Νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικών ραντεβού για τους πολίτες, με την κωδική ονομασία myoaedrendezvous.gov.gr, δημιουργείται από τον ΟΑΕΔ.
Πρόκειται για πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις.
Η απόφαση πάρθηκε από τους υπουργούς Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Στο ΦΕΚ μπήκε στις 26 Οκτωβρίου 2021, με αριθμό οικ. 81611.
Μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης, η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα προγραμματισμού εξυπηρέτησης.
Ο ενδιαφερόμενος δηλαδή κλείνει ραντεβού για φυσική παρουσία από τα ΚΠΑ2 και τα ΕΚΟ του ΟΑΕΔ.
Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης και καταστήματα εξυπηρέτησης Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων, για όσους δεν γνωρίζουν τα αρχικά.
Εκεί επιλέγεται συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα.
Οι θεματικές κατηγορίες της πλατφόρμας του ΟΑΕΔ
Πριν από την υποβολή του αιτήματος προγραμματισμού ραντεβού και για τον σκοπό της κρίσης του αιτήματος, το φυσικό πρόσωπο ενημερώνεται ότι είναι απαραίτητη η επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από:
- τους διαχειριστές του πληροφοριακού συστήματος «Πλατφόρμα Ραντεβού OΑΕΔ».
- από τον υπάλληλο του Οργανισμού που θα εξυπηρετήσει το αίτημα
Οι θεματικές κατηγορίες που παρέχονται είναι: επιδόματα/παροχές, απασχόληση και υπηρεσίες μητρώου
Σε περίπτωση που τα υποβληθέντα προσωπικά δεδομένα είναι αληθή, η διαδικασία προχωρά κανονικά.
Το επόμενο βήμα είναι η καταχώριση του αιτήματος και η αποστολή email στον αιτούντα.
Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι το αίτημα προγραμματισμού ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να καταχωρισθεί νέο αίτημα.
Επίσης, λίγο πριν την ώρα του προγραμματισμένου ραντεβού αποστέλλεται στον αιτούντα μήνυμα υπενθύμισης στο email του.
Το μήνυμα θα έχει περιεχόμενο ίδιο με το αρχικό μήνυμα που έλαβε κατά τον προγραμματισμό του ραντεβού του.
Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές δεν είχε ακόμη ανοίξει η πλατφόρμα myoaedrendezvous.gov.gr.