Στα νέα δεδομένα προετοιμάζονται να προσαρμοστούν οι ιδιοκτήτες καταστημάτων που πρόκειται να ανοίξουν τις επιχειρήσεις τους από τις 11 Μαΐου. Ειδικότερα όσοι διαθέτουν καταστήματα με ρούχα έρχονται αντιμέτωποι με μια πρωτόγνωρη νέα πραγματικότητα στην οποία καλούνται να ανταποκριθούν.
Ο Σταύρος Παπαγεωργίου διαθέτει οικογενειακή επιχείρηση με ρούχα στην Ομόνοια από το 1980. Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, έχουν προμηθευτεί ήδη με μάσκες, γάντια και αντισηπτικά, ενώ θα δέχονται τόσους πελάτες όσους έχουν καθοριστεί με βάση τα τετραγωνικά του μαγαζιού.
Παράλληλα ο κ. Παπαγεωργίου έχει αγοράσει ήδη μια ειδική συσκευή που ψεκάζει με ατμό τα ρούχα ώστε να απολυμαίνονται τα ρούχα, αλλά και όπου έχει ακουμπήσει ο πελάτης, ενώ στο ταμείο υπάρχει ήδη διαχωριστικό ώστε να υπάρχει απόσταση με τον πελάτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Google VS Apple στη μάχη για τον κορονοϊό
«Κάθε μία ώρα οι κοινόχρηστοι χώροι, δηλαδή τα δοκιμαστήρια, θα καθαρίζονται με ό,τι πρέπει και μπαίνοντας στο μαγαζί θα έχουμε για όποιον δεν έχει μάσκα και γάντια. Ακόμη θα υπάρχουν αντισηπτικά σε δύο-τρία σημεία μέσα στο κατάστημα», σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Όπως εξηγεί, αν για παράδειγμα, ένας πελάτης θέλει να δοκιμάσει μία μπλούζα, θα την δείχνει στον εργαζόμενο που τον εξυπηρετεί, θα του την αφήνει σε ένα σημείο και ο πελάτης θα την δοκιμάζει.
Σύμφωνα με τον κ. Παπαγεωργίου είναι απαραίτητο να γίνονται πολύ συχνές αλλαγές στα γάντια ώστε να προστατευθούν όλοι, πελάτες, εργαζόμενοι. «Θέλουμε να διαθέσουμε ένα περιβάλλον προστασίας για να νιώσει όμορφα ο πελάτης και να έρθει να μας επισκεφθεί», τονίζει ο κ. Παπαγεωργίου.