Ως νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ορίστηκε ο Χρήστος Σταϊκούρας, αναλαμβάνοντας ένα πολύ στιγματισμένο υπουργείο του οποίου ο προκάτοχος, ο Κώστας Αχ. Καραμανλής, φέρει πολιτικές ευθύνες για το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην ιστορία της Ελλάδας, το προδιαγεγραμμένο έγκλημα των Τεμπών.
Στον κ. Σταϊκούρα πέφτει τώρα το βάρος της ολοκλήρωσης των σιδηροδρομικών συστημάτων για την ασφαλή λειτουργία των σιδηροδρομικών γραμμών του δικτύου της χώρας και ο εκσυγχρονισμός των κεντρικών σιδηροδρομικών σταθμών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα, η προμήθεια νέων τρένων, κ.α.
«Έχω την προσδοκία ότι από κοινού θα καταφέρουμε να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη σοβαρή αποστολή μας» τόνισε ο Χρήστος Σταϊκούρας αναλαμβάνοντας το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Μπορεί όμως ο Χρήστος Σταϊκούρας να ανταποκριθεί σε αυτά τα τόσο σημαντικά καθήκοντα που του ανατέθηκαν; Είναι ο σωστός άνθρωπος στη σωστή θέση, όσον αφορά το συμφέρον του λαού και την ασφάλεια του πολίτη στις μεταφορές; Πιθανότατα όχι.
Ένας πολιτικός που ως υπουργός Οικονομικών έχει θέσει πάνω απ’ όλα το συμφέρον των τραπεζών και των ληστρικών funds, και ούτε λίγο – ούτε πολύ έχει πει πως θεωρεί a priori όλους τους δανειολήπτες ως… μπαταχτσήδες, είναι λογικά αδύνατο να βάλει το συμφέρον του πολίτη (και πιο συγκεκριμένα του επιβάτη του οποιουδήποτε ΜΜΜ) πάνω από τα αμαρτωλά συμφέροντα των ολιγαρχών.
Να θυμίσουμε πως σε μια συζήτηση που είχε ο κ. Σταϊκούρας με πολίτες λίγες μέρες πριν τις εκλογές της 25ης Ιουνίου, του τέθηκε το ερώτημα: γιατί ενώ πωλούνται «κοψοχρονιά» τα κόκκινα δάνεια στα funds, δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν σε φθηνές τιμές και από τους πολίτες που χρωστάνε, προκειμένου να σώσουν το σπίτι τους. Ο Χρήστος Σταϊκούρας απάντησε εντελώς κυνικά, σαν να είναι υπάλληλος των τραπεζών και όχι βουλευτής εκλεγμένος από τον λαό, πως κάτι τέτοιο είναι «άστοχο» γιατί «θα σταματήσουν και οι άλλοι να πληρώνουν».
Αυτή την εικόνα έχει για τον ελληνικό λαό ο κ. Σταϊκούρας. Θεωρεί την πρώτη κατοικία πλήρως αναλώσιμη προς όφελος των funds, και τον κάθε Έλληνα πολίτη ως σίγουρο κακοπληρωτή που θα ζημιώσει την «καλή» μας τράπεζα.
Και τώρα περιμένουμε από έναν άνθρωπο που δεν έκανε τίποτα για να προστατέψει την πρώτη κατοικία, να κάνει ξαφνικά τα… πάντα για να προστατέψει την ασφάλεια του επιβάτη! Δηλαδή να πάει κόντρα στα διαπλεκόμενα συμφέροντα που κρατούσαν πχ. το σιδηροδρομικό δίκτυο σε τριτοκοσμική κατάσταση, προς όφελος του πολίτη. Πόσο ρεαλιστικό είναι αυτό; Καθόλου θα λέγαμε.
Το βαθύ κράτος που κυριαρχούσε στις συγκοινωνίες μέχρι τη μοιραία νύχτα στα Τέμπη, λειτουργούσε με τις ευλογίες του Κυριάκου Μητσοτάκη, και πιθανότατα θα συνεχίσει να υπάρχει και με τις ευλογίες του κ. Σταϊκούρα.