Ντράπηκε και η ντροπή: O Κώστας Αχ. Καραμανλής παινεύεται για το μετρό Θεσσαλονίκης – Μηδέν τσίπα για τους 57 νεκρούς στα Τέμπη!
«Προχωρήσαμε με ταχύτητα τις κατασκευαστικές εκκρεμότητες», λέει ξεδιάντροπα ο υπουργός των Τεμπών για το μετρό Θεσσαλονίκης!Έχουμε γράψει και άλλοτε ότι η οποιαδήποτε δημόσια τοποθέτηση του Κώστα Αχ. Καραμανλή, προκαλεί σοβαρές… στομαχικές διαταραχές. Κοινώς αναγούλα. Και ειδικά όταν βάζει άρθρο άποψης στο φιλοκυβερνητικό site «iefimerida.gr», για να παινέψει τον εαυτό του για το μετρό Θεσσαλονίκης, δεν υπάρχει τίποτα πιο εμετικό από αυτό.
Ένας υπουργός αποτυχημένος, πλήρως απαξιωμένος, κρυμμένος στο πολιτικό «λαγούμι» του και κυνηγημένος από την κατακραυγή του λαού για το έγκλημα στα Τέμπη, ο Κώστας Αχ. Καραμανλής έχει ακόμα το θράσος να διαφημίζεται για την… προσφορά του στον τομέα των μεταφορών!
Σε ένα πραγματικά χυδαίο άρθρο, που φιλοξενεί το «iefimerida» (και σημειωτέον εμφανίζεται παντού σαν χορηγούμενο), ο πρώην υπουργός Μεταφορών με το αιματοβαμμένο βιογραφικό 57 θανάτων, κομπάζει για τη… συνεισφορά του να φτιαχτεί ο σταθμός Βενιζέλου στο μετρό Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα αναφέρει ότι σε συνεργασία του με τον Κ.Μητσοτάκη και τη Λ.Μενδώνη, αποφασίστηκε η απόσπαση των αρχαιολογικών ευρημάτων και η επανατοποθέτηση τους στον σταθμό Βενιζέλου.
Και παρακάτω δίνοντας ένα ρεσιτάλ αναισθησίας, προχωρά σε «λιβάνισμα» του εαυτού του:
«Προχωρήσαμε με ταχύτητα όλες τις κατασκευαστικές εκκρεμότητες, ενώ σημειώσαμε σημαντική πρόοδο και στην επέκταση προς Καλαμαριά. Λάβαμε στρατηγικές αποφάσεις για τη λειτουργία του. Ολοκληρώσαμε την προμήθεια των πρώτων 18 συρμών και υπογράφηκε σύμβαση για άλλους 15. Προχωρήσαμε την εγκατάσταση των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων. Ξεκινήσαμε δοκιμές σε συρμούς και συστήματα. Σταδιακά, το ένα μετά το άλλο τα εργοτάξια έκλειναν και οι Θεσσαλονικείς έβλεπαν τη θεαματική πρόοδο ακόμα και στην επιφάνεια της πόλης, με τους δρόμους και τους χώρους που επιτέλους ελευθερώνονταν μετά από πολλά χρόνια», αναφέρει.
Οι 57 άνθρωποι που έγιναν «κάρβουνο» μέσα στις λαμαρίνες των Τεμπών, δεν είδαν καμία «πρόοδο» κύριε Καραμανλή, αν και ήταν γεμάτοι όνειρα για το μέλλον. Για εκείνους τους νεκρούς θα μας πείτε ποια ήταν η συνεισφορά σας;
Η μόνη «ταχύτητα» για την οποία δικαιούστε να μιλάτε και πρέπει να λογοδοτήσετε γι’ αυτήν, είναι η ταχύτητα που στείλατε τα νέα παιδιά στον θάνατο. Η ταχύτητα της μετωπικής σύγκρουσης, με ένα εισιτήριο που έγινε ταξίδι χωρίς επιστροφή. Και η ταχύτητα του μπαζώματος του εγκλήματος, και αυτή ήταν εντυπωσιακή, έως και σοκαριστική.
