Κορονοϊός – Μηλιαρέση: Αρκετός ντόρος είχε δημιουργηθεί με τη γνωστή παρουσιάστρια Μαίρη Μηλιαρέση και το προϊόν που διαφήμιζε. Συγκεκριμένα, τις πρώτες ημέρες που ο κορονοϊός έκανε την εμφάνισή του στην Ελλάδα, υπήρξε τηλεμάρκετινγκ για αντισηπτικό και μάσκες.
Έξι μάσκες και ένα μικρό αντισηπτικό κόστιζαν 14,99 ευρώ, ενώ υπήρχαν και έξοδα αποστολής άλλα 10 ευρώ. Μία διαφήμιση την οποία παρουσίαζε η Μαίρη Μηλιαρέση και είχε δεχτεί αρκετή αρνητική κριτική.
Η ίδια θέλησε να «απολογηθεί» μέσω των social media με ένα μεγάλο μήνυμα, λέγοντας:
«Ένιωσα την ανάγκη και την υποχρέωση να απευθυνθώ σε όλους εσάς που με γνωρίζετε ή με βλέπετε στην τηλεόραση τα τελευταία περίπου 30 χρόνια. Αφορμή για την ανάρτηση αυτή είναι η έντονη αρνητική κριτική που δέχθηκα για το κόστος του προϊόντος, σε ένα σποτ τηλεπωλήσεων που παρουσίασα, σχετικό με την προφύλαξη από τούς ιούς και τα μικρόβια. Κατ’ αρχάς θέλω να υπενθυμίσω, ότι η βασική και μοναδική δουλειά μου, αρκετά χρόνια τώρα, είναι η παρουσίαση προϊόντων στην τηλεόραση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ – Κορονοϊός: 71 νέα κρούσματα – 695 ο συνολικός αριθμός
Ζω από αυτό, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, τίμια και με αξιοπρέπεια. Όμως, δεν αποφασίζω εγώ ποια προϊόντα θα προωθήσουν οι εργοδότες μου. Από την στιγμή που είναι νόμιμα, έχω υποχρέωση να ακολουθήσω τις επιταγές που μου επιβάλουν οι επαγγελματικές μου συμφωνίες. Όπως μια τηλεπαρουσιάστρια που εκφωνεί τις ειδήσεις, δεν αποφασίζει ποιες ειδήσεις θα πει και ποιες όχι, έτσι κι εγώ δεν έχω λόγο στο τι θα παρουσιαστεί.
Κορονοϊός – Μηλιαρέση: Η σχέση μου με οποιαδήποτε προϊόν είναι μόνο η παρουσίαση. Δεν έχω ούτε επιλογή, ούτε μου ζητείται η γνώμη μου, στο ποια θα είναι αυτά, ή σε ποιες τιμές θα πωληθούν. Δεν τα εμπορεύομαι εγώ. Δεν λαμβάνω προμήθεια, ούτε ποσοστά, ούτε άλλη μορφή συμμετοχής έχω σε τυχόν κέρδη από τις πωλήσεις αυτές. Αμείβομαι μόνο για το γύρισμα του όποιου σποτ το ίδιο, είτε οι πωλήσεις των παρουσιαζόμενων προϊόντων είναι ελάχιστες είτε είναι δεκάδες χιλιάδες…
Ο καθένας μας ενημερώνεται και αποφασίζει πάνω σ’ αυτό. Στην εφιαλτική εποχή της πανδημίας που ζούμε, πάρα πολλές προωθήσεις και διαφημίσεις έχουν να κάνουν με προϊόντα υγείας. Πολλά από αυτά, εμμέσως πλην σαφώς μιλάνε για προφύλαξη από τους ιούς, χωρίς βέβαια να κατονομάζουν κάποιο συγκεκριμένο ιό. Η προώθηση του προϊόντος που ανέλαβα -που μίλαγε για την προφύλαξη από τούς ιούς – θεώρησα ότι είναι μέσα στα πλαίσια που κινούνται και οι υπόλοιποι διαφημιζόμενοι.
Παρ’ όλο που ο δικός μου ρόλος είναι ΜΟΝΟ αυτός της παρουσιάστριας, κατανοώ όσους δυσαρεστήθηκαν, απογοητεύτηκαν ή θύμωσαν με τα προϊόντα, τις τιμές, ή ότι άλλο αυτής της παρουσίασης και κατ’ επέκταση και μαζί μου. Γι αυτό τον λόγο, θέλω να ζητήσω από πλευράς μου, μια ειλικρινή συγνώμη απ’ όλους όσους δυσαρέστησα, λόγω αυτής της συγκεκριμένης επαγγελματικής μου παρουσίασης, είτε αυτό είναι δικαιολογημένο και δίκαιο,είτε όχι. Το αποτέλεσμα αυτής της ιστορίας είναι ότι έμεινα πάλι άνεργη. Εύχομαι υγεία σε όλους».