ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Φθηνές δικαιολογίες Ταχιάου για την «απόδραση» επιβατών από τις σήραγγες – Έγιναν και νέες ακινητοποιήσεις συρμών!

Αντί να απολογηθεί ο υφυπουργός Μεταφορών ζήτησε και τα... ρέστα! - Αποδεικνύεται ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης ήταν ανέτοιμο να λειτουργήσει

Αντί να απολογηθεί ο υφυπουργός Μεταφορών ζήτησε και τα... ρέστα! - Αποδεικνύεται ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης ήταν ανέτοιμο να λειτουργήσει.
Συντάκτης: Αλέξανδρος Ορφανίδης Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Δεν υπάρχουν αυτά που γίνονται με το «πιο… σύγχρονο Μετρό της Ευρώπης», όπως βιάστηκε να αποκαλέσει το Μετρό Θεσσαλονίκης ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στο πρώτο διάστημα λειτουργίας του έχει ξεσπάσει ένα απαράδεκτο «επιτελικό» μπάχαλο, με κορυφαία στιγμή το ντροπιαστικό περιστατικό του Σαββάτου, όταν και ακινητοποιήθηκε συρμός αναγκάζοντας τους επιβάτες να περπατήσουν μέσα στη σήραγγα μέχρι τον πλησιέστερο σταθμό.

Και τι δεν έχουμε δει πριν κλείσει καν ένα μήνα λειτουργίας το Μετρό Θεσσαλονίκης. Οι ανελκυστήρες που δεν λειτουργούσαν, τα προβλήματα με τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, η μη δυνατότητα για ηλεκτρονικές συναλλαγές με χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες, οι δεκάδες κόλλες Α4 με… οδηγίες του ποδαριού, και τώρα οι ξαφνικές ακινητοποιήσεις συρμών.

Όλα συνθέτουν την εικόνα ενός μέσου μεταφοράς που δεν ήταν έτοιμο να λειτουργήσει αλλά η κυβέρνηση Μητσοτάκη εκβίασε την πρεμιέρα του μόνο και μόνο για να κερδίσει μερικούς επικοινωνιακούς πόντους στη βόρεια Ελλάδα που τα ποσοστά της ΝΔ καταρρέουν.

Μόνο που τελικά οι υπερβολικές φιέστες της κυβέρνησης για το Μετρό Θεσσαλονίκης γύρισαν μπούμερανγκ με τα δεκάδες προβλήματα που εμφανίστηκαν στο μέσο. Οι πολίτες απογοητεύονται με όλη αυτή την ταλαιπωρία έχοντας πολύ υψηλότερες απαιτήσεις, ειδικά εφόσον σπαταλήθηκαν 3 δισεκατομμύρια ευρώ για να φτιαχτεί η βασική γραμμή του Μετρό.

Παρά το ρεζίλι του Σαββάτου, η κυβέρνηση ακολουθεί τη μόνιμη τακτική της να υποβιβάζει τις αποτυχίες της δικαιολογώντας τα αδικαιολόγητα. Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, εμφανίστηκε στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα», για να «μαζέψει» τα απόνερα της κατακραυγής, αναφέροντας ότι η ηλεκτροδότηση της γραμμής διακόπηκε για προληπτικούς λόγους και για την ασφάλεια του επιβατικού κοινού.

Παρουσιάζοντας ως κάτι το… φυσιολογικό το να περπατούν οι επιβάτες στη σήραγγα ενός ολοκαίνουργιου Μετρό, ο υφυπουργός είπε ότι ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία ασφαλείας, εφόσον δεν ήταν δυνατόν να επανέλθει το ρεύμα για ένα δεκάλεπτο που παρέμεναν στον συρμό οι επιβάτες.

«Ο συρμός έχει κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα σε δοκιμές. Τα συστήματα έχουν δοκιμαστεί και οι αμαξοστοιχίες κυκλοφορούν με συνοδούς υπαλλήλους. Εξάλλου λειτουργούν με 3ετή εγγύηση των κατασκευαστών. Τέτοια περιστατικά συμβαίνουν στα μετρό σε όλο τον κόσμο», ανέφερε ο κ. Ταχιάος και μάλιστα ζήτησε και τον… λόγο λέγοντας:

«Λυπάμαι γιατί κάποιοι χρησιμοποιούν το γεγονός για να θίξουν την αξιοπιστία του Μετρό», είπε καταλήγοντας.

Ο κ. Ταχιάος μπορεί να υποτιμά τη νοημοσύνη του κόσμου, ωστόσο δεν χρειάστηκε να θίξει κανείς την αξιοπιστία του Μετρό όπως ισχυρίζεται ο υφυπουργός, αφού θίχτηκε μια χαρά από… μόνη της με τα σχετικά βίντεο και τις φωτογραφίες με την εκκένωση της σήραγγας. Ο κόσμος βγήκε ταραγμένος από έξοδο κινδύνου που υπό κανονικές συνθήκες λειτουργίας του Μετρό χρησιμοποιείται μόνο για πολύ σοβαρά περιστατικά.

Και νέα περιστατικά σήμερα!

Οι καθησυχασμοί του κ. Ταχιάου δεν έχουν καμία αξιοπιστία και για τον λόγο ότι οι ακινητοποιήσεις συρμών συνέχισαν να συμβαίνουν! Συγκεκριμένα σύμφωνα με το karfitsa.gr, περίπου στις 9.30 το πρωί της Δευτέρας, συρμός ακινητοποιήθηκε με ανοιχτές πόρτες στο σταθμό της Αγίας Σοφίας, με τους επιβάτες να ανησυχούν ότι θα περάσουν την ίδια ταλαιπωρία με το περιστατικό του Σαββάτου. Μάλιστα αρκετοί επιβάτες βγήκαν από το τρένο και αποχώρησαν αγανακτισμένοι, ενώ παράλληλα δεν έγινε καμία ενημέρωση του επιβατικού κοινού για την καθυστέρηση.

Λίγο νωρίτερα, περίπου στις 9 το πρωί, συρμός είχε σταματήσει στο σταθμό Σιντριβάνι για αρκετά λεπτά με επιβάτες πάλι να αποχωρούν νευριασμένοι.

Αν όπως λέει ο κ. Ταχιάος, έγιναν όντως «χιλιάδες χιλιόμετρα σε δοκιμές» και παρόλα αυτά βγαίνουν τόσα προβλήματα, φανταστείτε τι θα γινόταν αν δεν είχαν γίνει και δοκιμές! Τελικά όσο και καινούργιο να είναι ένα μέσο μεταφοράς στην Ελλάδα επί Μητσοτάκη, το καταστρέφει η «παλιά» κλασσική και εγκληματική νοοτροπία του «πάμε κι όπου βγει»…

Exit mobile version