ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Vodafone: Η… αποζημίωση των συνδρομητών
Η Vodafone ενημέρωσε τους καταναλωτές της με ποιον τρόπο θα αποζημιωθούν για το διάστημα που δεν είχαν υπηρεσίες, λόγω τεχνικού προβλήματος το απόγευμα της Τετάρτης (30/9). Η ανακοίνωση της Vodafone: «Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια του προβλήματος στις υπηρεσίες Internet για 1,5 ώρες το απόγευμα της Τετάρτης, λόγω του...Η Vodafone ενημέρωσε τους καταναλωτές της με ποιον τρόπο θα αποζημιωθούν για το διάστημα που δεν είχαν υπηρεσίες, λόγω τεχνικού προβλήματος το απόγευμα της Τετάρτης (30/9).
Η ανακοίνωση της Vodafone:
«Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια του προβλήματος στις υπηρεσίες Internet για 1,5 ώρες το απόγευμα της Τετάρτης, λόγω του εξαιρετικού συμβάντος ταυτόχρονου κοψίματος οπτικών ινών εκτός συνόρων.
Ως έμπρακτη αναγνώριση, προσφέρουμε σε όλους τους συνδρομητές κινητής δωρεάν απεριόριστα δεδομένα για εθνική χρήση για 7 ημέρες, και σε όλους τους συνδρομητές ADSL & VDSL σταθερής δωρεάν απεριόριστο χρόνο ομιλίας προς σταθερά και κινητά Ελλάδας μέχρι και τις 8/10.
Για την ενεργοποίηση των απεριόριστων δεδομένων στείλτε Α στο 1252, έως και τις 8/10.
Η ενεργοποίηση των απεριόριστων λεπτών ομιλίας θα γίνει αυτόματα από τις 2/10».