ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ούτε τα προσχήματα: Ο Κώστας Σκρέκας έκανε «ωμή» διαφήμιση σε σούπερ μάρκετ για να ισχυριστεί ότι κατατρόπωσε την ακρίβεια!

Ο Κώστας Σκρέκας σε ρόλο διαφημιστή του Μασούτη, αποθέωσε την τιμή στο... αρνάκι και περιέγραψε μια εναλλακτική πραγματικότητα
Ούτε τα προσχήματα: Ο Κώστας Σκρέκας έκανε «ωμή» διαφήμιση σε σούπερ μάρκετ για να ισχυριστεί ότι κατατρόπωσε την ακρίβεια!

Ως πρώην υπουργός Ανάπτυξης, ο Άδωνις Γεωργιάδης λάτρευε να συγχαίρει τον εαυτό του σε ενσταντανέ μπροστά στα ράφια των σούπερ μάρκετ και να κρατάει μέχρι και αρνιά στην Βαρβάκειο, για να πείσει τους Έλληνες ότι καταπολεμήθηκε η ακρίβεια.

Και όλα αυτά γιατί ο Άδωνις λειτουργούσε περισσότερο ως εκπρόσωπος των σούπερ μάρκετ και τηλεπωλητής «ευημερίας», θέλοντας να συντηρεί μια ωραιοποιημένη πραγματικότητα για το χάλι της πανάκριβης αγοράς

‘Όμως ο σημερινός Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, κατάφερε να φτάσει την κοροϊδία ένα βήμα πιο πέρα. Χωρίς να καταφεύγει σε… κουραστικά σόου μπροστά σε ράφια, έκανε διαφήμιση συγκεκριμένου brand σούπερ μάρκετ μέσα από το τηλεοπτικό στούντιο της ΕΡΤ!

Παρουσιάζοντας μια εναλλακτική πραγματικότητα χωρίς αυξήσεις, χωρίς πληθωρισμό στα τρόφιμα, χωρίς εξωφρενικές τιμές, χωρίς αισχροκέρδεια, ο Κώστας Σκρέκας έφτασε στο σημείο να κάνει απροκάλυπτη διαφήμιση στον Μασούτη (!) για να πείσει τον κόσμο ότι το αρνί και άλλα προϊόντα πωλούνται χωρίς αύξηση στις τιμές τους!

Ο κ. Σκρέκας έγινε δηλαδή κανονικός «σπόνσορας» της συγκεκριμένης αλυσίδας και με τα λεγόμενά του ουσιαστικά «έσπρωξε» τον κόσμο να πάει να ψωνίσει από εκεί! Ένας υπουργός που υποτίθεται ότι τοποθετήθηκε σε αυτήν την θέση για να προασπίζει το συμφέρον των καταναλωτών, έφτασε στο σημείο να κάνει χριστουγεννιάτικα… σποτάκια για σούπερ μάρκετ.

«Σήμερα στα σούπερ μάρκετ Μασούτης θα πωλείται το αρνί 8,9 ευρώ το κιλό, πολύ χαμηλότερα από τα 11,5 ευρώ και τα 12 ευρώ που πωλούνταν το αρνί το προηγούμενο διάστημα. Έχουμε τη φέτα να είναι στην ίδια τιμή ακριβώς με τα περσινά Χριστούγεννα, έχουμε τη γαλοπούλα να είναι μειωμένη η τιμή της κατά 5%. Έχουμε γαλακτοκομικά προϊόντα επίσης μειωμένα», είπε ο κ. Σκρέκας κάνοντας τους τηλεθεατές να απορούν για το αν ακούνε τον υπουργό Ανάπτυξης να μιλάει ή αν άλλαξε επάγγελμα και έγινε υπεύθυνος marketing του Μασούτη.

Με τέτοιους υπουργούς, σε λίγο καιρό τα σούπερ μάρκετ δεν θα χρειάζεται καν να πληρώνουν για διαφημίσεις. Θα αρκούν οι δηλώσεις των γαλάζιων στελεχών για να ενισχύουν τον τζίρο των αλυσίδων, τη στιγμή που τα νοικοκυριά έχουν γονατίσει από την ασήκωτη ακρίβεια.

Κατά τα άλλα, ο κ. Σκρέκας ακολουθώντας την παράδοση που άφησε ο προκάτοχός του στο υπουργείο, συνεχάρη κι εκείνος τον εαυτό του και υποστήριξε ότι η ακρίβεια αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά με τα καλάθια της συμφοράς και τα καρτελάκια του -5%.

Ενώ ο υπουργός Ανάπτυξης περιγράφει μια πραγματικότητα που βρίσκεται στη φαντασία του, από το πρώτο κύμα ακρίβειας που ξεκίνησε πριν 2 χρόνια, μέχρι και σήμερα, οι ανατιμήσεις στα είδη διατροφής έχουν ξεπεράσει το 25% και ανά κατηγορία σε κάποιες περιπτώσεις είναι εξωπραγματικές, με αύξηση άνω του 60% σε Έλαια και λίπη, άνω του 30% σε Γαλακτοκομικά και αυγά, άνω του 25% σε κρέατα και λαχανικά, άνω του 20% σε Λοιπά τρόφιμα και Ψωμί-Δημητριακά, άνω του 15% στα φρούτα, άνω του 10% στα Ψάρια.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ούτε τα προσχήματα: Ο Κώστας Σκρέκας έκανε «ωμή» διαφήμιση σε σούπερ μάρκετ για να ισχυριστεί ότι κατατρόπωσε την ακρίβεια!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Παντελής Λαμψιώτης

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.