ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τέμπη: ΝΤΡΟΠΗ – Το κράτος έχει παρατήσει στο έλεός τους, όσους έζησαν τον εφιάλτη – «Διακοσμητικές» οι γραμμές υποστήριξης των θυμάτων!

Κοροϊδία η «ειδική γραμμή» για τα Τέμπη που παρέχει η Hellenic Train - Εμπαιγμός και το 10306 της ψυχολογικής υποστήριξης, που δεν προσφέρει καμία ουσιαστική βοήθεια!

Κοροϊδία η «ειδική γραμμή» για τα Τέμπη που παρέχει η Hellenic Train - Εμπαιγμός και το 10306 της ψυχολογικής υποστήριξης, που δεν προσφέρει καμία βοήθεια!
Συντάκτης: Παντελής Λαμψιώτης Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Τέμπη: Παρατημένους στη μοίρα τους έχει αφήσει η κυβέρνηση Μητσοτάκη, όσους βγήκαν ζωντανοί από τον εφιάλτη των Τεμπών και καθώς επιχειρείται με ποικίλους τρόπους να «κουκουλωθεί» αυτή η ασύλληπτη τραγωδία, οι επιζώντες άλλα και οι οικογένειες των νεκρών βιώνουν καθημερινά την αδιαφορία ενός ανάλγητου κράτους που τους αντιμετωπίζει σαν «ενοχλητικούς» πολίτες που διαταράσσουν το αφήγημα της «Αριστείας».

Θυμόμαστε πως λίγο διάστημα μετά την εθνική τραγωδία, η κυβέρνηση υποτίθεται πως φρόντισε να δημιουργήσει έναν μηχανισμό ψυχολογικής υποστήριξης των επιζώντων και των συγγενών των θυμάτων. Από την πρώτη στιγμή φάνηκε τι είδους «υποστήριξη» ήταν αυτή, αφού μόλις τρεις εβδομάδες μετά το έγκλημα στα Τέμπη και ενώ ολόκληρη η Ελλάδα «έβραζε» από θυμό για τις πολιτικές ευθύνες, στην κυβέρνηση είχαν την άθλια ιδέα να στείλουν αυτοματοποιημένα SMS, για υποτιθέμενη ψυχολογική υποστήριξη.

Aντί να συμπαραστέκονται με έμπρακτο και ανθρώπινο τρόπο στους βασανισμένους ανθρώπους, τους «πέταξαν» ένα ψυχρό και απρόσωπο SMS για τη γραμμή 10306, και τους είπαν «αν νοιώσετε την ανάγκη, πάρτε μας να μιλήσετε και πατήστε την επιλογή… 3 για να σας… συνδέσουμε».

Σήμερα, τεσσεράμισι μήνες μετά τη μοιραία σύγκρουση, η κατάσταση της δήθεν ψυχολογικής υποστήριξης είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη!

Ας υποθέσουμε πως κάποιος από τους επιζώντες ή τους συγγενείς των θυμάτων νοιώσει την ανάγκη να επικοινωνήσει με την Hellenic Train για να θέσει κάποια ερωτήματα ή να εκφράσει το οτιδήποτε σχετικά με το δυστύχημα των Τεμπών. Μπαίνοντας στην επίσημη ιστοσελίδα της Hellenic Train, στον τομέα της επικοινωνίας, δεσπόζει στην κορυφή ένας αριθμός που περιγράφεται ως «Ειδική γραμμή (δώστε σημασία στο «ειδική») επικοινωνίας για το δυστύχημα από τη σύγκρουση αμαξοστοιχιών στα Τέμπη».

Η γραμμή αντί να είναι δωρεάν, έχει κανονική αστική χρέωση (!) και υποτίθεται πως είναι μια γραμμή φτιαγμένη ειδικά για θέματα σχετικά με το δυστύχημα των Τεμπών. Όμως καλώντας τον αριθμό, έκπληκτος διαπιστώνει κανείς ότι συνδέεται με τη γενική γραμμή της Hellenic Train που απευθύνεται σε όλους τους πολίτες και πελάτες της εταιρείας! Μια αυτοματοποιημένη φωνή καλεί αυτόν που είδε τον χάρο με τα μάτια του στα Τέμπη ή αυτόν που έχασε το παιδί του, να πατήσει το… 1 για θέματα δρομολογίων, τιμές εισιτηρίων και πολιτική εκπτώσεων, το… 2 για θέματα διαχείρισης ηλεκτρονικών εισιτηρίων και ακυρώσεις και το 3 για… οποιαδήποτε πληροφορία!

Αυτή η κοροϊδία λοιπόν είναι η «ειδική γραμμή» για τα Τέμπη, όπου όσοι έχουν καλέσει καταθέτουν πως το πιο «ειδικό» που μπορείς να κάνεις, είναι να αφήσεις τα στοιχεία σου! Αυτή είναι η «μέριμνα» των ψυχρών γραφειοκρατών της Hellenic Train που πριν το δυστύχημα των Τεμπών τόνιζε στα διαφημιστικά σποτ της την δήθεν «ασφάλεια» που παρείχαν τα δρομολόγια της, και τελικά έστειλε τουλάχιστον 57 ανθρώπους σε ένα δρομολόγιο χωρίς επιστροφή!

Όσον αφορά την περιβόητη γραμμή ψυχοκοινωνικής υποστήριξης του 10306, από μαρτυρίες πολιτών προκύπτει ότι καλούν επανειλημμένα και δεν πιάνουν γραμμή ούτε με… αίτηση και μάλιστα έρχονται αντιμέτωποι ακόμα και με κλεισίματα του τηλεφώνου!

Αυτή λοιπόν είναι η «βοήθεια» του κράτους. Μια πολιτεία ψυχρή, απρόσιτη και «διακοσμητική» έχει παρατήσει εκατοντάδες ανθρώπους να περνούν μόνοι τους τον γολγοθά τους και να δίνουν καθημερινό αγώνα για να δικαιωθούν. Η λέξη «ντροπή», είναι πολύ φτωχή…

Exit mobile version