθηκε ότι μπήκαν σε μονταζιέρα. Να σημειωθεί ότι ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης υπήρξε επί χρόνια προϊστάμενος της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας και Διαχείρισης Χωρητικότητας, που είχε υπό την ευθύνη της τον έλεγχο και την επιθεώρηση εφαρμογής προγραμμάτων δρομολογίων, τον έλεγχο για την εφαρμογή των κανονισμών ασφαλείας, των προτύπων κυκλοφορίας και των σχεδίων έκτακτης ανάγκης.

Επιπλέον, στις αρμοδιότητες της εν λόγω διεύθυνσης περιλαμβάνονταν η διαχείριση και η εποπτεία λειτουργίας των σταθμών, καθώς και η διαχείριση και η εποπτεία του προσωπικού ασφαλείας. Τέλος, ήταν επιφορτισμένος με την άμεση επίβλεψη των κέντρων τηλεδιοίκησης, αλλά και με τον συντονισμό, τη διαχείριση, την καταγραφή πληροφοριών που σχετίζονται με την κυκλοφορία, τη χρήση του δικτύου και την κίνηση των αμαξοστοιχιών.

Συνεπώς ο Χρυσάγης ήταν βασικότατο πρόσωπο για την εξέλιξη της δικαστικής έρευνας και ο θάνατος του ήταν βαρύτατο πλήγμα για τη διερεύνηση της τραγωδίας των Τεμπών. Ίσως να μην μάθουμε ποτέ τι πήρε μαζί του στον τάφο ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης, αλλά για περίεργους λόγους η θέση της υπογραφής του συνέχισε να εμφανίζεται σαν να πιστοποιούσε ο ίδιος τα έγγραφα. Όπως σημειώνει σε ανάρτησή του ο Μιχάλης Χαιρετάκης, ο αποθανών Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, εμφανίζεται να υπογράφει σε παραστατικά 6 μήνες μετά τον θάνατό του, τα οποία αναρτήθηκαν και στη Διαύγεια!

Πρόκειται για ακόμα ένα σκάνδαλο, ανάμεσα στα δεκάδες που σχετίζονται με την τραγωδία στα Τέμπη. Προφανώς μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο.

Όπως καταγγέλλει ο κ. Χαιρετάκης: «Ελλάδα 2.0 … Θαύμα-θαύμα. 6 μήνες μετά το θάνατό του ο νεκρός συνεχίζει και υπογράφει… Πέρα από την κωμικοτραγικότητα της κατάστασης, φαίνεται ότι αρκετούς μήνες μετά η νευραλγική θέση του Διευθυντή Κυκλοφορίας λογικά δεν έχει καλυφθεί και πολλές από τις αρμοδιότητες πέρασαν στον ‘’προσωρινό’’ διευθύνοντα σύμβουλο και πρώην εξωτερικό σύμβουλο ΚΑΙ για θέματα ασφαλείας. Μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει να μάθουμε αν , πότε και πώς έχει καλυφθεί αυτή η θέση».

Παρόμοια καταγγελία στο διαδίκτυο έκανε και η Ευδοκία Τσαγκλή, επιζήσασα του δυστυχήματος που πραγματοποιεί σημαντικό αγώνα στην προσπάθεια να επέλθει δικαίωση για τα Τέμπη. Επισημαίνει ότι τα ερωτήματα που προκύπτουν σχετικά με το «περίεργο» τροχαίο του Χρυσάγη, έχουν συμπεριληφθεί στα υπομνήματα και τις μηνύσεις που έχουν καταθέσει οι συγγενείς των θυμάτων, χωρίς όμως να έχουν λάβει κάποια απάντηση.

«Το νέο όμως είναι ότι η υπογραφή του, ενώ είναι νεκρός ο άνθρωπος, μπαίνει μήνες μετά, σε επίσημα έγγραφα του ΟΣΕ» αναφέρει και διερωτάται που είναι «ο Εισαγγελέας, ο Άρειος Πάγος, η δικαιοσύνη». «Υπογραφές του νεκρού στη Διάυγεια, μήνες μετά; Είστε με τα καλά σας;».

Exit mobile version