Facebook: Χάνει δισεκατομμύρια δολάρια από μποϊκοτάζ διαφημίσεων
Πλήθος μεγάλων επιχειρήσεων μποϊκοτάρουν το Facebook αποσύροντας τις διαφημίσεις τους εξαιτίας της πολιτικής που ακολουθεί το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο σε ζητήματα βίας και λεκτικού μίσους. Η μια μεγάλη εταιρεία μετά την άλλη μποϊκοτάρουν το Facebook αποσύροντας τις διαφημίσεις τους εξαιτίας της πολιτικής που αυτό ακολουθεί το σε ζητήματα βίας και λεκτικού μίσους. Μέχρι στιγμής, η λίστα με...Πλήθος μεγάλων επιχειρήσεων μποϊκοτάρουν το Facebook αποσύροντας τις διαφημίσεις τους εξαιτίας της πολιτικής που ακολουθεί το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο σε ζητήματα βίας και λεκτικού μίσους.
Η μια μεγάλη εταιρεία μετά την άλλη μποϊκοτάρουν το Facebook αποσύροντας τις διαφημίσεις τους εξαιτίας της πολιτικής που αυτό ακολουθεί το σε ζητήματα βίας και λεκτικού μίσους.
Μέχρι στιγμής, η λίστα με τις επιχειρήσεις που προχώρησαν στο μποϊκοτάζ περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τις Unilever, Coca – Cola, Starbucks, Verizon, Best Buy, The North Face, Levi Strauss, Adidas, Reebok, Microsoft, Pfizer, HP και Puma.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ – Βρετανία: Τέλος το lockdown μετά από τρεις μήνες!
Ο αντίκτυπος από την απόσυρση των διαφημίσεων των συγκεκριμένων επιχειρηματικών κολοσσών στις μετοχές του Facebook είναι ήδη ορατός. Την προηγούμενη εβδομάδα, η μετοχή του κοινωνικού δικτύου κατέγραψε απώλειες της τάξης του 8% χάνοντας δισεκατομμύρια δολάρια σε αξία.
Την Δευτέρα 29 Ιουνίου, η μετοχή έχασε ακόμη 3% της αξίας της. Συνολικά, τα τελευταία εικοσιτετράωρα διαπραγμάτευσης στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, η μετοχή του Facebook υποχώρησε από τα επίπεδα των 240 δολαρίων σε εκείνα των 210 δολαρίων με τις απώλειες να «αγγίζουν» τα 60 δισεκατομμύρια δολάρια.