Πολύ διαφορετικά πράγματα θα δούμε στα ΜΜΜ στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα, στα λεωφορεία και στο ΜΕΤΡΟ.
Συγκεκριμένα, αναμένεται να… μετατραπούν οι τραπεζικές κάρτες σε εισιτήρια, όπως έχει γίνει εδώ και χρόνια σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις.
Ο ΟΑΣΑ θέλει να προχωρήσει το μέτρο αυτό, προκειμένου να μπορούν οι πολίτες να χρησιμοποιούν μέχρι αυτή την εποχή του χρόνου, τις κάρτες τους ή ηλεκτρονικά πορτοφόλια για τη διαδικασία αυτή.
Από κει και πέρα όμως, κύριο μέλημα του ΟΑΣΑ το επόμενο διάστημα δεν θα είναι αυτό, αλλά το ενδεχόμενο να βρεθεί χωρίς επαρκή αριθμό λεωφορείων για να πραγματοποιήσει τα περιφερειακά δρομολόγια.
Ο λόγος; Ότι η σύμβαση που υπάρχει με τα ΚΤΕΛ λήγει εντός του 2023, ενώ η προκήρυξη διαγωνισμού για την παραχώρηση αυτών των δρομολογίων είναι ακόμη στα… σκαριά.
«Έχουμε εφεδρικά οχήματα για να κάνουμε δρομολόγια εάν χρειαστεί και από το 2020 φέρναμε σε κατάσταση λειτουργική τα λεωφορεία. Προσλαμβάνουμε κόσμο για να αντιμετωπίσουμε όποια κατάσταση προκύψει από Σεπτέμβριο», καθησυχάζουν πηγές των ΟΣΥ.
Η δε πολυαναμενόμενη προμήθεια 650 καινούργιων λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη καθυστερεί, αφού στο Ελεγκτικό Συνέδριο έχει «σκοντάψει» τμήμα του «πολύπαθου» διαγωνισμού που διενεργεί το υπουργείο Μεταφορών από το 2021.
Σημειώνεται πως συνολικά στην Αθήνα μπορούν να κυκλοφορήσουν τον χειμώνα περίπου 1.300 λεωφορεία, 1.100 των ΟΣΥ και 200 είναι των ΚΤΕΛ. Παράλληλα, από τα 1.100 περίπου 250 προμηθεύτηκαν οι ΟΣΥ μέσω leasing.