ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τίποτα δεν πάει καλά στα τρένα! – Μετά την υπόγεια «πεζοπορία» στη Θεσσαλονίκη, επιβάτες έκαναν ακροβατικά στον Προαστιακό στην Παιανία!

Αδιανόητο περιστατικό - Ο μηχανοδηγός σταμάτησε σε λάθος σημείο και οι επιβάτες έσκυβαν κάτω από κάγκελο για να βγουν απ' το συρμό!

Τρένα: Αδιανόητο περιστατικό - Ο μηχανοδηγός σταμάτησε σε λάθος σημείο και οι επιβάτες έσκυβαν κάτω από κάγκελο για να βγουν απ' το συρμό!
Συντάκτης: Αλέξανδρος Ορφανίδης Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Το έχουν εμπεδώσει όλοι οι Έλληνες πλέον. Οτιδήποτε λειτουργεί πάνω σε ράγες, δεν υπάρχει πιθανότητα να πάει καλά στην Ελλάδα με κυβέρνηση Μητσοτάκη. Είτε είναι υπεραστικός σιδηρόδρομος ή προαστιακός ή Μετρό ή Ηλεκτρικός του ΗΣΑΠ, παντού παρουσιάζονται προβλήματα.

Υποτίθεται ότι τα μέσα μεταφοράς είναι μια διευκόλυνση του κράτους στον πολίτη για να μην ταλαιπωρείται. Στην Ελλάδα που ετοιμάζεται να μπει στο 2025 όμως, πολλοί πολίτες ταλαιπωρούνται περισσότερο χρησιμοποιώντας ΜΜΜ παρά κερδίζουν κάποιο όφελος.

Με όλα τα ευτράπελα που γίνονται τον τελευταίο καιρό στα τρένα, θα έλεγε κανείς ότι η κυβέρνηση έχει βαλθεί να… γυμνάσει τους πολίτες με ατελείωτα καψόνια. Ασταμάτητη ταλαιπωρία λόγω της κακής διαχείρισης των Μέσων. Μετά την υπόγεια… πεζοπορία εκατοντάδων πολιτών στις σήραγγες του Μετρό Θεσσαλονίκης, τώρα είχαμε βαθιά καθίσματα και… διατάσεις για να βγει ο κόσμος από συρμό του Προαστιακού!

Το περιστατικό συνέβη στον σταθμό Παιανίας-Κάντζας, όταν ένας μηχανοδηγός δεν σταμάτησε το τρένο του Προαστιακού στην προβλεπόμενη θέση, αλλά μερικά μέτρα πιο μπροστά, εκεί που ξεκινούσε η αποβάθρα του Μετρό. Το αποτέλεσμα ήταν μια από τις πόρτες του συρμού να έρθει ακριβώς μπροστά από ένα κιγκλίδωμα ασφαλείας που υπήρχε στην αποβάθρα και «έφραξε» την πόρτα.

Όταν άνοιξε η πόρτα του βαγονιού οι επιβάτες έκπληκτοι είδαν το κάγκελο να φράζει τον δρόμο τους και να τους εμποδίζει να περάσουν. Έτσι άρχισαν σαστισμένοι να σκύβουν κάτω από το χαμηλό κάγκελο, άλλοι για να βγουν έξω και άλλοι για να μπουν μέσα στο τρένο! Κάτι που ήταν αρκετά επικίνδυνο για κάποιον τραυματισμό. Καθαρά από τύχη δεν υπήρχε κάποιος ηλικιωμένος ή κάποιο άτομο με κινητικά προβλήματα για να έχει μεγάλο πρόβλημα εκεί, αν δεν συνέβαινε και τίποτα χειρότερο

Δεν πρόκειται απλά για ένα μεμονωμένο περιστατικό, αλλά για άλλο ένα από τα πολλά συμβάντα που δείχνουν ότι η κατάσταση στον σιδηρόδρομο είναι τραγική για πολλούς και διάφορους λόγους. Κάθε τόσο έχουμε παραλίγο δυστυχήματα με συγκρούσεις που αποφεύγονται. Στο Μετρό Θεσσαλονίκης επικρατεί ένα μπάχαλο με διάφορα προβλήματα. Ο «Μουτζούρης» στο Πήλιο σταμάτησε για ένα διάστημα να λειτουργεί για λόγους συντήρησης του δικτύου και στο πρώτο δρομολόγιο εκτροχιάστηκε! Και τώρα έχουμε και… ακροβατικά για να μπαινοβγαίνει ο κόσμος στον Προαστιακό.

Και πάνω απ’ όλες αυτές τις αστοχίες, η Ελλάδα είναι πρώτη σε νεκρούς από σιδηροδρομικά δυστυχήματα στις χώρες της ΕΕ, για το 2023, όπως έδειξαν τα στοιχεία της Eurostat. Γιατί μετά το έγκλημα των Τεμπών, δεν έχει αλλάξει σχεδόν καθόλου η νοοτροπία του «πάμε κι όπου βγει».

Exit mobile version