Η FSI-TRENITALIA, μετά την σύμβαση την οποία υπογράφει η Κυβέρνηση και ο Κώστας Καραμανλής για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , θα γίνει αποδέκτης κρατικού χρήματος για μια σειρά επενδύσεων που θα έπρεπε να χρηματοδοτήσει η ίδια!
Η σύμβαση περιλαμβάνει την μίσθωση (και όχι απόκτηση) 10 νέων τρένων υδρογόνου και 10 ηλεκτρικών. Τα τρένα αυτά αναμένεται να παραληφθούν από την Ελλάδα το 2027, ωστόσο η χώρα μας ξεκινάει από τώρα τις πληρωμές.
Τα δρομολόγια που εκτελεί θα βαφτίσουν «άγονες γραμμές», δηλαδή όλα τα δρομολόγια θα γίνουν «άγονες γραμμές» μεταξύ τους και το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη αλλά και το δρομολόγιο του Προαστιακού Αθήνα – Αεροδρόμιο ακόμη και τρενάκια τουριστικού ενδιαφέροντος όπως αυτό στο Πήλιο.
Μέχρι στιγμής παραμένει επτασφράγιστη και παρότι οι Ευρωπαϊκοί κανονισμοί ορίζουν διαγωνισμό για μία τέτοια συμφωνία, κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ.
Η σύμβαση για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει διάρκεια 15 ολόκληρα χρόνια κάτι το οποίο σημαίνει ότι δεσμεύει και τις επόμενες κυβερνήσεις.
Περιλαμβάνει μάλιστα και έναν επαχθή όρο ο οποίος αποτρέπει κάποια μελλοντική κυβέρνηση από το να μην την ανανεώσει στη 10ετία για τα υπόλοιπα 5 χρόνια και αυτό γιατί υπάρχει ο όρος ότι «από την συνολική κεφαλαιακή επένδυση του παρόχου που θα είναι 163,5 εκατομμύρια ευρώ, θα επιστραφεί στον πάροχο μόνο το υπολειπόμενο αναπόσβεστο μέρος».
Η πρώτη φωτογραφία του Κριστιάνο Ρονάλντο μετά τον θάνατο του παιδιού του
Επίδομα βενζίνης: Έτσι το παίρνετε νωρίτερα
Ολυμπιακός: Με αυτόν τον παίκτη τρελάθηκε ο Μαρτίνς – Δεν τον θέλει τη νέα σεζόν