Transport pass: Σκέψεις για κάρτα απεριορίστων διαδρομών στα ΜΜΜ με 10 ευρώ
Γερμανικό μοντέλο θα ακολουθήσει η Ελλάδα με το Transport pass, μια κάρτα απεριορίστων διαδρομών στα ΜΜΜ που θα κοστίζει 10 ευρώ.Μετά το fuel pass, το power pass,αλλά και το food pass, φαίνεται πως έφτασε η ώρα οι Έλληνες πολίτες να γνωρίσουν και το Transport pass, μια κάρτα απεριορίστων διαδρομών στα ΜΜΜ που κοστίζει 10 ευρώ.
Η πρώτη χώρα που εφάρμοσε την ενίσχυση των πολιτών της και μείωσε το κόστος μετακίνησης με τα ΜΜΜ ήταν η Γερμανία, ένα μέτρο που όμως φτάνει στη λήξη του στις 31 Αυγούστου.
Το πρόγραμμα αυτό ξεκίνησε την άνοιξη και ολοκληρώνεται στο τέλος του καλοκαιριού, με το κόστος του επιδοτούμενου εισιτηρίου να ανέρχεται στα 9 ευρώ.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τις επίσημες καταγραφές, μόνο τον Ιούνιο, περίπου 38 εκατομμύρια άνθρωποι στη Γερμανία, αγόρασαν το Trasnport pass προκειμένου να διευκολυνθούν στις μετακινήσεις του με τα τρένα, τα αστικά λεωφορεία και το μετρό.
Μέσω αυτού του εισιτηρίου, εκατομμύρια πολίτες που βρέθηκαν σε οικονομικό τέλμα μετά την ραγδαία αύξηση των τιμών στα καύσιμα, πήραν μια σημαντική ανάσα.
Αυτό που όμως προκαλεί ανησυχία και βάζει σε σκέψεις για το κατά πόσο το πλάνο αυτό ήταν επιτυχημένο, είναι το γεγονός ότι ακόμη δεν έχει αποφασιστεί αν θα συνεχιστεί η φθηνή μετακίνηση.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Κρίστιαν Λίντνερ, αυτό είναι ένα μέτρο που μακροπρόθεσμα δεν μπορεί να αντέξει η χώρα, εκτιμώντας παράλληλα ότι το κόστος της συνέχισης του εισιτηρίου των 9 ευρώ θα ανέλθει στα 14 δισεκατομμύρια ευρώ ανά έτος.
Transport pass: Σκέψεις για κάρτα απεριορίστων διαδρομών στα ΜΜΜ με 10 ευρώ
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ένα αντίστοιχο μοντέλο για τις μετακινήσεις των πολιτών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σκέφτεται το κυβερνητικό επιτελείο.
Μια από τις πρώτες σκέψεις, ώστε να μειωθεί το κόστος των μετακινήσεων των πολιτών, με αφορμή την ενεργειακή κρίση που έχει χτυπήσει για τα καλά την πόρτα μας, είναι η μείωση της κάρτας απεριορίστων διαδρομών στα 10 ευρώ τον μήνα από τα 27 ευρώ που είναι τώρα.
Το μέτρο αυτό, υπολογίζεται να είναι κάθετο για όλους, χωρίς να απαιτείται κάποια ειδική αίτηση στο gov.gr ώστε να επωφεληθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι πολίτες γίνεται και να επιλέξουν ακόμη περισσότεροι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για βασικό τους μεταφορικό μέσω μετακίνησης, εξοικονομώντας έτσι πολύ μεγάλα ποσά που έδιναν κάθε μήνα σε καύσιμα.
Έβρος: Έτσι γεμίζουν με μετανάστες οι Τούρκοι τα σύνορα
Πετρέλαιο θέρμανσης: Φόβος για εκτίναξη πάνω από 1,5 ευρώ
Επιταγή ακρίβειας: Αυτοί είναι οι δικαιούχοι – Πότε και πώς θα δοθεί