Κυριάκος Μητσοτάκης: Έκτος στην Ευρώπη σε δαπάνες για προβολή στα social – 69.000 ευρώ σε 6 μήνες!
Ο Πρωθυπουργός «φιγουράρει» σε λίστα με τους 10 ευρωπαίους πολιτικούς που δαπάνησαν τα μεγαλύτερα ποσά στα social, με σκοπό την προβολή τους.Μια ακόμα τρανταχτή απόδειξη πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης ενδιαφέρεται πρώτα απ’ όλα και πάνω απ’ όλα για τη βιτρίνα και όχι για την ουσία, αποτελεί σχετική λίστα που κυκλοφόρησε στο twitter και τον κατατάσσει μέσα στην πρώτη δεκάδα πολιτικών όλης της Ευρώπης που έχουν ξοδέψει τα μεγαλύτερα ποσά στα social media.
Ο Πρωθυπουργός φέρεται να δαπάνησε για την προβολή του, ένα ποσό της τάξεως των 68.788 ευρώ μόνο για το πρώτο εξάμηνο του 2021! Τρομάζει κανείς και να σκεφτεί πόσα θα ξόδευε αν βρισκόταν και σε προεκλογική περίοδο!
Στην εν λόγω λίστα, εμφανίζονται 7 πολιτικοί από το Βέλγιο, 2 πολιτικοί από την Ολλανδία (είχαν εκλογές τον Μάρτιο) και στην 6η θέση… φιγουράρει ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Μια θλιβερή – θα έλεγε κανείς – «διάκριση» που υποδεικνύει το πόσο ανασφαλής είναι ο Πρωθυπουργός για το image του, και πως αντιλαμβάνεται την αύξηση της δημοτικότητας. Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως το Βέλγιο και η Ολλανδία ειδικά, είναι πλούσιες -συγκριτικά με την Ελλάδα- χώρες, με πολλαπλάσιο ΑΕΠ.
Και εδώ στην καταχρεωμένη Ελλάδα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης που πριν μερικούς μήνες δήλωνε πως τα social media «είναι επικίνδυνα για τη δημοκρατία», την ίδια στιγμή φαίνεται πως αψηφά αυτόν τον… «κίνδυνο», ξοδεύοντας δεκάδες χιλιάδες ευρώ ανά εξάμηνο, για να προωθεί τις θέσεις όχι της δημοκρατίας, άλλα της… Νέας Δημοκρατίας.
Άλλωστε το είδαμε και με όλη του τη στάση στην περίοδο των πυρκαγιών που κατέκαψαν τη μισή Ελλάδα, όπου ο Πρωθυπουργός χειρίστηκε τα πάντα μόνο με επικοινωνιακά τεχνάσματα.
Παίζοντας με τα… μποφόρ, προβάλλοντας την απειλή της κλιματικής κρίσης, τον καύσωνα «που μετέτρεψε τη χώρα σε πυριτιδαποθήκη», μοιράζοντας συγχαρητήρια στον εαυτό του και τους συνεργάτες του που δεν είχαμε ανθρώπινες απώλειες και εκστομίζοντας προς τον Ελληνικό λαό με χίλια ζόρια ένα άψυχο επικοινωνιακό «συγγνώμη», που δεν έπειθε ούτε βετεράνο ψηφοφόρο που κοιμάται και ξυπνά με σημαία της Νέας Δημοκρατίας.
Τα σχεδόν 69.000 ευρώ που φέρεται να δαπάνησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για αυτοπροβολή αποδεικνύουν πως για τον Πρωθυπουργό, τα social media είναι… επικίνδυνα μόνο όταν τα χρησιμοποιεί ο απλός λαός…
7 Belges dans le Top 10 européen des politiques ayant le plus dépensé sur Facebook et Instagram entre janvier et juin 2021. Les 3 autres viennent des Pays-Bas (élections) et de Grèce. Il est temps de remettre en question le niveau des dotations aux partis. Via @mverbert #Begov pic.twitter.com/CRT6EUwVyR
— Alain Gerlache (@AlainGerlache) August 25, 2021