Ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής ανακοίνωσε την επένδυση ύψους 500 εκατομμυρίων στην ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Ο κ. Καραμανλής διαφημίζει έργα επέκτασης στο Αττικό Μετρό για τα επόμενα χρόνια ενώ μέρες πριν μιλούσε για την ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης μέσα στο 2023.
Όλα αυτά την ώρα που στην χώρα δεν υπάρχει κανένα ουσιαστικό μέτρο αναχαίτισης της διασποράς του Κορονοϊού με φόντο το νέο «μαύρο» ρεκόρ στους ημερήσιους θανάτους λόγω Covid-19.
Στην Νέα Δημοκρατία επιμένουν στη στοχοποίηση των ανεμβολίαστων μιας και είναι η εύκολη λύση ώστε να αποτινάξουν από πάνω τους τις ευθύνες για την απίστευτα μεγάλη διασπορά του ιού στην κοινότητα.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και ο Υπ. Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ο οποίος αντί να προσπαθήσει να αυξήσει τα δρομολόγια στα ΜΜΜ το μόνο που κάνει είναι να διαφημίζει τις επεκτάσεις του ΜΕΤΡΟ…
Μάλιστα εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως στο Μετρό της Αθήνας δεν υπάρχει εν έτει 2021 σύμβαση με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ώστε οι πολίτες να μπορούν να έχουν πρόσβαση στις κλήσεις τους και στα δεδομένα τους όσο είναι μέσα στις σήραγγες.
Με το απαρχαιωμένο Μετρό να έχει ανάγκη από μία διαδικασία εκσυγχρονισμού, από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών οι νέες επενδύσεις προκαλούν ερωτηματικά.
Όσον αφορά τον συνωστισμό που επικρατεί στο Μετρό αλλά και τα υπόλοιπα ΜΜΜ τα οποία είναι «υγειονομικές βόμβες» μετάδοσης Κορονοϊού, αυτά δεν φαίνεται καν να απασχολούν τον κ. Καραμανλή και το Υπουργείο.