ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τέμπη: Τα νέα μέτρα ασφαλείας που ισχύουν – Μειωμένα δρομολόγια και ταχύτητες, στα πίσω βαγόνια συνωστίζονται οι επιβάτες

Για δεύτερη μέρα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια των τρένων και μάλιστα υπό προϋποθέσεις όσον αφορά τη συχνότητα των δρομολογίων και την ταχύτητα των συρμών.
Τέμπη: Τα νέα μέτρα ασφαλείας που ισχύουν – Μειωμένα δρομολόγια και ταχύτητες, στα πίσω βαγόνια συνωστίζονται οι επιβάτες

Μετά από 23 μέρες από την τραγωδία στα Τέμπη οι αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ άρχισαν να λειτουργούν και πάλι.  Η Πέμπτη ήταν η 2η μέρα στην οποία πραγματοποιούνται δρομολόγια στα τρένα.

Από νωρίς το πρωί της Τετάρτης, στις 5.05 είχε πραγματοποιηθεί το πρώτο δρομολόγιο και 5.25 έφυγε η αμαξοστοιχία για την Χαλκίδα. Συνολικά 18 αμαξοστοιχίες για το αεροδρόμιο και 8 για την Χαλκίδα.

Τα δρομολόγια ήταν ανά μία ώρα για τον προαστιακό, και ανά δύο ώρες για τη Χαλκίδα. Η κίνηση για την πρώτη μέρα στον σταθμό Λαρίσης δεν ήταν ιδιαίτερα αυξημένη, ενώ αναμένεται το τι θα γίνει στη συνέχεια και κατά τη διάρκεια της μέρας. Επίσης κινήθηκαν και 2 εμπορικές αμαξοστοιχίες σε ό,τι αφορά στο κομμάτι Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, ωστόσο υπήρξαν αρκετά προβλήματα και μειωμένες ταχύτητες.

Όπως ήταν αναμενόμενο βεβαίως, στα δρομολόγια ισχύουν πλέον συγκεκριμένες προϋποθέσεις και ιδιαιτέρως αυστηρά μέτρα ασφαλείας.

Τέμπη: Σύμφωνα με το Mega Channel, στα μέτρα ασφαλείας για τα τρένα εφαρμόζονται τα εξής:

  • Κάθε σταθμός στελεχώνεται με δυο σταθμάρχες και όλοι οι προαστιακοί συρμοί με δυο μηχανοδηγούς και τουλάχιστον έναν συνοδό.
  • Επιπλέον, μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.
  • Το όριο ορίζεται στα 80 χλμ/ώρα σε προαστιακούς και εμπορευματικούς συρμούς και στα 100 χλμ/ώρα στις επιβατικές αμαξοστοιχίες.
  • 2 σταθμάρχες σε κάθε σταθμό
  • 2 μηχανοδηγοί +1 συνοδός στον Προαστιακό
  • Μείωση ταχύτητας
  • 80χλμ σε προαστιακούς/εμπορευματικούς συρμούς
  • 100χλμ σε επιβατικές αμαξοστοιχίες

Τέλος να αναφέρουμε ότι το υπόδειγμα 1036 καθορίζει στην αμαξοστοιχία, με τι ταχύτητα θα πάνε και τι θα συναντήσουν στον δρόμο. Το εν λόγω υπόδειγμα αφορούσε στην διαδρομή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.

Επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων με μειωμένα δρομολόγια και ταχύτητες – Στα πίσω βαγόνια συνωστίζονται οι επιβάτες. Τα νέα δεδομένα.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Τέμπη: Τα νέα μέτρα ασφαλείας που ισχύουν – Μειωμένα δρομολόγια και ταχύτητες, στα πίσω βαγόνια συνωστίζονται οι επιβάτες», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Αλέξανδρος Κωτάκης

Είμαι ο Αλέξανδρος Κωτάκης και γεννήθηκα στην Αθήνα. Σπούδασα αθλητική δημοσιογραφία και πλέον η σχέση μου μαζί της ξεπερνά την 20ετία. Όλα αυτά τα χρόνια «κύλησαν» στο διαδίκτυο μέσα από συνεργασίες με αθλητικές ιστοσελίδες. To Sportnet.gr αποτέλεσε την αρχή για εμένα, ενώ ακολούθησαν το Sportline.gr, το easybetnet.com και βεβαίως το Goal News (Sentragoal.gr) στο οποίο παρέμεινα το συντριπτικά μεγαλύτερο διάστημα της ως τώρα πορείας μου (11.5 έτη). Τα τελευταία χρόνια βρίσκομαι στην «οικογένεια» του Sportime, με το οποίο συνεχίζω να καλύπτω το αθλητικό ρεπορτάζ, αλλά και την ειδησεογραφία της επικαιρότητας από όλους του χώρους. Επίσης αρθρογραφώ για την ομάδα του Άρη.