ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πόρτο Χέλι: Κατηγορίες για διπλή ανθρωποκτονία εξ αμελείας στον χειριστή του φουσκωτού

Τι κατέθεσε ο 44χρονος Γάλλος χειριστής του ταχύπλοου
Πόρτο Χέλι: Κατηγορίες για διπλή ανθρωποκτονία εξ αμελείας στον χειριστή του φουσκωτού

Κατηγορίες για διπλή ανθρωποκτονία εξ αμελείας, πρόκληση σωματικών βλαβών από αμέλεια και διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών, η τελευταία κατηγορία σε βαθμό κακουργήματος, απήγγειλε η αντιεισαγγελέας στον Γάλλο χειριστή του ταχύπλοου στο Πόρτο Χέλι.

Ο 44χρονος χειριστής του φουσκωτού, που προκάλεσε την τραγωδία με τους δύο νεκρούς και τη μία σοβαρά τραυματία κοντά στο Πόρτο Χέλι το βράδυ της Παρασκευής, ζήτησε και πήρε 24ωρη προθεσμία για να απολογηθεί στον ανακριτή.

Ο οποίος είχε υποβληθεί τις προηγούμενες σε αιματοληψία προκειμένου να διαπιστωθεί αν είχε καταναλώσει αλκοόλ εκείνες τις ώρες του δυστυχήματος, αλλά και για την εν γένει κατάστασή του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σύλληψη του δράστη από τις αρχές

Πόρτο Χέλι: Τι κατέθεσε ο Γάλλος χειριστής του φουσκωτού

Στην κατάθεσή του στην αντιεισαγγελέα, ο 44χρονος Γάλλος χειριστής του φουσκωτού επέμεινε ότι δεν έτρεχε όταν προκλήθηκε η τραγωδία, ενώ επανέλαβε και τον ισχυρισμό του ότι το αλιευτικό δεν είχε φωτισμό.

Ωστόσο, σύμφωνα με μαρτυρίες καπετάνιων που επικαλείται η ΕΡΤ, τόσο τη συγκεκριμένα ημέρα όσο και σε άλλες περιπτώσεις ο 44χρονος είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα με το φουσκωτό.

Ο Γάλλος, θα κρατηθεί στο λιμεναρχείο Ναυπλίου έως το πρωί της Δευτέρας, όταν θα παρουσιαστεί εκ νέου στον ανακριτή.

 

 

Κάντε Follow το Sportime στο Instagram και Like στη σελίδα του Sportime στο Facebook.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Κοινωνία: Ορκωμοσία ΠτΔ – Κωνσταντίνος Τασούλας: Η κυβέρνηση φώναξε «άξιος» ενώ ο λαός έχει φωνάξει ήδη «ανάξιος»

Ορκωμοσία ΠτΔ – Κωνσταντίνος Τασούλας: Η κυβέρνηση φώναξε «άξιος» ενώ ο λαός έχει φωνάξει ήδη «ανάξιος»

Ξεπεσμός για την ποιότητα της δημοκρατίας, η ορκωμοσία ενός ΠτΔ που εκφράζει μόνο το κόμμα του και συνέβαλε στη συγκάλυψη των Τεμπών

Κοινωνία
Κοινωνία: Νικόλαος Παπαδόπουλος: «Να πάνε να δούνε πώς φυλάττουν τον τόπο του “εγκλήματος” όταν γίνεται έγκλημα σε ακαθαρσίες και πώς φυλάττουν τον τόπο του εγκλήματος όταν σκοτώνουν ελληνόπουλα»

Νικόλαος Παπαδόπουλος: «Να πάνε να δούνε πώς φυλάττουν τον τόπο του “εγκλήματος” όταν γίνεται έγκλημα σε ακαθαρσίες και πώς φυλάττουν τον τόπο του εγκλήματος όταν σκοτώνουν ελληνόπουλα»

«Να πάνε να δούνε πώς φυλάττουν τον τόπο του "εγκλήματος" όταν γίνεται έγκλημα σε ακαθαρσίες και πώς φυλάττουν τον τόπο του εγκλήματος όταν σκοτώνουν ελληνόπουλα».

