Καταπέλτης ο Δημήτρης Νατσιός: «Οι ταυτότητες εξελίσσονται σε στυγνό φακέλωμα του πολίτη»
«Η αντίδραση, ανησυχία και διαμαρτυρία για τις νέες ψηφιακές ταυτότητες είναι απόλυτα δικαιολογημένη», δήλωσε ο Δημήτρης ΝατσιόςΜε νέα δυναμική παρέμβαση έρχεται να τοποθετηθεί και πάλι στο «καυτό» θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, ο πρόεδρος του Δημοκρατικού Πατριωτικού Κινήματος, ΝΙΚΗ, Δημήτρης Νατσιός.
Με φόντο το σιωπηρό κίνημα διαμαρτυρίας των πολιτών που σπεύδουν κατά εκατοντάδες καθημερινά σε κάθε αστυνομικό τμήμα για να ανανεώσουν τις ταυτότητές τους προκειμένου να αποφύγουν τις ηλεκτρονικές ταυτότητες, ο Δημήτρης Νατσιός ως επικεφαλής της ΝΙΚΗΣ που πρωτοστατεί στον αγώνα ελευθερίας απέναντι στους κινδύνους που κρύβουν οι ψηφιακές υπερεξουσίες, διαβεβαιώνει τον ελληνικό λαό πως έχει πράγματι λόγους να ανησυχεί για την εξέλιξη αυτού του ζητήματος.
«Η αντίδραση, ανησυχία και διαμαρτυρία από πολύ μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού για τις νέες ψηφιακές ταυτότητες είναι απόλυτα δικαιολογημένη», σημείωσε συγκεκριμένα και συνέχισε:
«Η ΝΙΚΗ πρώτη έθεσε στο Κοινοβούλιο το θέμα των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, με τις οποίες δήλωσε εξαρχής την κάθετη αντίρρησή της, παροτρύνοντας μάλιστα τον ελληνικό λαό να μην βιαστεί να παραλάβει τις νέες ψηφιακές ταυτότητες».
Σύμφωνα με τον κ. Νατσιό, «είναι στο συμφέρον του Έλληνα πολίτη να έχουμε ένα ασφαλές μέσον ταυτοποίησης. Οι ταυτότητες μπορούν να είναι εξαιρετικά ασφαλείς χωρίς μικροτσίπ, όπως πχ είναι τα διπλώματα οδήγησης. Για τον σκοπό αυτό, η Ευρωπαϊκή Ένωση συνιστά στα κράτη μέλη να έχουν ασφαλείς ταυτότητες αλλά δεν υποχρεώνει κανένα κράτος στη χρήση μικροτσίπ. Ωστόσο, οι νέες ταυτότητες όπως τις σχεδιάζει η κυβέρνηση, είναι ταυτότητες που φέρουν μικροτσίπ και τεχνολογία ανέπαφης ανταλλαγής δεδομένων RFID (αρ εφ αϊ ντι). Δηλαδή θα μπορούν να αποθηκεύουν πληροφορίες για τις οποίες θα έχει άγνοια ο κάτοχός της. Θα έχουν δυνατότητα σύνδεσης με πολλαπλές βάσεις δεδομένων για να γίνεται και κάρτα πολίτη, κάρτα δικαιωμάτων δηλαδή».
Ο πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ τοποθετεί το ζήτημα στην ορθή του βάση. Υποτίθεται πως η αλλαγή των ταυτοτήτων στοχεύει στο να έχουν τα κράτη ένα πιο ασφαλές μέσο ταυτοποίησης, που να μην μπορεί να παραχαραχθεί. Εάν ήταν μόνο αυτό το ζητούμενο των κέντρων εξουσίας, τότε θα ήταν αρκετό να δημιουργηθούν ταυτότητες παρόμοιες με τα πλαστικοποιημένα διπλώματα οδήγησης που φέρουν κρυφά υδατογραφήματα και χαραγμένα στοιχεία με απτικό λέιζερ, καθιστώντας τα αδιάβλητα.
Θα έπρεπε έστω να επιτρέψει η ελληνική κυβέρνηση τη δυνατότητα να λάβουν τέτοιου είδους ταυτότητες, όσοι για λόγους συνειδήσεως και προστασίας της ιδιωτικότητας, δεν επιθυμούν να λάβουν τις ηλεκτρονικές ταυτότητες. Ουσιαστικά δεν υπάρχει κανένας πειστικός λόγος ώστε να πρέπει να επιβληθούν αποκλειστικά ταυτότητες με μικροτσίπ που θα φέρουν πληροφορίες για τις οποίες ο πολίτης δεν θα μπορεί να ενημερώνεται, ούτε θα μπορεί να ελέγχει.
Είναι φανερό πλέον ότι επιδιώκεται μια υπερσυγκέντρωση εξουσίας μέσω της υφαρπαγής των δεδομένων όλων των πολιτών, και όλο αυτό το σχέδιο προχωρά με το πρόσχημα της «ασφάλειας». Ο πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ δεν μασά τα λόγια του και περιγράφει το ζήτημα έτσι όπως είναι:
«οι ταυτότητες αυτές εξελίσσονται σε στυγνό φακέλωμα του πολίτη, μάλιστα από μία κυβέρνηση η οποία έχει πάρει πρωτάθλημα στις υποκλοπές, τη χειραγώγηση και την υποχρεωτικότητα. Θυμίζουμε ότι τα κόμματα της εξουσίας έκαναν τόση φασαρία στο παρελθόν να αφαιρέσουν το θρήσκευμα από τις ταυτότητες αλλά τώρα τις φορτώνουν με την δυνατότητα να αποθηκεύονται όλες μας οι ευαίσθητες προσωπικές πληροφορίες. Αυτό είναι υποκρισία και φακέλωμα και η ΝΙΚΗ το καταδικάζει».
Πολύ σημαντική παρατήρηση και η τελευταία. Θυμόμαστε πως τα συστημικά κόμματα είχαν κινήσει «γη και ουρανό» για την απαλοιφή του θρησκεύματος από τις ταυτότητες, επικαλούμενοι το επιχείρημα ότι το θρήσκευμα είναι «ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο» που δεν πρέπει να αναγράφεται σε μέσα ταυτοποίησης. Ήταν τότε, που ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος είχε ταρακουνήσει όλη την Ελλάδα με τα δύο θρυλικά συλλαλητήρια σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.
Και τώρα που όλα τα στοιχεία που αφορούν τα δικαιώματά μας θυσιάζονται στην υπηρεσία μιας αόρατης ψηφιακής αρχής, κανένα από τα κόμματα που υποτίθεται πως μάχονται για τις ελευθερίες του πολίτη, δεν φέρει φωνή αντίστασης.