«Σημαντική πρόοδο» κάνατε μόνο στο να διαλύσετε τον εθνικό σιδηρόδρομο και να τον μετατρέψετε σε καρμανιόλα κύριε Καραμανλή. Γι’ αυτές τις «στρατηγικές αποφάσεις» πρέπει να δώσετε λόγο, όπως πχ. για την αμαρτωλή σύμβαση 717, τα ανύπαρκτα συστήματα ασφαλείας, την υποστελέχωση του ΟΣΕ, το παράνομο φορτίο της εμπορικής που κατέκαψε τουλάχιστον 30 άτομα.
Το να βγαίνει ο Κώστας Αχ. Καραμανλής πάνω από τους τάφους 57 νεκρών για να θριαμβολογήσει για τις «επιτυχίες» του, είναι ότι πιο απάνθρωπο και πρόστυχο θα μπορούσε να γίνει.
Ο πρώην υπουργός Μεταφορών συνεχίζει παρακάτω στο παραλήρημα του:
«Τα έργα Μετρό είναι έργα στα οποία δώσαμε εξαρχής προτεραιότητα, γιατί συνεπάγονται ταυτόχρονα: καλύτερη καθημερινότητα, ποιότητα ζωής και προστασία του περιβάλλοντος. Γι’ αυτό και στο Μετρό της Αθήνας επισπεύσαμε την ολοκλήρωση της επέκτασης προς Πειραιά με 6 νέους σταθμούς και ξεκινήσαμε τη νέα Γραμμή 4. Ιδίως για τη Θεσσαλονίκη, όμως, αυτό το έργο αποτελεί και κάτι ακόμα: το κρίσιμο κομμάτι ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για να μπει η πόλη σε μια νέα αναπτυξιακή πορεία και να αναβαθμιστεί στην πράξη σε πρωτεύουσα της ΝΑ Ευρώπης».
Η μεγαλύτερη «αναβάθμιση» που πέτυχε ο Καραμανλής, είναι να «αναβαθμίσει» τον ελληνικό σιδηρόδρομο στον πιο τριτοκοσμικό και επικίνδυνο μέσο της Ευρώπης, με αποτέλεσμα να συμβεί ένα από τα πλέον πολύνεκρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα της ευρωπαϊκής ιστορίας.
Αν τολμάει, ας μιλήσει ο Καραμανλής για «καλύτερη καθημερινότητα και ποιότητα ζωής» στα 57 μνήματα των Τεμπών και τις οικογένειές τους. Ας δει μερικές φωτογραφίες με τα στραπατσαρισμένα βαγόνια, τα πεταμένα οστά, τα ρούχα, τα παπούτσια, μήπως και του… φρεσκαριστεί η μνήμη.
Όλα τα άλλα είναι εμετικά λόγια που προσβάλλουν τους νεκρούς και προκαλούν τους ζωντανούς. Η παντελής έλλειψη τσίπας, δείχνει πόσο μικρός είναι ένας πολιτικός. Ο τελευταίος άνθρωπος στην Ελλάδα που δικαιούται ηθικά να μιλάει για έργα μεταφορών, είναι ο Κώστας Αχ. Καραμανλής. Κι όμως μιλάει, και το κάνει και με στόμφο μάλιστα. Θα λέγαμε ότι πρέπει να ντρέπεται, αλλά δεν έχει κανένα νόημα. Είναι ολοφάνερο ότι έχει απωλέσει το αισθητήριο της ντροπής.
Παρόλα αυτά, όσο και να πασχίζει να αποκαταστήσει το προφίλ του, ματαιοπονεί. Ο κόσμος όχι μόνο δεν παίρνει καθόλου στα σοβαρά τα λεγόμενά του, αλλά εξοργίζεται να τον ακούει, να τον διαβάζει και να τον βλέπει. Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής είναι αυτή τη στιγμή η μεγαλύτερη παραφωνία τόσο στον πολιτικό κόσμο, όσο και στη λειτουργία της δικαιοσύνης. Είναι ένα πολιτικό «σφάλμα» που μιλάει για τα «κατορθώματά» του…