Το marketing μπορεί να βρει πρόσφορο έδαφος ακόμα και πάνω σε πτώματα. Στην προκειμένη περίπτωση σε αυτό του Τζορτζ Φλόιντ.
Κι αυτό γιατί η δολοφονία Τζορτζ Φλόιντ κατάφερε να «ενώσει» τους δύο κολοσσούς αθλητικής ένδυσης. Την Adidas και τη Nike. Και φυσικά όλο αυτό να… διαφημιστεί και αναλόγως!
Το ακριβώς έγινε; Η Nike δημιούργησε ένα καταπληκτικό βίντεο ενάντια στον ρατσισμό. Με τον γερμανικό κολοσσό Adidas να κάνει retweet το σχετικό ποστάρισμα της αντιπάλου εταιρίας.
Η αρχική ανάρτηση αναφέρει: «Για μια φορά, μην το κάνεις. Μην προσποιείσαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική. Μην γυρίσεις την πλάτη σου στον ρατσισμό. Μην δέχεσαι αθώες ζωές να χάνουν τις ζωές τους από εμάς. Μην βρίσκεις άλλες δικαιολογίες. Μη νομίζεις ότι αυτό δεν σ’ επηρεάζει. Μην κάθεσαι και μην μένεις σιωπηλός. Μην νομίζεις ότι δεν μπορείς να είσαι μέρος της αλλαγής. Ας είμαστε όλοι μέρος της αλλαγής».
Ενώ στο retweet η Adidas σημείωσε «Ενωμένοι μπορούμε να πάμε μπροστά. Ενωμένοι μπορούμε να φέρουν την αλλαγή».
Ιστορική στιγμή ή άλλο ένα «κόλπο» του marketing που εκμεταλλεύεται ένα γεγονός όπως η Δολοφονία Τζορτζ Φλόιντ, θα το καταλάβουμε αργότερα.
Together is how we move forward.
Together is how we make change. https://t.co/U1nmvMhxB2— adidas (at 🏡) (@adidas) May 30, 2020