Συντάκτης της Καθημερινής με απαράδεκτο άρθρο επιτίθεται κατά του π. Σεβαστιανού και ζητά να καταργηθεί ο Αγιασμός!
Ο Απόστολος Λακασάς έγραψε στην Καθημερινή ένα άρθρο γεμάτο εμπάθεια και αντιχριστιανικό μένος, ζητώντας την κατάργηση του ιερού Αγιασμού στα σχολεία.Αγιασμός – σχολεία: Ένας πόλεμος ξέσπασε από ΜΜΕ που στηρίζουν την αθεΐα και βάλλουν κατά της Ορθοδοξίας με κάθε ευκαιρία, μετά τη γενναία στάση του πατρός Σεβαστιανού Τοπάλη, ο οποίος έβαλε στη θέση της τη διευθύντρια του γενικού λυκείου Αμυνταίου, που φέρθηκε ασεβώς προς τον Σταυρό και την ιεροτελεστία του Αγιασμού.
Άλλο ένα άρθρο ήρθε να προστεθεί στην αντιχριστιανική προπαγάνδα, αυτή τη φορά στην εφημερίδα της Καθημερινής και τον συντάκτη Απόστολο Λακασά, ο οποίος έγραψε ένα κείμενο για το γεγονός, με τίτλο… «Άλαλα τα χείλη των… ευσεβών».
Εκεί ο κ. Λακασάς ξεκινά… επιπλήττοντας την πολιτεία γιατί «ανέχεται συμπεριφορές όπως αυτή του Αρχιμανδρίτη» και συνεχίζει γράφοντας ειρωνικά πως «ο άνθρωπος του Θεού αδιαφορεί για τα υγειονομικά πρωτόκολλα του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στα σχολεία αλλά και τις συστάσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος» και «γράφει στα παλαιά υποδήματά του τους κανόνες συμπεριφοράς προς θεσμικούς εκπροσώπους».
Ας ενημερώσει κάποιος τον κ. Λακασά πως η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, δεν έχει κάνει καμία σύσταση που να αποθαρρύνει τον ασπασμό του Σταυρού, και πως ένας Αρχιμανδρίτης δεν είναι εκπρόσωπος του Σωτήρη Τσιόδρα ή του Θανάση Πλεύρη, άλλα εκπρόσωπος των ανθρώπων προς τον Θεό, τον οποίο οφείλει να σέβεται, να δοξολογεί και όχι να προσβάλει, αντιμετωπίζοντας τον Ιερό Σταυρό ως εστία μολύνσεως.
Πέρα από τον σεβασμό στα όποια πρωτόκολλα, προέχει ο σεβασμός στα Θεία. Όχι για τον κ. Λακασά προφανώς, που στο τέλος του άρθρου του ζητά σαν Σταλινίσκος να καταργηθούν οι αγιασμοί στα σχολεία (!), άλλα για όσους πιστεύουν στην Αλήθεια της Ορθοδοξίας και γενικότερα όσους σέβονται το δικαίωμα της ανεξιθρησκίας.
Οι θεσμικοί εκπρόσωποι που είχαν ανώτερα αξιώματα από την ασεβή διευθύντρια (δηλαδή ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Φλώρινας Ιωάννη Κιοσές και ο Δήμαρχος Αμυνταίου Άνθιμος Μπιτάκης) έδειξαν τον σεβασμό που αρμόζει στην προσκύνηση του Σταυρού, κατεβάζοντας το πανί από το στόμα τους.
Αυτό ενόχλησε τον κ. Λακασά που έγραψε «για τους τοπικούς άρχοντες που δεν απηύθυναν ούτε ένα αυστηρό βλέμμα, ούτε «κιχ» ψέλλισαν προς τον ιερέα, αντίθετα παραβίασαν και οι ίδιοι τα μέτρα» και πως ασπάστηκαν τον Σταυρό για «λαϊκίστικά τερτίπια». Φαίνεται πως κατά τον αρθρογράφο, το να σέβεσαι τον Ιερέα την ώρα που τελεί ακολουθία είναι… λαϊκισμός, ενώ το να τον ειρωνεύεσαι είναι… αρθρογραφία υψηλού επιπέδου.
Σε άλλο σημείο ο κ. Λακασάς… ανησυχεί για το παράδειγμα που πήραν οι μαθητές, επειδή ο Ιερέας επέπληξε τη διευθύντρια και αναρωτιέται: «Πώς αύριο οι εκπαιδευτικοί του σχολείου θα ζητήσουν από τους μαθητές να τηρήσουν αποστάσεις, μάσκες κ.λπ.;».
Να διαβεβαιώσουμε τον συντάκτη της Καθημερινής πως δεν υπάρχει ανώτερο παράδειγμα για ένα παιδί, από τον σεβασμό προς τα Θεία. Ένα γνώρισμα που έχουν οι Έλληνες για χιλιάδες χρόνια, γι’ αυτό και επινόησαν την ύβρη. Ο σεβασμός προς την Ορθοδοξία, προάγει και επαινεί – ανάμεσα σε πολλά – και τον σεβασμό προς τους δασκάλους. Άλλα η ώρα του Αγιασμού, είναι στιγμή επικοινωνίας με τον Θεό μέσω του Ιερέα, οπότε και απαιτείται η ανάλογη συμπεριφορά. Την ώρα που δοξολογείται ο Θεός και ζητούμε να εξαγιάσει το μέρος, δεν χωρούν ανθρώπινες «παρεμβολές».
Άλλωστε ο σεβασμός πηγάζει εκ των έσω. Από την πίστη και τη ψυχοσύνθεση κάθε παιδιού. Δεν επιβάλλεται με το ζόρι από καμία διευθύντρια και κανέναν δάσκαλο. Αν το παιδί μάθει τον σεβασμό στον Σταυρό και τον Ιερέα, θα έχει πάρει εφόδια και για να σέβεται το εκπαιδευτικό σύστημα και για να πορευτεί ευλογημένα στη ζωή του.
Η ομολογία πίστης που έκανε ο Αρχιμανδρίτης δεν έδειξε «έλλειψη ταπεινότητας». Μη μπερδεύει ο κ. Λακασάς την ταπεινότητα με τη δουλικότητα. Μη συγχύζει την ταπεινότητα με το… «yes sir». Ας ανοίξει κανένα πνευματικό βιβλίο να ενημερωθεί, έστω εγκυκλοπαιδικά. Όταν προσβάλλονται τα Ιερά και τα Όσια, ο χριστιανός – είτε ιερέας είναι, είτε λαικός – είναι υποχρεωμένος να μιλήσει. Και σε σκληρή γλώσσα μάλιστα, αν είναι απαραίτητο.
Οπότε, δεν είχε καμία αυθάδεια ο τρόπος που μίλησε ο Αρχιμανδρίτης. Αυθάδεια έχει ο Απόστολος Λακασάς, που δεν σέβεται τον συνταγματικά κατοχυρωμένο και καθιερωμένο Αγιασμό και ζητά να καταργηθεί, αποδεικνύοντας πως ο σκοπός του εμπαθούς άρθρου του, ήταν ακριβώς αυτός. Να εκφράσει το αντιχριστιανικό μένος του.
Ολόκληρο το άρθρο του συντάκτη της Καθημερινής: