Πάρκινγκ Αεροδρόμιο: Από 12 έως 17 εργαζόμενους κάθε πάρκινγκ. Συνολικά 18 επιχειρήσεις γύρω από το αεροδρόμιο. Τα μαθηματικά δεν λαθεύουν και ο κίνδυνος να μείνουν τόσοι άνθρωποι χωρίς το βασικό τους εισόδημα είναι ορατός. Όλα αυτά, αν ισχύσει η απόφαση της πολεοδομίας να σφραγίσει τις επιχειρήσεις που διατηρούνται πέριξ του «Ελεύθερος Βενιζέλος». Το Sportime επικοινώνησε με τον ιδιοκτήτη του Apollo Airport Parking, Παναγιώτη Θεοδωρόπουλο, ο οποίος εξήγησε
Πόσα πάρκινγκ είναι αυτά που κινδυνεύουν;
«Είμαστε σχεδόν 18 πάρκινγκ που αντιμετωπίζουμε αυτό το πρόβλημα. Άλλος έχει 17 εργαζόμενους, άλλους 12. Φυσικά όλοι αυτοί που εργάζονται εδώ, δεν είναι μόνοι τους. Έχουν ολόκληρη οικογένεια από πίσω. Μιλάμε για 400 άτομα που θα επηρεαστούν αν κλείσουν αυτές οι επιχειρήσεις».
Είστε νόμιμοι;
«Λειτουργούμε από το 2010. Όταν πήγαμε στην εφορία, πήραμε άδεια κανονικά για χρήση γης. Πάρκινγκ. Πληρώνουμε κανονικά της εισφορές μας, την εφορία, ανοίξαμε βιβλία ως οφείλαμε και όσα προβλέπονται από το νόμο έγιναν. Πρόκειται για μια υγιή επιχείρηση. Από την πολεοδομία στο Μαρκόπουλο μας ενημέρωσαν πως θα μας σφραγίσουν τα πάρκινγκ».
Πάρκινγκ Αεροδρόμιο
Ποιος πιστεύετε πως ευθύνεται γι’ αυτό το θέμα που έχει προκύψει;
«Το αεροδρόμιο χωρίς καμία αμφιβολία. Οι άνθρωποι που μιλάμε από την πολεοδομία μας το είπαν ξεκάθαρα. Το αεροδρόμιο ασκεί πιέσεις. Το αεροδρόμιο πήγε και απαλλοτρίωσε μια περιοχή για να έχει πάρκινγκ. Εμείς που είχαμε το χωράφι μας τι παράνομο έχουμε κάνει;».
Ο σκοπός που θεωρείτε πως συμβαίνει όλο αυτό;
«Ανταγωνιστικοί είναι οι λόγοι. Πριν ανοίξουν τα πάρκινγκ, το αεροδρόμιο ήθελε 110 ευρώ την εβδομάδα για το πάρκινγκ. Πλέον το έχει ρίξει στα 25. Επίσης, σε σχέση με το αεροδρόμιο εμείς πάμε τον πελάτη εκεί. Ούτε περιμένει να περάσει το λεωφορείο εσωτερικά του αεροδρομίου, ούτε ταλαιπωρείται. Αν κλείσουν τα πάρκινγκ, δεν θα μπορεί ο κόσμος να παρκάρει. Γεμάτες είναι και οι θέσεις του ”Αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος” και δεν υπάρχει χώρος επέκτασης. Σκοπός λοιπόν είναι να αυξήσουν τις τιμές. Μας τιμωρεί επειδή σπάμε το μονοπώλιο».
Έχετε φτιάξει κάποια επιτροπή για να διεκδικήσετε πράγματα;
«Δεν θα βγει κάτι, σε ότι έχει να κάνει με την πολεοδομία. Εμάς μας πολεμάνε με διάφορους τρόπους. Χωρίς να πατάνε σε νομικό πλαίσιο. Η δική μου επιχείρηση επί παραδείγματι, νοικιάζει αυτοκίνητο. Κάποιος ενοικιαστής έκανε μια παράνομη πράξη με το αμάξι. Ενώ φαίνεται πως είναι μισθωμένο, για να πάρω το αμάξι πίσω πρέπει να βάλω δικηγόρο και να πληρώσω και 800 ευρώ. Εκτός του ότι αυτοκίνητο (καινούργιο) είναι στον ΟΔΔΥ και ρημάζει παρατημένο στον ήλιο. Ποιος νόμος επιβάλλει πως πρέπει να πληρώσω και να έχω δικηγόρο για να πάρω πίσω την περιουσία μου, δεν μπορώ να καταλάβω.».
Θα βρεθεί λύση;
«Δεν θέλουν να υπάρξει ανάπτυξη. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, σαν αυτές που έχουμε εμείς εδώ, είναι ο στόχος. Οι μεγάλες επιχειρήσεις ίσως και να βολεύονται από αυτή την ιστορία. Δεν γίνεται να αλλάζουν οι κυβερνήσεις και μαζί να αλλάζουν συνεχώς οι νόμοι. Έτσι βρισκόμαστε εμείς εκτεθειμένοι διαρκώς.».