Κοινωνία
Κοινωνία: Μητροπολίτης Γλυφάδας Αντώνιος: Να απομακρυνθούν άμεσα οι βλάσφημες κακοτεχνίες του Χριστόφορου Κατσαδιώτη που προσβάλλουν την Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη

Μητροπολίτης Γλυφάδας Αντώνιος: Να απομακρυνθούν άμεσα οι βλάσφημες κακοτεχνίες του Χριστόφορου Κατσαδιώτη που προσβάλλουν την Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη

Ότι «ο κατασκευαστής ενήργησε δήθεν μέσα στα όρια της ελευθερίας της τέχνης δεν ευσταθεί».

Κοινωνία
Κοινωνία: Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025

Δείτε αναλυτικά τι αναφέρουν τα πρωτοσέλιδα των αθλητικών εφημερίδων για την Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025.

Κοινωνία
Κοινωνία: Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος: Η ασυδοσία της «τέχνης» στο μεγαλείο της

Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος: Η ασυδοσία της «τέχνης» στο μεγαλείο της

«Δεν έχει ανάγκη υπερασπίσεως ο Κύριος μας, η η Παναγία μας και οι Άγιοί μας, αλλά εμείς έχομε χρέος να εκφράσωμε την αντίθεσή μας».

Κοινωνία
Κοινωνία: Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος: Ας σοβαρευτούν οι καλλιτέχνες και όλοι αυτοί που τους υποστηρίζουν γιατί οι καιροί δεν ενδείκνυνται

Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος: Ας σοβαρευτούν οι καλλιτέχνες και όλοι αυτοί που τους υποστηρίζουν γιατί οι καιροί δεν ενδείκνυνται

«Εύλογα το λαϊκό θρησκευτικό αίσθημα ρωτά: Εάν θα μπορούσαν κάποιοι καλλιτέχνες να δημιουργήσουν αντίστοιχες παραμορφωτικές εκφράσεις προσώπων ή θεμάτων, τα οποία αφορούν το Κοράνι».

Κοινωνία
Κοινωνία: Μητροπολίτης Καρπενησίου Γεώργιος: Γιατί πάντα επιλέγουν να μειώνουν μορφές αγίων, της Παναγίας και του Χριστού μας;

Μητροπολίτης Καρπενησίου Γεώργιος: Γιατί πάντα επιλέγουν να μειώνουν μορφές αγίων, της Παναγίας και του Χριστού μας;

«Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις και στο παρελθόν που κάποιοι εκθέτουν έργα τους προσβλητικά για την πίστη μας».

Κοινωνία
Κοινωνία: Μητροπολιτης Πειραιώς Σεραφείμ: Προσβολή του άρθρου 3 του Συντάγματος από την Εθνική Πινακοθήκη

Μητροπολιτης Πειραιώς Σεραφείμ: Προσβολή του άρθρου 3 του Συντάγματος από την Εθνική Πινακοθήκη

«Ασφαλώς, ο Θεός δεν έχει ανάγκη νομικής προστασίας, αλλά έχει ο πιστός».

Κοινωνία
Κοινωνία: Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος: Οι εικόνες δείχνουν συγκεκριμένα πρόσωπα και όχι νοήματα ή έννοιες, συνεπώς δεν επιδέχονται ερμηνεία

Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος: Οι εικόνες δείχνουν συγκεκριμένα πρόσωπα και όχι νοήματα ή έννοιες, συνεπώς δεν επιδέχονται ερμηνεία

«Εν προκειμένω, ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης δεν ερμηνεύει απλώς ορισμένα σύμβολα, αλλά αποδομεί πρόσωπα».

Κοινωνία
Κοινωνία: Καλαβρύτων Ιερώνυμος: Γιατί πρέπει η Ορθοδοξία να μετατραπεί σε αντικείμενο αισθητικής διαστροφής;

Καλαβρύτων Ιερώνυμος: Γιατί πρέπει η Ορθοδοξία να μετατραπεί σε αντικείμενο αισθητικής διαστροφής;

«Εάν σήμερα επιτρέπεται και προβάλλεται το "αλλόκοτο" και το "παραμορφωμένο" ως ιδεώδες, ποιο θα είναι το επόμενο βήμα;»

Κοινωνία
Ελευθέριος Ανδρώνης: Βλασφημία στην Εθνική Πινακοθήκη: Περί τέχνης, ορίων και άλλων «δαιμονίων»

Βλασφημία στην Εθνική Πινακοθήκη: Περί τέχνης, ορίων και άλλων «δαιμονίων»

Απαντήσεις για τις πιο χιλιοειπωμένες ανοησίες που ακούστηκαν προς υπεράσπιση των βλάσφημων έργων στην Εθνική Πινακοθήκη

