ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πλακιάς προς Κομισιόν για Τζιτζικώστα «Θα εμπιστευτείτε το μέλλον των συγκοινωνιών σε αυτούς που δεν έδωσαν ούτε 80.000 για τηλεδιοίκηση;»

Ο Νίκος Πλακιάς αναρωτιέται πώς η Κομισιόν θα εμπιστευτεί δισ. ευρώ σε εκείνους που διέλυσαν τον ελληνικό σιδηρόδρομο και προκάλεσαν τα Τέμπη

Ο Νίκος Πλακιάς αναρωτιέται πώς η Κομισιόν θα εμπιστευτεί δισ. ευρώ σε εκείνους που διέλυσαν τον ελληνικό σιδηρόδρομο και προκάλεσαν τα Τέμπη.
Συντάκτης: Αλέξανδρος Ορφανίδης Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

«Πως θα εμπιστευθούν το μέλλον των συγκοινωνιών σε κάποιους οι οποίοι δεν δώσανε ούτε ένα ευρώ για να κάνουν κάτι στον ελληνικό σιδηρόδρομο τα τελευταία 12 χρόνια;»

Αυτή τη λογική ερώτηση αναρωτιέται αγανακτισμένος ο Νίκος Πλακιάς, πατέρας των δύο δίδυμων κοριτσιών που σκοτώθηκαν στο έγκλημα των Τεμπών, αναφερόμενος στην πιθανότητα να οριστεί ο Απόστολος Τζιτζικώστας στη θέση του επιτρόπου Τουρισμού και των Μεταφορών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Πρόκειται για την ύπουλη επιδίωξη της κυβέρνησης Μητσοτάκη να πάρει το επίμαχο ευρωπαϊκό χαρτοφυλάκιο των Μεταφορών ώστε να μεθοδευτεί και σε ευρωπαϊκό επίπεδο η συγκάλυψη της υπόθεσης των Τεμπών. Και εύλογα αναρωτιούνται οι συγγενείς των θυμάτων, αλλά και ο κάθε ευαισθητοποιημένος Έλληνας, πώς είναι δυνατόν να διεκδικούν το χαρτοφυλάκιο των Μεταφορών πολιτικοί που συνδέονται με μια κυβέρνηση που «έγραψε» στο βιογραφικό της ένα από τα χειρότερα σιδηροδρομικά δυστυχήματα της Ευρώπης.

Με το ίδιο σκεπτικό ο Νίκος Πλακιάς αναρωτιέται πώς είναι δυνατόν ο Απόστολος Τζιτζικώστας να βρεθεί σε μια θέση ευθύνης που θα διαχειρίζεται δισεκατομμύρια ευρώ, όταν η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν θέλησε να δώσει ούτε τα μόλις 80.000 ευρώ που απαιτούνταν για το σύστημα τηλεδιοίκησης, το οποίο αν υπήρχε, σήμερα οι 57 άνθρωποι θα ήταν ζωντανοί. Και αυτό το σύστημα δεν υπήρχε, γιατί η κυβέρνηση δεν εκπλήρωσε τις απαιτήσεις της σύμβασης 717, και άρα αγνόησε τις ευρωπαϊκές οδηγίες για την ασφάλεια των τρένων. Με ποια λογική λοιπόν θα βάλουν… τάξη στις μεταφορές εκείνοι που αψηφούσαν την Ευρώπη και δεν έκαναν ούτε τα αυτονόητα για να προστατευτούν οι ζωές των επιβατών;

Σήμερα η προσωπική επιλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη, Απόστολος Τζιτζικώστας, έδωσε μερικές γραπτές απαντήσεις, πριν περάσει από προφορική ακρόαση για το χαρτοφυλάκιο των Βιώσιμων Μεταφορών και του Τουρισμού. Στην ερώτηση που είχε να κάνει με την ασφάλεια στις μεταφορές, ο κ. Τζιτζικώστας απάντησε ότι:

«θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του έργου μου. Πρέπει να προστατεύουμε τους επιβάτες μας και τους εργαζομένους μας στον τομέα των μεταφορών εφαρμόζοντας πλήρως σε ολόκληρη την ΕΕ και σε όλους τους τρόπους μεταφοράς τα πρότυπα ασφάλειας των μεταφορών της ΕΕ…».

Η απάντηση περί προστασίας των επιβατών και των εργαζομένων μοιάζει σαν μια πολύ κακόγουστη «φάρσα» και σίγουρα θα αποτελεί μια πολύ επίπονη ειρωνεία στα αυτιά των συγγενών που έχασαν τους αγαπημένους τους από την εγκληματική αδιαφορία μιας κυβέρνησης που έλεγε (δια στόματος Άδωνι Γεωργιάδη) ότι δεν γινόταν να παραδεχτούν την επικινδυνότητα του σιδηροδρόμου, γιατί δεν θα πατούσε… άνθρωπος στα τρένα.

Αναλυτικά η ανάρτηση του Νίκου Πλακιά:

«Σήμερα το απόγευμα θα γίνει η ακρόαση και η αξιολόγηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή του Τζιτζικωστα εάν θα είναι ο επόμενος επίτροπος του Τουρισμού και των Μεταφορών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Εάν εκλεγεί θα έχει να διαχειριστεί ένα τεράστιο πακέτο δισεκατομμυρίων ευρώ.

Ας θυμηθούνε εκεί στην Ευρώπη ότι ο συγκεκριμένος προέρχεται από το κράτος στο οποίο έγινε το έγκλημα του αιώνα.

Πως θα εμπιστευθούν το μέλλον των συγκοινωνιών σε κάποιους οι οποίοι δεν δώσανε ούτε ένα ευρώ για να κάνουν κάτι στον ελληνικό σιδηρόδρομο τα τελευταία 12 χρόνια.

Ούτε καν 80.000€ για μια τυπική τηλεδιοίκηση για να μην θρηνούμε εμείς τώρα τα παιδιά μας!!!

Το μόνο που θα κάνουν με αυτά τα χρήματα θα είναι να τα ξανά σπαταλήσουν σε πολιτικά ρουσφέτια και σε προσωπικά οφέλη .

Ας διαβάσουνε εκεί στην Ευρώπη και την έκθεση του ΕRA του ‘23 για το έγκλημα των ΤΕΜΠΩΝ:

Το συμπέρασμα αυτής της έκθεσης ήταν ότι:

Η λάθος και εσφαλμένη εφαρμογή της ευρωπαϊκής νομοθεσίας και οι συστημικές ανεπάρκειες των ελληνικών σιδηροδρόμων.

Και ότι εδώ δεν υπάρχει κανένας επίσημος φορέας που να είναι υπεύθυνος για την βελτίωση των σιδηροδρόμων με αποτέλεσμα να γίνεται μπαλάκι η απόδοση ευθυνών στην υπόθεση των ΤΕΜΠΩΝ.

Δηλαδή μια απέραντη ανεύθυνη χώρα με αναξιόπιστους πολιτικούς.

Και θα δώσουν τα δις εδώ!!!».

Exit mobile version