Σύμφωνα με πληροφορίες, η αστυνομία, προχώρησε σε μια σύλληψη, στο νησί της Μυκόνου. Συνελήφθη ενοικιαστής βίλας, υπεύθυνος για πάρτι με πολλούς καλεσμένους και μεγάλο συνωστισμό.
Συνολικά έχουν γίνει 15 έλεγχοι σε beach bar και κέντρα διασκέδασης στη Μύκονο.
Τυπικά η σύλληψη έγινε στο πλαίσιο των διατάξεων του νόμου περί διατάραξης κοινής ησυχίας. Σημειώνεται ότι χθες, σε δηλώσεις του κατά την επίσκεψή του στη Μύκονο, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχΐδης είχε επισημάνει το νομικό κενό που υπάρχει στις περιπτώσεις των πάρτι σε βίλες. «Είμαστε αποφασισμένοι. Και απευθύνω σε όλους τους Μυκονιάτες, και κυρίως στους επιχειρηματίες, μήνυμα αποφασιστικότητας ότι θα κρατήσουμε, με κάθε νόμιμο μέσο, το νησί υγιές και ασφαλές. Τη Μύκονο, τις Κυκλάδες, την Ελλάδα. Είναι στο χέρι μας», τόνισε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη.
Σημειώνεται ότι το «πράσινο φως» για εντατικούς ελέγχους στο συγκεκριμένο νήσι δόθηκε χθες κατά την επίσκεψη του υπουργού στη Μύκονο και τη συνάντησή του με τοπικές αρχές και επαγγελματικούς φορείς.
Ξέφρενα πριβέ πάρτι στη Μύκονο με είσοδο ακόμα και 1.000 ευρώ
Προσκλήσεις μέσω facebook ή instagram για ξέφρενα πάρτι σε βίλες της Μυκόνου, όπως στην Ίμπιζα Ισπανίας ή Νίκαια Γαλλίας. Πληρωμές με POS σε λογαριασμούς του εξωτερικού ή μετρητά. Ατομική πρόσκληση ή βραχιολάκι ως πάσο εισόδου για τους πελάτες.
Ομάδες οργανωτών πάρτι από το νησί της Ισπανίας και την Νότια Γαλλία έχουν μετακομίσει στη Μύκονο και στήνουν κρυφά, παράνομα και χωρίς άδεια, πάρτι σε πολυτελείς κατοικίες που νοικιάζουν γι αυτό τον σκοπό με την συμμετοχή 500 και 1.000 ατόμων. Διάσημοι djs από το εξωτερικό ανεβάζουν την διάθεση των πελατών, στα 3-4 τέτοια πάρτι που διοργανώνονται εβδομαδιαίως.
Τα καλέσματα γίνονται με τον εντοπισμό στίγματος κινητών τηλεφώνων και την αποστολή των προσκλήσεων ενδιαφέροντος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Την ίδια ώρα «κράχτες» των οργανωτών διαδίδουν την φήμη σε γνωστά καταστήματα και beach bar του νησιού. Η είσοδος σε αυτά τα ιδιωτικά πάρτι κυμαίνεται από 150 έως και 1.000 ευρώ, κατά περίπτωση ανάλογα με το «σκανάρισμα» του πελάτη, που έχει προηγηθεί διαδικτυακά ή δια ζώσης.