Ελευθέριος Ανδρώνης
Κοινωνία: Νικόλαος Παπαδόπουλος: Αν το έκανε ο καλλιτέχνης για το σπίτι του ή μία γκαλερί Κολοπετινίτσης θα συμφωνούσαμε για την ελευθερία της τέχνης

Νικόλαος Παπαδόπουλος: Αν το έκανε ο καλλιτέχνης για το σπίτι του ή μία γκαλερί Κολοπετινίτσης θα συμφωνούσαμε για την ελευθερία της τέχνης

«Σίγουρα ήταν μία εν θερμώ αντίδραση αλλά δεν είμαι ο Κόναν ο Βάρβαρος, έτσι που με παρουσιάζουν, ότι μπήκα και τα έκανα λίμπα».

Κοινωνία
Κοινωνία: Αισχρή απόφαση Βουλής: Μείωσαν τον μισθό του πολύτεκνου Ν.Παπαδόπουλου που υπερασπίστηκε την πίστη, και τον Καραμανλή τον χειροκροτούν 2 χρόνια

Αισχρή απόφαση Βουλής: Μείωσαν τον μισθό του πολύτεκνου Ν.Παπαδόπουλου που υπερασπίστηκε την πίστη, και τον Καραμανλή τον χειροκροτούν 2 χρόνια

Υπολογίζουν περισσότερο τα... τζάμια από τα τερατουργήματα της Εθνικής Πινακοθήκης, απ' ότι τους 57 νεκρούς των Τεμπών που προσβάλλουν συνεχώς με τη συμπεριφορά τους

Κοινωνία
Κοινωνία: Ο Παντελής Περιβολάρης παρουσιάζει το νέο του βιβλίο «Η αδελφότητα της ασημένιας σκόνης»

Ο Παντελής Περιβολάρης παρουσιάζει το νέο του βιβλίο «Η αδελφότητα της ασημένιας σκόνης»

Η παρουσίαση του νέου βιβλίου «Η αδελφότητα της ασημένιας σκόνης» του Παντελή Περιβολάρη!

Κοινωνία
Κοινωνία: Μάτι: Αυτή η οργή δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη – «Καιγόμαστε» φωνάζουν οι οικογένειες και ο λαός, 7 χρόνια μετά

Μάτι: Αυτή η οργή δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη – «Καιγόμαστε» φωνάζουν οι οικογένειες και ο λαός, 7 χρόνια μετά

Οι οικογένειες των θυμάτων από το Μάτι, ζητούν κι εκείνες «οξυγόνο» δικαίωσης - Κοινή η εγκληματική πολιτική σε Μάτι και Τέμπη

Κοινωνία
Κοινωνία: Ταξχος (ε.α.) Παναγιώτης Σπυρόπουλος: Η Μάχη στο Ύψωμα 731- Οι Θερμοπύλες της Ηπείρου [9 – 24 Μαρτίου 1941]

Ταξχος (ε.α.) Παναγιώτης Σπυρόπουλος: Η Μάχη στο Ύψωμα 731- Οι Θερμοπύλες της Ηπείρου [9 – 24 Μαρτίου 1941]

Η ιστορία του Ταξχου (ε.α.) Παναγιώτη Σπυρόπουλου!

Κοινωνία
Κοινωνία: Κόβουν το 1/4 του μισθού του Παπαδόπουλου επειδή κατέβασε τις βέβηλες εικόνες;

Κόβουν το 1/4 του μισθού του Παπαδόπουλου επειδή κατέβασε τις βέβηλες εικόνες;

Ο Νικόλαος Παπαδόπουλος θα δεχθεί μομφή.

Κοινωνία
Κοινωνία: Η Ιερά Σύνοδος αναλαμβάνει δράση για τις βέβηλες εικόνες στην Εθνική Πινακοθήκη – Αποφάσισε να ενεργήσει τα δέοντα προς την Ελληνική Κυβέρνηση

Η Ιερά Σύνοδος αναλαμβάνει δράση για τις βέβηλες εικόνες στην Εθνική Πινακοθήκη – Αποφάσισε να ενεργήσει τα δέοντα προς την Ελληνική Κυβέρνηση

Η ΔΙΣ εξέφρασε την λύπη της για το περιεχόμενο συγκεκριμένων έργων της εν λόγω εκθέσεως.

Κοινωνία