Μια τεράστια αύξηση στο κομμάτι των πωλήσεων ανά τον κόσμο κατέγραψαν στο τρίμηνο Μαΐου – Ιουλίου τα καταστήματα ZARA, ένα επίτευγμα που γίνεται ακόμη μεγαλύτερο αν αναλογιστεί κανείς πως πολλά κράτη ήταν ακόμη υπό καθεστώς lockdown.
Ο κορονοϊός προκάλεσε τεράστιες ζημιές στην Παγκόσμια οικονομία, όμως η ισπανική εταιρεία ένδυσης, κατάφερε να εκτοξεύσει της πωλήσεις της εν μέσω πανδημίας και να αποκτήσει ισχυρό προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών του που ακολούθησαν το αντίθετο δρομολόγιο.
Πιο συγκεκριμένα, τα ZARA κατέγραψαν κέρδη 850 εκατ. ευρώ, εν αντιθέσει με την ανταγωνίστρια, Σουηδική εταιρεία, H&M, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο και με ανακοίνωση της έκανε γνωστό ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν λιγότερο από το αναμενόμενο στους τρεις μήνες έως τον Αύγουστο και παρέμειναν σε χαμηλότερα από τα προ της πανδημίας επίπεδα.
Στον αντίποδα, τα κέρδη των ZARA ήταν πολλαπλάσια σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2020 (214 εκατ. ευρώ) και 4% υψηλότερα από το αντίστοιχο διάστημα του 2019.