ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ταλαιπωρία και μπάχαλο, τέσσερεις μέρες αφότου πάτησε το κουμπί ο Μητσοτάκης

Μετρό Θεσσαλονίκης: Εργασίες του «ποδαριού», ουρές στα εκδοτήρια - Εκτός λειτουργίας ασανσέρ και ακυρωτικά μηχανήματα

Μετρό Θεσσαλονίκης: Εργασίες του «ποδαριού», ουρές στα εκδοτήρια - Εκτός λειτουργίας ασανσέρ και ακυρωτικά μηχανήματα.
Συντάκτης: Πέτρος Δημόπουλος Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Ούτε λίγο, ούτε πολύ ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασε το Μετρό Θεσσαλονίκης σαν να το πλήρωσε από την… τσέπη του και να ήταν εκείνος που το δώρισε στους πολίτες. Παρά το γεγονός ότι το έργο καθυστέρησε μια δεκαπενταετία, με κυβερνήσεις της ΝΔ – μεταξύ άλλων – να το καθυστερούν και να επεκτείνουν το κόστος, την ταλαιπωρία και τα χρόνια αναμονής.

Και παρά το ότι τα 3 ολόκληρα δισεκατομμύρια που κόστισε το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι χρήματα του ρημαγμένου ελληνικού λαού και όχι της οποιαδήποτε κυβέρνησης που έτυχε να βρίσκεται στην εξουσία όταν επιτέλους τελείωσε το έργο.

Το θέμα είναι όμως ότι τα εγκαίνια του Μετρό έγιναν περισσότερο για να το χαρεί ο… Μητσοτάκης (σε μια προσπάθεια να τονώσει τη δημοφιλία του), παρά ο ελληνικός λαός. Και αυτό συμπεραίνεται επειδή τα προβλήματα στο Μετρό ξεκίνησαν από την πρώτη μέρα και συνεχίζονται ασταμάτητα!

Με λίγα λόγια φαίνεται ότι το Μετρό δεν ήταν απολύτως έτοιμο να λειτουργήσει, αλλά ο Μητσοτάκης το «υποχρέωσε» να ανοίξει όπως να ‘ναι, μήπως και κερδίσει μερικούς επικοινωνιακούς πόντους.

Τα παρατράγουδα ξεκίνησαν με το καλημέρα των εγκαινίων του Μετρό, αφού την ίδια μέρα έσταζαν στέγες και έγιναν «λίμνες» σε σταθμούς, λόγω της κακοκαιρίας Bora. Την επόμενη μέρα δημιουργήθηκε πρόβλημα με τη λειτουργία ανελκυστήρων σε 7 σταθμούς από τους 13!

Οι εργασίες που έγιναν άρον άρον, διόρθωσαν τα περισσότερα από τα προβλήματα, αλλά ακόμα και το πρωί της Τετάρτης υπήρχαν 2 ανελκυστήρες σταθμών εκτός λειτουργίας.

Είναι αρκετά άλλα τα ευτράπελα που συνεχίζονται ως σήμερα. Αφού τελείωσαν οι μέρες δωρεάν μετακίνησης, σήμερα που είναι η πρώτη μέρα που απαιτείται εισιτήριο. Πολλοί πολίτες μπήκαν σε μεγάλη ταλαιπωρία περιμένοντας σε ουρές δεκάδων μέτρων για τα εκδοτήρια, ώστε να παραλάβουν προσωποποιημένες κάρτες. Η διαδικασία προχωρά με ρυθμούς χελώνας είτε γιατί σκαλώνει το σύστημα έκδοσης λόγω υπερφόρτωσης είτε γιατί δεν υπάρχει η απαιτούμενη στελέχωση.

Μετά η ταλαιπωρία συνεχίζεται, αφού η προσωποποιημένη κάρτα πρέπει να φορτιστεί στα αυτοματοποιημένα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, τα οποία όμως δέχονταν μόνο 5ευρα, 10ευρα και κέρματα! Σαν να μην έφτανε αυτό, τα μηχανήματα δεν δέχονται χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες για ηλεκτρονικές συναλλαγές και προβλέπεται να υπάρξει τέτοια δυνατότητα μέχρι το τέλος του… Ιανουαρίου!

Οι διελεύσεις συρμών από τους σταθμούς γίνονται κάθε… 7 λεπτά, από τα 3,5 που θα έπρεπε κανονικά. Το αποτέλεσμα είναι ότι σε ώρες αιχμής και σε κομβικούς σταθμούς (όπως είναι ο σταθμός Βενιζέλου), δημιουργείται το αδιαχώρητο μέσα στα βαγόνια. Σε διάφορα σημεία των σταθμών γίνονται ηλεκτρολογικές εργασίες, με τον κόσμο να περνάει δίπλα από τεχνικούς.

Πολλές οι αστοχίες και οι αρρυθμίες στο τεστάρισμα των πρώτων ημερών λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, οι οποίες δείχνουν ένα γενικό μπάχαλο που δεν ταυτίζεται με το επικοινωνιακό σόου που έδωσε η κυβέρνηση για τα εγκαίνια.

Exit mobile version