ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Οι χρήστες στο διαδίκτυο «γλεντάνε» το ερασιτεχνικό λογότυπο που στοίχισε 30.000 ευρώ! – «μ όπως λέμε μίζα»;

Αγανάκτηση προκάλεσε το ανέμπνευστο logo που παρουσίασε ο Σταϊκούρας - «Να πώς πετάνε τα λεφτά μας» σχολιάζουν οι πολίτες

Αγανάκτηση προκάλεσε το ανέμπνευστο logo που παρουσίασε ο Σταϊκούρας - «Να πώς πετάνε τα λεφτά μας» σχολιάζουν οι πολίτες.
Συντάκτης: Πέτρος Δημόπουλος Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Δεν ξέρουν αν πρέπει να γελάσουν ή να κλάψουν οι Έλληνες πολίτες με το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης που παρουσιάστηκε σήμερα Τετάρτη (13/11) από τον Χρήστο Σταϊκούρα και τον Νίκο Ταχιάο, σε εκδήλωση στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.

Βλέποντας το… πολυαναμενόμενο σήμα του Μετρό, αμέσως διαπιστώνει κανείς ότι πρόκειται για ένα ανέμπνευστο, ερασιτεχνικό και σχεδόν παιδικό σχέδιο, που θα μπορούσε να φτιάξει και κάποιος άσχετος με τη γραφιστική. Κάτι που εύλογα προκαλεί αγανάκτηση για το πώς πετιούνται τα χρήματα των φορολογουμένων, αφού για τον σχεδιασμό αυτού του λογοτύπου ξοδεύτηκαν 30.000 ευρώ, αφού μάλιστα ακυρώθηκαν δύο διαγωνισμοί που είχαν προκηρυχθεί.

Ουσιαστικά είναι ένα απλό «μ» μέσα σε έναν κύκλο και τίποτα περισσότερο. Μετά από 48 ολόκληρα χρόνια αναμονής (το Μετρό Θεσσαλονίκης εντάχθηκε για πρώτη φορά στον Προϋπολογισμό του 1976) είναι σίγουρο ότι οι Θεσσαλονικείς περίμεναν κάτι καλύτερο.

Στη θέα του νέου σήματος, πολλοί χρήστες του διαδικτύου κάνουν αγανακτισμένα σχόλια για την κατασπατάληση δημόσιου χρήματος, υποστηρίζοντας ότι γι’ αυτό το λογότυπο δεν απαιτούνται 30.000 αλλά ούτε καν… 300 ευρώ για να φτιαχτεί. Πολλοί παρατηρούν εύστοχα ότι μοιάζει σαν αντιγραφή του σήματος από το γνωστό πρόγραμμα μTorrent.

Άλλοι «κακοπροαίρετοι» σχολιάζουν με χιούμορ ότι το «μ» ταιριάζει άψογα με τη λέξη… μίζα. Και άλλοι το προχώρησαν ακόμα περισσότερο, συνδέοντας το «μ» με τη γνωστή εθνική μας… βρισιά, σχολιάζοντας ότι περίμεναν τόσα χρόνια σαν μ@λ@κες για να δουν αυτό το (μ)ετριότατο σήμα και μάλιστα να πληρώσουν μια περιουσία γι’ αυτό.

Όπως και να σχολιάσει κανείς το νέο λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης, τα 30.000 ευρώ που σπαταλήθηκαν γι’ αυτό μοιάζουν με κοροϊδία τύπου «σκοιλ ελικικου». Η βαριά ιστορία και η κληρονομιά της Θεσσαλονίκης είναι σίγουρο ότι δεν αντιπροσωπεύονται από κάτι τόσο απλοϊκό και «αφαιρετικό».

Ο ίδιος ο Χρήστος Σταϊκούρας προσπάθησε να δικαιολογήσει αυτό το «παιδικό» σήμα, δίνοντας του… ιστορικό υπόβαθρο, καθώς – όπως είπε – «απλοποιήθηκε το βυζαντινό γράμμα Μ, ώστε να συνδυάζει την αυθεντικότητα με τον καινοτόμο χαρακτήρα που θέλουμε να χαρακτηρίζει τη νέα ταυτότητα του μετρό Θεσσαλονίκης».

Φυσικά δεν θα υπάρξει ούτε ένας πολίτης της Θεσσαλονίκης που να κοιτάξει αυτό το σήμα και να του έρθει στο μυαλό το Βυζάντιο. Το καλύτερο το αφήσαμε για το τέλος, αφού πολλοί σχολίασαν ότι το «μ» σχεδιάστηκε έτσι για να παραπέμπει στο… «Μητσοτάκης Α.Ε»…

Exit mobile version